Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: CuteCadaver (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:29

Lainaus: Niflheim

kiltissä ja punaisessa tunikassa heiluttamaan 150cm miekkaa

Jestas ei paljoa puutu että miekkasi olisi minua pidempi. Minulle samanlainen!
Tosiaan olen juuri Lahteen muuttanut Kotkasta, enkä vielä montaa ihmistä tunne. Joten jos siltä suunnalta löytyy seuraa esim. kahville tai irkkupubiin yksille niin yhteyttä vaan: zonjah_92@hotmail.com (voi kristus tota osoitetta..) tai irc-galleriassa Cadacomb.
Ja kyllä, kävin huutelemassa myös tuolla Lahti-miittiketjuissa, mutta niiden tilanne on aika hämärä enkä halua itse ottaa vastuuta mittien järkkäilystä. :>
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2010 20:31

Lainaus: CuteCadaver

Ja kyllä, kävin huutelemassa myös tuolla Lahti-miittiketjuissa, mutta niiden tilanne on aika hämärä enkä halua itse ottaa vastuuta mittien järkkäilystä. :>

Pist ihmees vaa miitti ite pystyy ni suattaapi olla että joku eksyy kauempaakin paikalle. Minä nimittäin
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 21.07.2010 21:16
Saman henkisille ystäville olisi tarvetta täälläkin, tällä hetkellä tätä millään tasolla gootahtavaa juttuseuraa kun on itseltäni niin vähän. Oon sen verran ujo, että livenä harvemmin tulee uusia tuttavuuksia löydettyä. Helpompi siis näin kun yleensä mielessä toistuu aiheettomasti: "Tuo varmaan inhoaa minua, sitä varmasti ärsyttää kun puhun.. >:< "
elisabet.addams@hotmail.com olis mese, siellä tulee nykyään roikuttua aika usein etenkin ilmaisin tekemisen puutteessa ja ylppäreihin lukemista vältellessä '
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 05:38

Lainaus: FilthyVictorian

Jos nyt meseä aiotte kysyä niin olisi mukavaa jos olisitte puheliasta tyyppiä. On vähän tylsää joutua itse koko ajan keksimään jotain sanottavaa jne.. :P

Nooh, eihän kaikki voi olla aina puheliaita kaikkien kanssa, on vaan hyväksyttävä tosiasia, että kaikken kanssa ei välttämättä tule toimeen, jos ollaan ihan eri aaltopituudella
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 08:36

Lainaus: CuteCadaver

PS: Baareihin saa lähteä seuraksi, tosin istun vain Dantesissa ja Prkl clubilla, tylsä kun olen. :P

Hienoa, joku muukin kykkii PRKL clubilla. Pitääpä kattoa ens kerralla jos sattuisi samaan pöytään.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 18:14

Lainaus: Adalan

Hienoa, joku muukin kykkii PRKL clubilla. Pitääpä kattoa ens kerralla jos sattuisi samaan pöytään.

Oon varmaan lauantaina menossa.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 19:22
Sama täällä. Tylsä päivä tiedossa ja kotona ei jaksa istua niin leffaan ja sen jälkeen parille :p
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2010 00:22
Hei nyt kaikki kelttihenkiset ihmiset huomio ! Elämä on yksinäistä ja samanhenkisiä ihmisiä liian vähän. Juttuseuran tarpeessa olisi tämäkin folkhippeilystä pitävä gootintapanen. Ihte olen kiinnostunut skandinaavisesta ja kelttiläisestä mytologiasta, pakana uskonnoista, kaikesta mahollisesta skotti ja irkku meiningistä, peikkohevistä ja kelttipunkista. Täällä tosiaan kaivattaisiin ymmärtävää juttu seuraa, aiheesta ja aiheen vierestä. Jos joku haluaa tulla jutustelemaan niin meseosotteenhan saa kiltisti kysymällä.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 19:58
Voisinpa oikeestaan luvata olevani 95 % ajasta puheliaalla päällä, joten se joka tahtoo nii lisätköön: superkassu_hepat@hotmail.com (Tiedän, se on pöhkö osote, mutta kun en jaksa uuttakaan sähköpostitiliä tehä)
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2010 20:18
Uudet tuttavuudet ois ihan kivoja. Mesessä olen laiska alottamaan keskusteluja, mut kunhan tuut jotain pöliseen nii alkaa multakin juttua löytyä. Jos en ole puheliaalla päällä, et luultavasti löydä minua online tilasta. Ossa on rebelfiend@hotmail.com (:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit