Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2010 16:15
Yääh... Täällä nyt 17v likka kaipais kaveria helsingistä, muutto sinne 2 kuukaudeks työharjottelun ajaks lähestyy ens maanantaina, enkä jaksaisi kyhnää 4 seinän sisällä poikaystävän kanssa koko aikaa, joten jotain kahvittelu/kaupungilla plaaplaaplaa pyörimis seuraa olis kivaaa saada.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2010 17:12
Täällä päin ei hirveästi ikäisiäni gootteja näy, joten olisi tositosi kiva tutustua samanhenkisiin tyyppeihin. Iältäni olen 14 vuotta ja sinun ikäsi saisi olla 13-16 väliltä. Mesen kauttaa mieluiten tutustuisin. Joten, kysykää vaan rohkeasti osoitetta yksityisviestien kautta. Lupaan, etten pure.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2010 20:50
Heitän tähän ketjuun nyt uudelleen viestin, kun edellisestä on melkeen puoli vuotta kulunnu ja uusille meseystäville (ja miksei sitten joskus ihan livekavereillekin) olis edelleen tarvetta Olen siis 18v. neitonen ja niukka valikoima nippelitietoa löytyy tuolta profiilistani. Sellasta porukkaa kaipaisin joiden kanssa voisi ihan oikeasti kunnolla jutella sen sijaan, että keskustelu jää sille "moi mitä kuuluu heippa" -tasolle.
Meseosotetta saa sitten rohkeasti kysellä yksityisviestillä :3
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2010 21:18
Olen uusi Goottinetin jäsen ja uusia tuttavuuksia/jutusteluseuraa etsiskelisin.
Olen 24.v. naisenalku Turusta. Keskustelunaiheita voi keksiä profiilistani.
En pure enkä varmasti syö elävältä joten jos joku minussa saa uteliaisuutesi heräämään viskaa toki viestillä..Saatan jopa antaa meseosoitteeni
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.12.2010 08:39
Ystävää ja juttuseuraa vailla. Pistä privana niin katsotaan mitä tapahtuu.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 09.12.2010 22:01
HALUUN IHMISSUHDEKONTAKTIHOMMELEITA. mää oon kuullu että semmosii ois muillaki?

Tullaan suht varmasti juttuun, mikäli tykkäät yleisestä no-lifettämisestä (gaems, japsimömmö, kirjallisuus, örkit, kauhu, hömppäfantasia), asut pk-seudulla ja olet iältäsi parinkympin hujakoilla, itse olen 19 ituhipit tänne kans hetinyt - mutta lupaan olla saarnaamatta, vaikka olisitkin tr00 lihansyöjä

Laittakee yksärii nii jutustellaan ihan netitse, ei siis tartte pelätä että oisin heti hyökkäämässä teiän kämpille pullakahveille Disneyn piirretty kainalossa

edit: niin ja asun siis Helsingissä 8D
Kirjoittanut: ClovenDragon (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: ClovenDragon
  • Lähetetty: 19.12.2010 05:58
Jos on yhtään kiinnostusta yhteydenpitoon 26v merkonomimiehen kanssa niin sähköpostilla skriivaamaan osoitteeseen clovendragon@gmail.com, täällä yksityisviestillä taikka sitte
goottideitissä yksityisviestillä.

xoxo ClovenDragon
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.12.2010 09:02

Lainaus: ClovenDragon

nyt ois jo aika löytää itselleni mukava goottityttö kainaloon, seuraksi tai muutenkin kaveriksi

URL =D
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 20.12.2010 13:50
Saa poistaa....
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2010 00:11
Hei!
Olen 13.v tyttö vantaalta. Kuuntelen Nightwishiä ja paramorea. Lempi värit on pinkki, turkoosi, musta ja lime. Etsin kavereita jotka ovat 12-14.v. Jos olet kiinnostunut lähetä minulle mese.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit