Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: black rose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.04.2010 19:37
Moi vaan kaikille! Olen 18 v nainen helsingistä ja etsin myös lisää saman henkistä seuraa!!! Pääosin juttuseuraa ja lisää kavereita; kirjekavereita, mesekavereita tai baarikavereita, shoppailukavereita..., mutta myös treffipyynnöt otetaan miehiltä vastaan (sori, tiedän ettei tämä mikään treffipalsta ole, mutta oli pakko lisätä) En ole täysin omistautunut goottiudelle, vaan tyyli ja olemus on jokin gootin ja hevarin välimuoto(?). Kuuntelen doom, trash, death...metallia ja rakastan kauhuelokuvia!!! Kirjoitelkaa, niin kyllä vastaan!
sähköposti ja mese: paulamb33@yahoo.com (joskus voi olla että palvelu ei sovi kaikkiin muihin ja siksi tässä vielä toinen sähköposti(ei meseä); fiore3@luukku.com
Kirjoittanut: Deceive (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 20:55
Moikka kaikki!
Täällä olis yksi 22-vuotias tyttö pk-seudulta joka kaipaisi elämäänsä uusia ihmisiä; kirjekavereita, mesekavereita, livekavereita!
Olen tälläinen metalli musiikkia rakastava tempperamenttinen, huumorintajuinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva ihminen. Tykkään rämpyttää kitaraa, kirjottaa, piirtää ja valokuvata.
Asustelen avomiehen ja karvasen hämähäkki kaverin kanssa saman katon alla.
Uudet tuttavuudet ovat aina paikallaan joten otappa yhteyttä lisäämällä meseen tai laittamalla sähköpostia; nnanitrix@hotmail.com
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.04.2010 20:31
No mikäpä jottei tähänkin osallistumaan. Ihmisistä ympärillä ei yleensä liiemmin haittaakaan ole.

Olen melko sosiaalinen tapaus, jahka pääsen ensiujouteni ohi. Ikää on 20 vuotta ja Turussa olen viimoiset 5 vuotta jumittanut. Yliopistolla olen toista vuottani, mutta pääaine vaihtuu toivon mukaan pian historiaan, joten tavallaan aloitan alusta.

En oikeastaan luokittele itseäni sen puoleen gootiksi kuin mihinkään muuhunkaan lokeroon, mutta veikkaisin että täällä hypeksiviltä löytyy kyllä samoja kiinnostuksen kohteita. Musiikkimaku menee laidasta laitaan ja joitain mainitakseni suosikkeihin kuuluvat EBM, industrial, jazz, funk ja about kaikki loputkin genret. Kaunokirjallisuus, sarjakuvat, taide, pehmolelut, scifi, roolipelit ja sitä rataa.

Olen toisinaan aavistuksen verran hitaasti lämpeävää sorttia, mutten mie pahalla. Hieman tervettä vainoharhaisuutta saatan aluksi harjoittaa uusien tuttavuuksien kanssa. Joskus voi olla kiirettä ja vastailu olematonta, älkää jooko sitäkään ottako henkilökohtaisesti. Ei minulla yleensä hirveästi elämää ole, joten tuollaiset omituiset kiireellisyydet menee yleensä ohi parissa viikossa ja sitten kykenen taas kommunikoimaan.

Yksäriä voi laittaa. Myöskin Indipuss @ IrcNet lähestulkoon 24/7/365.
Kirjoittanut: kajalpöllö (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.04.2010 18:16
Parikymppinen ujohko nainen olen, etsin ystäviä lähinnä Tampereen alueelta. En itse ole gootti enkä goottityylinen millään muotoa, mutta kuuntelen metallisempaa musiikkia, tykkään käydä keikoilla ja joskus harvoin baareissakin piipahtaa. En etsi seurustelukumppania vaikka sinkku olenkin, eli naiset ja miehet on molemmat sukupuolet tervetulleita uusiksi tuttaviksi! Tampere ei ole ehdottomuus, vaan lähinnä toive, kauempaakin olevat ihmiset toki voivat pistää yksityisviestiä. Toivon sinulta vaan sitä että hyväksyt ihmiset sellaisenaan kuin ovat, kuten itse teen. Ystäviä ei koskaan ole liikaa.. Ja sinä saat olla gootti tai olla olematta.

Minulle lähellä sydäntäni ovat suhteellisen raskas musiikki, myös punk.., kirjat, kirjoittaminen, elokuvat (pääasiassa kauhu-sellaiset) ja eläimet, tykkään myös häärätä ruuan parissa ajoittain.. ihmisoikeudet kiinnostavat myös, sekä pienimuotoiset askartelut, rakastan myös postikortteja, syksyä ja teen juomista ja ruisleipää ;D

Yksäriä vaan siis laittelemaan jos kiinnostaa, siinä sitten lisää. Ihan kirjekavereita tai mailikavereita, meseä en nykyään juuri käyttele. Livekaveritkin käy
Also in English.
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2010 15:29
Minullekin saisi tulla juttelemaan, ois niin mukavata uusia kavereita ja ystäviä saada..
meseä saa kysellä, tosin näkyyhän se mun profiilissakin, sposti toimii mesenä..
hih..
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2010 21:34
Moi moi vaan, oon tämmönen kohta 15 vuotta täyttävä tyttönen Keski-Suomesta : ) Etsisin vaan kavereita, niin mese kuin live jne. Iälläsi ei sinänsä ole kauheasti väliä. Miellän itseni jonkinsortin gootiksi, sun ei ole pakko olla..
Kannattaa tsekata toi profiilisivuni jos kiinnostaa, siinä kerron enemmän, ja yksärillä kysymällä saa meseossan
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2010 12:44
ETSITÄÄN UUSIA TUTTAVUUKSIA JYVÄSKYLÄN SEUDULTA. Olen siis muuttamassa tänne opiskelemaan ja nytkin täällä hengailen paljon, joten olisi kiva saada muitankin kuin poikaystäväni ystäviä kavereikseni. Huomasin eilen keskustassa seilatessani, että olen kovin yksinäinen täällä, en tunne ketään! ._. Olen siis 18 vuotias tyttö, en aina kovin gootti, mutta muuten ihan mukava persoona. Olisi niin mukavaa saada ystäviä täältä, ennenkuin hylkään Hämeenlinnan kokonaan ja muutan keskimaahan lopullisesti.

Nickillä Margheit voi bongailla galleriassa tai heittää täällä yksäriä tai vaikka lisätä meseen yu_watase@hotmail.com
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 10.05.2010 23:22
Etsin mieluiten LIVE-kavereita Turusta tai lähiseuduilta, kauempaakin tietenkin käy kuhan on mahdollista joskus nähdä jos käyt esim turussa tms. Koska kavereita tosiaan tarvis lisää ei ole niinkään väliä onko mies vai nainen... Tyttöystävä on (sekin goottinetista hankittu) Ja iälläkään ei ole väliä juurikaan... En tosin ole tottunut olemaan kauheesti nuorempien kanssa, mutta en nyt laita mitään rajotuksia.

Laittakaa yksityis viesti, ja siinä mukana vaikka messenger osoite.
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • • Muokkasi: curse
  • Lähetetty: 23.05.2010 11:34
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2010 18:29
Minkälainen?
Linkki kertoo suhteellisen tarkasti minkälainen mies olen, tosin en tiedä minkälainen hullu(samanlainen?) vaivautuu lukemaan sen. Tampereella elelen. Olen lähinnä havaitsija, joten kovin usein ei minusta saa mitään irti jos ei paremmin tunne. Älykkö, joka säntäilee sinne tänne, tyrii, hakkaa päätänsä seinään ja jatkaa etiäpäin.

Persoonaan ehkä kuuluu pieni "Trust no one" ja toisaalta taas välillä "I want to believe". Nuo asiat hiukan vaikeuttavat ystävystymistä ja kun huumori on vielä mustaa, mautonta tai kuivaa, niin ongelmat vasta alkavatkin kehittyä. Kiinnostukset harhailevat taisteesta tieteisiin ja talouteen, en ikinä oikein kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, joten en ole mikään nippelitietoautomaatti.

Mikäli siis olet(olen aina halunnut päästä käyttämään tätä ilmaisua sen mahtavan korniuden takia) Tampereelta ja mielellään täysi-ikäinen sekä hyväksyt, että saatan tylysti torjua ihmisiä, ystävystyn hyvin vaikeasti, mutta silti olen leppoisa henkilö, jolle sattuu voimakkaita stressi impulsseja(se linkki tos ylhäällä kertoo oikeasti parhaiten musta).

Lainaus: Linkki

Friendship with INTPs develops at a pace which depends considerably on the temperament of the other person. INTPs dislike making the first move and tend to mirror the emotional content of the other person. A jolly person will quickly bring the INTP out of his shell, as much as that is possible, while a serious person will find a serious INTP looking back at him. In this sense, INTPs preference for intuitive perception (rather than action) with respect to people results in them resembling a chameleon. The INTP can fit into many different modes of behaviour, even contradictory ones, in order to get into the mindset of the other person. The goal is to gain enough intuitive data to analyse and assess the person. In doing this, the INTP remains somewhat reserved, never wholly identifying himself with his surroundings. As chameleons, INTPs are therefore approachable and open, unless the Ne tells the INTP that the other person is a type he doesn't like, in which case the reserved attitude may become too obvious.

Jos, et vielä säikähtänyt ja haluat älykästä sekä lievästi hullua juttuseura mainituilla ehdoilla niin saa lisäillä.
MSN: am0n555@hotmail.com
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit