Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.02.2010 11:57

Lainaus: Agony

Joo kyllä seurustelen mutta alkaa ollla koko homma hajalla ja kaipaan miestä enkä hiirtä lähelleni.

Ehkä kannattaisi ensin puhaltaa edellinen peli poikki eikä luikkia häntä koipien välissä seuraavaan syliin. Jos kaipaat miestä etkä hiirtä, eikö olisi syytä osoittaa selkärankaa itsekin?
Kirjoittanut: barabbas (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.03.2010 09:59
Etsin ystäviä Helsingistä esimerkiksi punaviinistä päihtymiseen ja vakavahenkisiin keskusteluihin. Olen parisuhteessa eli en etsi kumppania vaan ystävää. En ole varsinaisesti gootti, mutta mustiinpukeutuva alakulttuuri-ihminen. Luonteenpiirteitä ja kiinnostuksenkohteita: melankolia, pelko ja masennus, herkkyys, kauneus, kirjoitttaminen, uskonto, koirat, heikkous ja haavoittuvuus, A.W. Yrjänä, psykoterapia, musta huumori...

Sinä voit olla minkälainen tahansa ja mitä sukupuolta tahansa.

Sähköposti: barabbas@suomi24.fi
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.03.2010 20:18
Etsin Ystäviä helsinki riihimäki lohja alueelta. ja kyllä msn jutustelu ihmisiäkin tarvitsee muutaman lisää
Olen 18 v kundi Milloin mistäkin olenn hyvin mustiin pukeutuva melankolinen olio joo mut ei enempää miust viel msn Ra-zi@windowslive.com
Kirjoittanut: CookieCat (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 19:55
Olen jostakin syystä kamalan huono ystävystymään kenenkään kanssa "syvemmin", tarvitsen kai paljon rohkaisua. Kaipaisinkin semmoista kaveria joka "raahaisi" minut joskus täältä erakkomökistä ihmisten ilmoille... Yksin ei vaan tule tehtyä mitään vaikka moni asia kiinnostaisikin. En kumminkaan ole synkistelijä vaan pääosin ihan tyytyväinen elämääni, ja avoin uusille asioille ja ihmisille. Sydäntä lähellä ovat elukat (kissat ja hevoset näin erityisesti), musiikki ja taiteet monissa muodoissa. Perseet olalle -meininki ja baarit eivät kuulu harrastuksiini, mutta en ole ihan absolutisti ja tanssilattiallekin minut voi saada kaveriksi, jos kauniisti pyytää. Iän puolesta 30 vuoden rajapyykki lähestyy uhkaavasti... Jos joku Turun seutuvilla kaipaa kaveria niin lisää voi kysellä alkuun yksityisviestillä .
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2010 19:27
Miekin etsin ystävää, niitä kun ei ihmeemmin ole... Olen vuonna -86 syntynyt nainen Lappeenrannasta, aluksi haluaisin vaikka meilikaveria lähiseudulta ja siitä sitten voidaan nähdä kasvokkainkin, jos siltä tuntuu. :> Sukupuolella ei ole väliä, tosin ikää saisi olla päälle kaksikymmentä ja kiinnostus kissoihin ja hevosiin on plussaa. Käyn toisinaan baareissa, mutta en ole mikään bilehirmu... minulla ei kuitenkaan ole mitään satunnaista juhlimista vastaan. :> Olen aika puhelias, mutta viihdyn hyvin myös yksikseni. Mailiosoitteeni löytyy profiilisivulta, saapi laittaa postia. :>
Kirjoittanut: dracey (Jäsen)
  • • Muokkasi: dracey
  • Lähetetty: 22.03.2010 01:06
Hei
En ole varma, olenko kirjoittanut tähän aiheeseen jo aikaiemmin, mutta näin nopealla selauksella en löytänyt viestiäni täältä. No olin tai en, tuskimpa ketään häiritsee jos pariin otteeseen tyrkytän täällä meseosoitettani..

Olen 16-vuotias (4kk päästä 17) tyttö pääkaupunkiseudulta. Olisi kiva saada kavereita täältä päin ja miksi ei kauempaakin. Iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Lisätkää ihmeessä meseen ddracey@hotmail.com
Kirjoittanut: dracey (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2010 01:10

Lainaus: dracey

En ole varma, olenko kirjoittanut tähän aiheeseen jo aikaiemmin, mutta näin nopealla selauksella en löytänyt viestiäni täältä.

No joopajoo just mun tuuria. Ei kai se ole ihmekkään etten löytänyt mun viestiä kun en osannut etsiä tarpeeksi läheltä, vaan hyppäsin suoraan 10 sivua taaksepäin. No, ihan sama..
Kirjoittanut: Gothicroseprincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2010 15:36
Juu etsiskelen nyt goottipoikia meseen! Oisha se välillä saada erilaista seuraa meseen ja sitten mulla on kuvia IRC-galleria ja facebookissa. Mutta siis laittakaa yksärii jos haluutte mun mesen tai jutella muute.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.03.2010 17:12

Lainaus: Gothicroseprincess

Juu etsiskelen nyt goottipoikia meseen! Oisha se välillä saada erilaista seuraa meseen ja sitten mulla on kuvia IRC-galleria ja facebookissa. Mutta siis laittakaa yksärii jos haluutte mun mesen tai jutella muute.

Hmm, tämä on joko trollausta tai sitten minä olen todella vanha ja kyyninen.
Kirjoittanut: melanthe (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2010 21:51
Olen 27v nainen, etsin kavereita ja ystäviä Porvoo/Tampere akselilta, opiskelen Porvoossa mutta olen välillä Treella pitkiäkin aikoja. Miesystävä löytyykin jo joten ihan kaveriasioissa täällä huutelen.. Olisi hirmuisen mukavaa löytää seuraa keikoille ja goottifestareille, ja toki muuhunkin. En juurikaan pukeudu mustiin enää, pidän väreistä, melankolia ja goottiromantiikka sekä musiikki ovat kuitenkin edelleen lähellä sydäntä Laitahan s-postia lifetree@webinfo.fi..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit