Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 04.01.2010 15:36
Mä olen ollut nyt ulkomaailman ulottumattomissa tietokoneen rikkouduttua, mutta tänään se saapui.
Minuun saa myöskin ottaa yhteyttä, olen 19-vuotias naikkonen Jyväskylästä.
msn: katariinajohanna@windowslive. com

Myös kahvi/kalja/kirppisseura kelpaa enemmän kuin mainiosti, monet kaverit kun ovat Nykäskylästä muuttaneet pois.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Little Vampire
  • Lähetetty: 04.01.2010 23:01

Lainaus: Vampiric_

mä oon aina se joka sen keskustelun alottaa, näin nykyisten kavereitteni kans :/ että se menneepi aina niin että jos minä en alota keskustelua, niin eivät hekään. Masentavaa.

Sama juttu! tuntuu sitten että ketään ei kiinnosta jutella... ja yleensä se menee niin että minä olen se joka höpisee ja kyselee, mutta vastapuoli on niin hiljainen että lopetan itsekkin höpötyksen. Olisi kiva saada juttuseuraa joka oikeasti juttelee. Ärsyttää vääntää yksinään juttua...
Mesen voi noukkia talteen profiilistani. Otan mielelläni vastaan uutta juttuseuraa kun sitä ei tunnu tällä hetkellä paljoa olevan. Tykkään tutustua erinlaisiin ihmisiin. ja tuosta aikaisemmasta huolimatta niin ei minunkaan kanssani nyt kokoajan tarvitse äänessä olla.
Kirjoittanut: angelfairy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.01.2010 17:05
Heippa!!

Olen 1985 syntynyt naikkonen.Olen vailla kaveraita ja asun espoossa. Kurjaa olla yksin AINA...on avomies joskus kotona mutta se on aina töissä.Ois kiva jos löytyis kavereita.
Saa alkaa kirjekaveriksikin.
En pure enkä syö ketään joten jos uskallatte niin tulkaa juttelee...
wahlsberg@hotmail.com
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2010 18:45
Uudet tuttavuudet ovat aina paikallaan Jos tahtoo, saa ottaa ihan rohkeasti yhteyttä tämän gootti.netin kautta pistämällä yksityisviestejä En pure, lupaan
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:41
Olen tällainen 36v. gootti-nainen pk-seudulta. Olen sinkku ja elukkahullu .
Etsin kavereita niin naisita kuin miehistäkin. Harrastuksiin kuuluu KOVA bailaaminen

Rohkeesti vaan yhteyttä koska kavereita ei ole koskaan liikaa.

AnnaAngel
Kirjoittanut: dracey (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.01.2010 16:38
Heippa!

Olen 16-vuotias tyttö Helsingistä ja kaipailisin juttuseuraa/kavereita.
-> ddracey@hotmail.com
Lisätkää ihmeessä meseen!
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.02.2010 18:40
Moro!

Haen ystävää se ois enämpi ku kilo matteita jos täältä sattuis joku löytymää vaikkapa pitemmäksiki aikaa eikä vaan hyvän päivän-tutuksi. Asustelen siis täällä Mualiman Navassa eli Kuopiossa. Olen asustellut täällä viime kesästä lähtien ja sitä ennen olen asustellut monessa paikassa. Eli olen nähnyt elämäni varrella muutakin kuin Puijon Tornin Ja olen jo ehtinyt 35-vuoden ikään mutta näytän tosin nuoremmalta. Viimeksi ku kävin keikalla, siitä on muutama kuukausi niin kyseisen ravintolan arvon herra ovimies kysyi henkilöpapereita, heh! Se oli hauskaa
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2010 20:12
Muhunkin voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2010 14:41

Lainaus: BlackWidow

Muhunkin voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.

No mää otan! PÖÖÖ!! Toivottavasti säikähdit aivan perkkeeleesti, heh!
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2010 04:52
Ehkä joskus tänne laitoinkin, mutta päivitän joten voi ottaa yhteyttä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit