Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Jasonic (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.07.2010 14:08
Mesestä minut tavoittaa koko päivän oikeastaan ja osoite on lattiaharja@hotmail.com
Kirjoittanut: Bellus Nox (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bellus Nox
  • Lähetetty: 28.07.2010 13:46
Löytyisiköhän täältä varttuneempaa juttu seuraa? Muutimme emännän kanssa juuri helsinkiin ja en tunne täältä oikeastaan ketään. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja jutella kaikenlaisista asioista. En osaa sanoa olenko gootti, mutta musiikin puolesta kuuntelen paljon industrial EBM, metallia ja olen melko kaikki ruokanen musiikin suhteen. Tai mottoni on, että jokaiselta artistilta maanpäällä löytyy ainaki se yksi kuunneltava biisi. Mese osoitteen saa kysymyllä, en uskalla laittaa kaiken kansan nähtäville.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2010 13:51
Tervetuloa pk-seudulle. Koittakaa kestää.
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2010 19:13
Meseen saa tulla juttelemaan kuka vaan haluaa, tältä paikkakunnalta kun ei oikein löydy ketään "samanlaista kuin minä". En tosin takaa paikallaoloani varsinkaan nyt kun koulut alkavat kohtapuoliin...

Ja meseni on: leevithecookie@hotmail.com (serkkuni teki tuon vuosia sitten osittain läpällä, aloin sitten käyttämään :P)
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2010 21:19
Minullekin meseen saa tulla juttelemaan aina kun haluaa ja osoite on: hannavaan@hotmail.com ja olenkin siellä melkeinpä aina, ellen sitten ole koulussa tai jossain muualla! Ja juttelen mielelläni ihan mistä vaan, erityisen mukavaa on aina tutustua ihmisiiä, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla.

Niin joo, ja rakastan kirjoittaa kirjeitä, joten jos kirjeenvaihto jotakuta kiinnostaapi, niin sitäkin voisi katsella! Tarkemmat tiedot minusta löytyypi tuolta profiilista, joten kuikuilkaa sitä! Ja sillä sukupuolella tai iällä ei ole niinkään väliä, että kaikki halukkaat vain lisäämään meseen/ottamaan yhteyttä yksityisviestillä!
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 09.08.2010 23:29
Päivitänpä tietojani hiukan.
Aikoinaan mainitsin kaipailevani uusia tuttavia Turun lisäksi muualtakin. Nytten kaipailisin lisää tuttuja eritoten Tampereen seudulta, kun tuli sinne muutettua, mutta edelleen myös muualtakin Suomesta.

Ykäsillä voi kysyä vaikka meseä tai sähköpostia.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2010 10:25
Minut voi ihan vapaasti lisätä meseen, kun uusia kavereitahan on aina kiva saada. Näin lyhyesti sanottuna 18v. tyttö Kuopiosta, mesessä sitten lisää. Osoite: fataldesign92@hotmail.com
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 06:20
Mutkin voi panna meseen, oon tällanen 26v stadilaistaiteilijajäbä ihan kiva, luotettava ja vähintäänkin mielenkiintoista seuraa kun oikein juttutuulelle sattuu
dreamer_of_pictures@hotmail.com
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 19:25
Itelläni ei ole mesee, en vaan osaa ladata sitä, mutta ihan sähköpostia käytän, joten sitä voi kysellä, ja kirjeistä tykkään, tykkään saada/ lähettää kirjeitä, joten jos joku heräsi, niin yksärillä yhteyttä!
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aqualia
  • Lähetetty: 23.08.2010 21:56
Heip, minunkin meseä saa kysellä yksityisviestillä Haluisin tutustua kaikenlaisiin immeisiin ja plussaa olis viel Tren seudun immeiset, kun itse täällä asustelen, mutta saa muutkin

edit.

lisäsin mun mesen tuonne mun profiiliin, että sen saa napata sieltä jos haluaa :p

edit. vielä kerran

ihan mielenkiinnon vuoksi: black_rain1@windowslive.com saa lisäillä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit