Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2009 23:49

Lainaus: Aditu

Olen siis 22-vuotias naisihminen pääkaupunkiseudulta ja uudet tuttavuudet on aina tervetulleita ikään, sukupuoleen ja paikkakuntaan katsomatta. Olen armoton datis ja musadiggari ja paljon muutakin, mitä en nyt ala tässä luettelemaan.

Itsekin muutin juuri Helsinkiin työn perässä Ikää löytyy 24v ja olen naispuolinen. En tunne oikeastaan ketään täältä Hesan suunnilta, joten olisi kiva tutustua samanikäisiin- ja henkisiin ihmisiin joten kaikki kynnelle kykenevät pistäkäähän yv: tä! (itse ajattelin myös)

Lainaus: Sähikäinen

Muutot uudella paikkakunnalle on sitten mukavia kun ei ketään tunne.

Niinpä:S Mutta onhan siinä hyvätkin puolensa... ei jokapaikassa tule tuttuja vastaan mihinpäin muutit?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2009 14:38
Hievahdinpa sitten minäkin tähän mesen ihmemaahan. Faktoja minusta löytyy tuolta profiilisivulta ja meseosoitetta saa yksityisviestillä jos kiinnostaa.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.05.2009 15:21
Lisäilin taas lauman foorumilaisia meseeni, älkää säikähtäkö jos rupian jutustelemaan
Oma osoitteeni löytyypi edelleen muutaman sivun takaa, saa toki lisäillä sitäkin jos arpani ei vielä sattunut kohrallesi.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.05.2009 22:12
lisään vielä taas kerran itteniki tänne listalle. Juttuseuraa iltasin kaipailisin, ja miksei muutenkin vaan seuraa laminaskater@hotmail.com
Kirjoittanut: BlackSarah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.05.2009 22:53
Heippa!
Täälläkin olisi yks joka kaipailis samanhenkisistä uusia tuttavuuksia, voi laittaa viestiä
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 29.05.2009 15:57
Pistän nyt tänne vielä,että mullekkin saa pistää viestiä, kun paras kaverikin on jättäny, ettäh...yksityisviestiä tulemaan vaan. (vaikka, kyllä tuo gothicknight pommittaa mua viesteillä ihan kiitettävästi. )
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2009 22:21
Minullekkin kelpaa uudet tuttavuudet Irc-galleriasta löytyy nickillä -Sirius-
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.06.2009 16:04
Minäkin voisin ilmoittaa itsestäni uudemman kerran.
Löydyn IRC-galleriasta nimellä Dark__Soul
Facebookista minut löytää myös
Meseenkin saa lisäillä: santsu_1991@hotmail.com
Rohkeasti vaan juttelemaan. Yksityisviestiäkin saa laittaa. Vastaan mahdollisimman pian.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2009 22:26
Kavereita / juttuseuraa kaipailtas täälläkin. Tuntunee mesessä& muuallakin olevan kovin hiljasta minulla.
Irc-gallerias oon nimimerkil Corrosivedetail
Saa laittaa yksityisviestii ja kysel meseosotetta jos haluaa.
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2009 15:05
Muakin saa lähestyä autiota on mesessä ollut viimeaikoina joten lisätkää rohkeasti.
Mese: s-aint@windowslive.com
Myspacessa olen nimellä Obsinthia ja yksäriä saa laittaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit