Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2009 17:59
Tulee ihan vaan mun toisesta nimestä. Toinen syy löytynee mun kiinnostuksesta kaimaani Kaarina maununtytäreen.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:10
Koulussa oli joskus jokin tehtävä mihin piti kirjoittaa mikä on lempieläimesi. Minun piti kirjoittaa delfiini, mutta väsyneenä se vääntyi defiiniksi sitä oli sitten kiva luokan edessä kertoa
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2009 13:01
^ Olen tähän asti lukenut joka kerta "Delfiini" ja nyt vasta tajusin että eihän siinä sitä l:ää olekaan Tiukassa on alitajunnassa oikeiksi opitut ajatusmallit.

Olen pyöritellyt omaa nimimerkkiäni vuosikausia mielessäni siitä lähtien, kun näin televisiosta jonkun dokumentin syväjäädytyksestä Minulla vain on ollut toinen, pirun hankalasti lausuttava nimimerkki käytössä monissa muissa paikoissa n. vuodesta 2003 ja sitä on vaikea lähteä muuttamaan kun on tullut leimatuksi yhdellä nimellä. Nyt olen uusiin paikkoihin kirjautuessani alkanut käyttämään tätä uutta nimeä, saa nähdä saanko vaihdetuksi muuallekin ilman sen suurempia hämminkejä. Vanha nimeni on korppi muinaisislanniksi, kuvastaa jotenkin enemmän sitä 16-17-vuotiasta minua jolle pakana-, viikinki- ja muinaisjutut olivat maailman kovin juttu. Kryonik on jotenkin yleismaailmallisempi, neutraalimpi ja etenkin helpompi lausua kaiken maailman miiteissä jossa nettinimensä joutuu ääneen sanomaan
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 16:42
Katsoin joskus noin viitisen vuotta sitten melko vanhan elokuvan. Siinä oli pieni kettu, jonka nimi oli muistaakseni Wuk. Siitä sain idean laittaa jollekkin sivulle nimimerkikseni Wuk, kun se oli jotenkin mukavan lyhyt. Sivusta riippuen hiukan muuttunut ja edelleen käytän tyytyväisenä. Uusia nimi-ideoita ei ole sen koommin tullut.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 17:59
Omasta mielestä yksi tylsimpiä ja kuin pahimmasta takahikiästä olevia nimiä amerikassa on Mary Beth, Jo Beth, Anna Beth jne...Jotenkin mieleen vain tuli, että miten Death rimmaa Bethin kanssa. Tykkäsin ajatuksesta ja siinä se nyt on. Oikeastaan olen itse kotoisin "takahikiältä", joten jokes on me
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2010 18:38
Mistäköhän se nimimerkkini oikein tulikaan...tais tulla salaisista tai ei niin salaisista kansioista..."
Oikeesti napsautin sen siinä samalla kun kirjauduin Goottifoorumille. Huiiijjjssaaa!
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2010 01:09
Nimimerkkini on lainattu Gaston Lerouxin oopperan kummituksesta, viitaten tietysti itseensä kummitukseen.
Romaania lukiessani samaistuin tähän traagiseen hahmoon (vaikken naamaria tarvitsekaan), hirviöön josta paljastuukin vain katkeroitunut mies joka lopulta uhraa henkensä Christinen, tarinan kaunottaren vuoksi.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Positiivinenpakana
  • Lähetetty: 25.01.2010 10:29
Nimimerkkini varastin YUP:n kappaleesta ihana elämä ( http://www.youtube.com/watch?v=b_vMxEbjVM8 ) ja kohdasta:

Ja niin mä kävin kiinni pyydyksiin,
vuosikymmeniini muutamiin...
ja jälkeen sen avaruuden komeroissa,
elämänura takana,
laulelee kaukana poissa positiivinen pakana.
la la la la la la la la...
Tämä on siis elämää?

Monessa paikkaa on tämä nimimerkki käytössä, kuvaa minua melko hyvin.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.01.2010 22:16
Nimimerkkini juontuu pitkälle metallistiaikoihini, jolloin kuuntelin pääosaksi black metallia.
Erään seinäjokelaisen black metal- bändin biisistä: Rebellion Morningstar. Osittain nimimerkki myös tuli silloisesta kiinnostuksesta keskiaikaisiin aseisiin. Olen myös perehtynyt Morningstarin toisiin merkityksiin noin puoltioista vuotta takaperin ja jatkuu edelleen...
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2010 19:52
Minulla on yleisnikkini Roupeiro käytössä hyvin monessa paikkaa (irkkaan myös sillä nimellä, joten voi olla, että jotkut gootti.nettiläiset tuntevat minut ainoastaan sillä nimellä...) Roupeirolle on hieno ja tekstuaalinen selitys, johon liittyy synonyymejä sun muuta, jotka sitten johtavat ristimänimeeni. Mutta kuitenkin - Roupeiro on vain viinirypälelajike. Ajattelin, että voisin kehittää tänne nickin, joka sopisi foorumin tyyliin ja olisi silti omalaatuinen.

Olen monesti sanonut, että olen syntynyt väärälle vuosisadalle, ja minun kuuluisi oikeasti elää 1800-luvun alkua. Joku kuitenkin heitti minulle vastakommentin, että silloin en saisi olla yhtä vapaa ja aina pitäisi olla esiliina kaikkialla tapahtumissa mukana ja pitäisi vain nyplätä pitsiä. Tällöin totesin, että minun pitäisi olla nuori ja rikas leski. Rikkaan aviomiehen kuolema saattaisi jopa olla hieman hämäränä nähty tapaus... Ja joo, mustat lesket kyllä tiedetään. Vaihdoin siis väriäkin. Helakanpunainen on upea sävy, dramaattinenkin. Kielen vaihtaminen englantiin johtui vain siitä, että pidän molempien sanojen soinnista englanniksi: Scarlet Widow.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit