Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 23:27
Kirjekavereita etsisin...
Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 23:31
ja muutenkin saa tulla juttelemaan se ois aina toivottavaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.01.2008 01:03
Monoke:

Ja saa myös käyttää sitä "Muokkaa"-nappulaa eikä pistää kahta viestiä peräkkäin.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2008 15:25
Ujona ihmisenä en oikein uskalla ikinä kenellekkään mennä puhumaan "livenä", joten minusta olisi kiva jos olisi joku kenelle voisin jutella mesessä tai vaikkapa sähköpostin kautta. Osoite on: vampyyri69@luukku.com ja ei ole mitään väliä minkä ikäinen olet tai mitä sukupuolta edustat. Itse olen tosiaan (vasta) 17v tyttö ja toukokuussa tuo 18v tulee täyteen, mutta jos joku on kaveria vailla niin saa luvan kanssa ottaa yhteyttä.
Koitan itsekkin tästä lisäillä ihmisiä meseeni kunhan kerkiän.
Kirjoittanut: heartlessdevil (Nimetön)
  • • Muokkasi: heartlessdevil
  • Lähetetty: 21.01.2008 20:18
Samoin melkein 24v yksinäinen liike-elämän opiskelija oulusta hakee itselleen ystäviä leffaan ja muihin illanviettoihin (tai vaikka tositarkoituksellaki), gootteja en pelkää. ne on aina ollu mun sydäntä lähellä.

Minuun voi ottaa yhteyttä messengerillä: jontse84@hotmail.com tai ICQ-verkossa 365440817.
Kirjoittanut: marre (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.01.2008 12:34
uusia kaverieta kaipaisin mese sekä maili..
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2008 21:53
Kaikki ketkä vai haluavat niin lisätkää vapaasti meseenne d-dorothy@hotmail.com

Oon siis 17v tyttö ja vaasasta. (elokuussa 18). Voin näin kertoa, että tiedätte edes hieman kenelle tulette juttelemaan, jos tulette

On aina kiva tutustua uusiin kasvoihin
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Evil Kitty
  • Lähetetty: 30.01.2008 15:06
Njuuh.. En tiedä että haluaako ylipäätään kukaan tutustua muhun, mutta jos haluaa...
Niin ja siis ikäähän mulla on 13 ja rapiat, että nuorta keskusteluseuraa olen.. -.-'

Sähköpostiosoite on evil_kitty@wippies.fi
Meseosoitteen voin antaa meilin kautta:)
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2008 21:58
Jos lahden seudulta löytyisi edes muutama "gootahtava" ihminen, olisin onnellinen. Ottakee yhteyttä immeiset, en mie pure. (Ainakaan kovaa..)

Sähköposti: despair666@luukku.com
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2008 22:50
Jos Porin lähistöltä löytyisi synkistelijöitä, ottakaahan yhteyttä. Ja tottakai muutkin voi yksityisviestiä pistää tai lisätä meseen.

darksider91@hotmail.com (naurakaa vapaasti, tämä osoite on tehty joskus neljännellä luokalla )
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit