Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.06.2010 13:54
Mesen saa kysymällä. Jos uskaltaa.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2010 13:53
Hmm... Uudet ystävät/tuttavat voisivat olla tarpeen.
Tosin ikää saisi olla vähintään sen 20.
Täällä näpyttelee Lappeenrantalainen erakoitunut pian 23 vuotta täyttävä mies.
Kiinnostus piirtämiseen, maalaamiseen ja valokuvaamiseen olisi bonusta.
Saa yksityisviesteillä kaikennäköistä udella ja sähköpostiakin kysellä ym.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2010 19:43
Enpä ole pitkään aikaan viettänyt mesessä aikaani ja nytten olisi taas kiva jutella jonkun kanssa, mutta kun ketään ei vain koskaan ole paikalla. Joten jos jollakin halua jutella kanssani niin hettäkööt yksäriä, jos uskaltaapi. Tai sitten kaivakoot mese osoitteeni tuolta jostakin tämän ketjun uumenista, sillä olen sen joskus täälä julkistanut.
Olen vain tämmönen 20v neiti, joka pitää majaa kaakkois-suomen puistokaupungissa, joka myös Kouvolana tunnetaan. Myös livetuttavat olisivat ihan mukavia.
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2010 22:19
Voisin laittaa uudestaan mesen tänne eli s-aint@windowslive.com lisäilkää toki
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2010 00:57

Lainaus: Kaihomieli

Myös livetuttavat olisivat ihan mukavia.

Seuraavaan miittin sitten lähdet mukisematta.
Kirjoittanut: Onyx (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.07.2010 22:37
Tulkaa ihmeessä miunkin meseä kysymään jos yhtään huvittaa.. Lievästi sanottuna juttuseura ois tarpeen
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2010 23:57
On taas monta tässä kirjoitellut, joilta kertoman mukaan saisi meseä kysellä mutta koska olen aika varma, että en ole tervetullut minnekään, niin laitankin omani ja kyseiset sekä tietysti muutkin halukkaat voivat sen siitä napsia, jos tuntuu siltä.
eli tämä >> redpointblackblank@gmail.com
Profiilissa ei paljon juttua ole mutta ihan hitusen kuitenkin

Ehkäpä näemme sitten mesessä
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 14.07.2010 13:22
Jos joku haluaa tutustua, niin mesen saa kysymällä.
Toivoisin, että saisin samanhenkisiä ystäviä täältä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.07.2010 14:47

Lainaus: Vampiric_

ja toivon että uskaltaisitte itsekin joskus alottaa sen keskustelun, kun olen tässä nyt huomannu että mä oon aina se joka sen keskustelun alottaa, näin nykyisten kavereitteni kans :/ että se menneepi aina niin että jos minä en alota keskustelua, niin eivät hekään. Masentavaa.

Masentavaa todellakin. Samoin käy täällä.

Jos nyt meseä aiotte kysyä niin olisi mukavaa jos olisitte puheliasta tyyppiä. On vähän tylsää joutua itse koko ajan keksimään jotain sanottavaa jne.. :P
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 18:01
Saa toki lisäillä, shaddow-man@hotmail.com

Kaipailen, eritoten näin sinkkuna kun kaikki kaverit viettävät aikaa naistensa / miehiensä kanssa, juttuseuraa paljonkin. Tälläkin nimenomaisella hetkellä. :P Vaikken ole gootti juuri ollenkaan, lähinnä tällainen väärälle vuosituhannelle syntynyt pakana folk metalisti joka lähtee ensi viikonloppuna Ropeconiin kiltissä ja punaisessa tunikassa heiluttamaan 150cm miekkaa, mutta eipä se miuu estä täällä foorumilla olemasta. Mukavia keskusteluja ja mukavan tuntuisia ihmisiä, lisäilkää niin pääsen huomaamaan kuinka mukavia oikeasti ollaan.

PS: Baareihin saa lähteä seuraksi, tosin istun vain Dantesissa ja Prkl clubilla, tylsä kun olen. :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit