Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2009 21:03
Jos joku haluaa niin saa kysyä multakin messengeriä jne olen poika 16vuotta vantaalta.
En sano tässä meseä kun sitten en tiedä kuka mua lisää.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2009 08:14
Olen 18-vuotias mieshenkilö Rovaniemi/ Simo- alueelta. Minulta saa mesen jos haluaa. Kysykää pois vaan. Irc-galleriasta miut löytää dr_horror -nimimerkillä. Tulkaa juttelemaan, Minä en pure (Ainakaan kovin lujaa)
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2009 11:17
Jees, kavereita ei ole koskaan liikaa, varsinkaan tämän henkisiä. Siksi lupaudunkin juttu seuraksi kaikille, joilla asiaa on. Myöskin kuuntelemisen jalo taito on hanskassa.
Messengeri löytyy rohviili sivulta, joten jos juttuseuraa kaipaa, niin pistää vaan ylös, ja ottaa reilusti kontaktia linjoilla.
Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • • Muokkasi: sodium_haze
  • Lähetetty: 26.04.2009 11:50
Kuopiosta ja kuopion lähettyviltä kavereita ja ystäviä haussa, mielellään täysi-ikäisiä. Toki hiukan nuoremmatkin saavat yhteyttä ottaa.. En jaksa tähän mitään sen ihmeellisempää sepustusta söheltää, kiinnostuneet voivat profiilini kautta katsoa käyttäjäin esittelyni, johon kirjoitin kaikkea yleistä itsestäni. Jonkinmoisen linkin irc-gallerian kuviinikin saat, jos haluat ja jos se on sinulle jotenkin tärkeää. Tasapuolisuuden nimissä olisi kiva nähdä myös sinun kuvasi. Ja en sitten jaksa mitään netti/mese kaveruutta, koska ei sellaisessa ole minun mielestäni mitään järkeä ja etsin nimenomaan irl kavereita, joiden kanssa voisi vain vaikka olla hiljaa tai pulista pienessä humalassa kesäisessä puistossa istuskellen. Ja ehkä joskus kaveruutemme voisi ajautua jopa ystävyyteenkin asti? Laittakaa yksityisviestiä, jos siltä tuntuu. Jään odottamaan viestiäsi, kuka sitten lienetkään..
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 21:08
Voisin taas ilmoittaa itsestäni tänne eli meseen saa lisäillä ja irc-galleriassa saa jutella ja facebookissa saa lisätä ystäväksi ja jutella
meseni on d-dorothy@hotmail.com
irc-galleriassa nickillä Layil

Olen siis 18vee tyttö Vaasasta ja olen muuttamassa toivottavasti mahdollisesti pian (tarkoitus alunperin tässä kuussa) Tampereelle. Soittelen rumpuja, piirrän ja dataan ja hmm niin eli lisäilkää vaan meseenne ja tulkaa juttelemaan (olen hieman laiska itse aloittamaan keskusteluja) Itse ehkä kaipaan enemmän uusia tuttuja Tampereen suunnalta.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.05.2009 21:26
Minultakin saa udella meseosoitetta jos innostaa jutella. Osoitteen saa yksityisviestillä, kun en halua sitä näin julkisesti jaella.

Olen siis 22-vuotias naisihminen pääkaupunkiseudulta ja uudet tuttavuudet on aina tervetulleita ikään, sukupuoleen ja paikkakuntaan katsomatta. Olen armoton datis ja musadiggari ja paljon muutakin, mitä en nyt ala tässä luettelemaan.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2009 20:39
Täältäkin päin saa meseosotetta pyytää yksäril jos haluaa. En hirveän usein aloita keskusteluja, joten tulkaa vaan juttelee. Irl kavereita ois kiva myös saada mut eipä nuo mese/netti kaveritkaan haitaksi ole.
Eli olen 13-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta. Harrastan ratsastusta, piirrän ja kirjottelen myös paljon. Ilman musaa en voisi elää. Iälläsi, sukupuolellasi eikä paikkakunnallasi ole väliä.
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2009 22:25
Täältäkin suunnalta saa meseä kysellä ken tahtoopi.. ja Irc-Galleriasta löytyy kuvia Nickillä ^sähikäinen^koska nyt jostakin syystä tämä tietokeeni ei suostu lisäämään tänne frofiiliin kuvia (sanoo että yhteys alustettiin kesken latauksen,mitä se sitten ikinä meinaakin)

Harrastan koiran kanssa lusmuamista milloin missäkin iltamyöhään,
Kynttilät ja musiikki soi myös iltaan /yöhön asti.
Ikää tosissaan on se 25v,kaksi lasta löytyy sekä Mies ,se koira ja ne kaksi kissaa.
Rivitalonpätkää,farmari volvoa ja tuulipukua ei ole. Koira ei myöskään ole kultainen noutaja.

Muutot uudella paikkakunnalle on sitten mukavia kun ei ketään tunne.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2009 22:26
Päivitämpäs hieman.
Irc-galleria: Jenaldo
Messenger: Tiikeri-typy@hotmail.com
Löytyy myös facebookista, saa lisäillä kaveriksi ja kommentoida galleriassa, jutella mesessä, niin, näin ja niin edespäin.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • • Muokkasi: Hiinokka
  • Lähetetty: 24.05.2009 23:29
Kavereita ei oo koskaan liikaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit