Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.08.2010 19:40
Terse! Joo ja jos ketään kiinnostais nii saa mullekki laittaa yksityisii viestei tai pyytää msn osotetta yms. Sillä mustaki olis kiva saada täältä vähän, miten sen sanois? Oman "tyylisiä" ja "henkisiä" kavereita ku mitä itse oon. En pahemmi täällä Porvoossa oo goottei nähny. Mutta näitä emoja ja semmossii on vaikka muille jakaa
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pähkinähiiri
  • Lähetetty: 26.08.2010 12:35
Uusiin ihmisiin tutustuminen tahtoo minulle olla työlästä ja hidasta, varsinkin kun mieluummin pohdiskelen kuin biletän... Mielelläni kuitenkin tutustuisin samanhenkisiin ihmisiin, erityisesti vähän vanhempiin ja ehkä perheellisiin, kuten itsekin olen. Jos siis olet syvällisemmästäkin ajatustenvaihdosta kiinnostunut, maailmanmenoa ihmettelevä, sarkasmia poteva, kauhuromantiikkaa rakastava, ehkä jo vähän elämää nähnyt tai vaikkapa työelämää ja goottiutta yhteensovitteleva immeinen mistä päin Suomea tahansa, niin laita yksityisviesti.
Kirjoittanut: _MK_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.08.2010 17:24
Moi! Oulun lähistöltä etsisin kavereiksi gootti/vaihtoehto-henkisiä naisia. Oon ite Pohjois-Suomesta. Fantasiakirjallisuus ja Jalavan sarjakuvat kiinnosti nuorempana
ja sit ns. "goottimusasta" kuuntelen lähinnä vaan Siouxsie and Bansheesia. Oon ite
hieman alle kolmekymppinen mies. Laittakaa yksityisviestiä, jos kiinnostaa
tutustua =)
Kirjoittanut: ladydeath (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.09.2010 22:35
saa ottaa yhteyttä : )
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 21:51
lahden lähettyviltä ku löytyis olis hyvä kun ite siin lähipiiris asustelen. muutkin ovat terve tulleita. aina juttu seura kelpaa mese löytyy.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2010 16:47
Jooh turkulaaset ja lähialueilla asustavat, ottakaa yhteys ja mahdollisesti muutkin. Lisää voi sitten kysyä viesteillä tai siellä messengerissä, mutta mainittakoon taas että olen poika ja enemmän "black metaller" kun gootti.
Kirjoittanut: Addicted (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 10:01
Olisi kyl kiva tutustua vähän oman henkisiin ja tyylisiin ihmisiin, sillä itseni tyylisiä ihmisiä en tunne vielä paljon yhtään. Saa ottaa yhteyttä vaikka yksityisviestillä, tulen toimeen aika paljolti kaikkien kanssa. mese löytyy myös, mutta varoitan jo valmiiksi että mua ei siellä ennen marraskuuta kovin usein näe, sillä kiirettä pitää teatterin sun muiden kanssa. Silti osoite on annuzzka92@hotmail.com - Facebook löytyy myös, Anna Tuominen, oletuskuvassa mustatukkainen pallopää ottakaa toki yhteyttä!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2010 19:32
Nyt tuli sellanen tilanne että tarvin kavereita Helsingistä! Koska olen muuttamassa 2 kuukaudeksi Helsinkiin, ja tulen hulluksi jos vain kökötän poikaystäväni kanssa kotona joka ilta... Että jos joku haluaa tällaisen 17v puheliaan hullun kaverikseen niin olis kiva jos ottais yhteyttä
Kirjoittanut: Bloodstar (Jäsen)
  • • Muokkasi: Bloodstar
  • Lähetetty: 10.10.2010 23:09
Olisi ihan mukavaa löytää samanhenkisiä ihmisiä koskan niitä en paljoakaan tunne. Ikää ei paljonkaan riitä mutta jos kiinnostaa niin saa lisäillä meseä bloodstar666@windowslive.com
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 15:19
Samanhenkisistä ihmisistä juttuseuraa haluaisin minäkin. Iällä, sukupuolella, asuinpaikalla etc ei ole mitään väliä. Meseosoitetta saa kysellä yksityisviestillä, en sitä tähän laita.
Ja olisi iso plussa jos olet Kuopiosta päin, olisi kiva saada myös livetuttavia!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit