Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:01
Mitäs jos minä alankin lisäilemään teitä? Sitten voin tulla pelottelemaan epäsovinnaisina ja yllättävinä ajanhetkinä. *buah*

Vois vaikka heittää noppaa niin saa uhrin valittua...mmmm...

*muoks*

random.org valitsi kolme onnetonta jotka tulen lisäämään mesessä listalleni. Varokaatten.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2007 12:59
tai no voihan sen oson kyl tännekki ny laittaa saapi lisäillä tai sitte pitää ite ruveta lisäilee scarred_psyche@hotmail.com
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2007 09:47
Minutkin voi lisäillä, osoite on ase_mail (at) jippii.fi. Elkää pelästykö tota sähköpostin nimeä, sillä ei oo mitään tekemistä aseiden kanssa.
En takaa juttuille korkeaa tasoa tai mitään tasoa, jos joku uskaltautuu lisäämään
Pitää varmaan kyllä alkaa jossain vaiheessa lisäilemään teitä joten tutustukaa jo valmiiksi Messengerin Blokkaus-toimintoo
Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2007 12:00
Minutkin voi lisätä jos ketään kiinostaa, mesee ja sähköpostia käytän voitte kysyä sähköpostiosotetta.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2007 15:20
Ei varmaan montaa inehmoa maa päällään kanna jotka ois yhtä yssinäisii kun mää. Todella kaipaisin kevereita, mutta tarvisin semmosia joiden kanssa voisi ihan oikeesti olla!! Isonveikan paikka ois kans auki. Mulla kyl ikää jo on, tyvärr, mut voisin olla kokoni puolesta "pikkusisko". Enpä usko et täältäkään löytyy ketään suvaitsevaa ja toisia ihmisiä arvostelematonta henkilöä jolla todella ois aikaa ja halua olla mulla kaveri, mutta JOS. Siis JOS, niin ikää voisi olla joku 23-35. Hah - onkohan täällä montaakaan teini-ikäistä vanhempaa. Niin joo, asun pohjois-karjalassa. Aikomus kyllä muuttaa sieltä johonkin päin ensi kesänä tai syksyllä. Etelämmäs ja lännemmässä, muuta tietoa ei vielä ole. Hesaan EN aio. Mut mikäli joillakin ois hyvii ehdotuksia niin kertokee ihmeessä. Turussa ja Tampereella on vuokrat sikakalliita, eikä varmaan sais duunia kun niin paljon mm. opiskelijoita, ihan pikkupaikkoihin en muuttaisi. Enkä kymenlaaksoon.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:04
On täällä muitakin kuin teinejä, ainakin vielä.

Mene Lahteen kiusaamaan miun pikkuveljeä. Ei se pentele mahdu antamasi ikähaarukan sisälle vielä pariin vuoteen, mutta saat sinä minun luvalla sitä härnätä

En minä osaa nyt sanoa enempiä paikkojen suhteen...vois kyl miettiä itekkin noita asioita. Voipi olla että minä muutan täältä johonkin päin kunhan saa nuo opiskelut päätökseen :<
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2007 22:09

Lainaus: Sire

Mene Lahteen kiusaamaan miun pikkuveljeä

Joo, tänne vaan kiusaamaan mua.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2007 12:32

Lainaus: Halfheart

Lainaus: Sire
Mene Lahteen kiusaamaan miun pikkuveljeä

Joo, tänne vaan kiusaamaan mua.

HEH - Lahti vois kyl olla ihan jees. Tai siis vielä puolitoista vuotta sitten oisin sinne saattanut muuttaakin. Kuitenkin asuessani useamman kuukauden kouvolassa totesin että haluan mahd kauas sieltä! Muutin siis eläinteni kanssa takaisin Joensuuhun. Varmaan siis kun muutamme seuraavan kerran on suuntana kyllä etelä, mutta lännemmäs kuin Lahti ja kymenlaakso.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2007 18:39
joo,,,kyllähä mä uusiin ihmisiin haluisin tutustua,,,multa voi mese osotteen kysyä jos haluaa
Kirjoittanut: Evil spirit (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.11.2007 19:00
sama!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit