Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2010 22:05
Saapi mullekki tulla jutustelemaan, oli sitten tylsää tai ettit uusia tuttavia Ei oo kauheesti kaveripiirissä samanhenkisiä, johtuen varmaankin siitä että täälä päi niitä ei ainakaan liiaksi ole ja jostain syystä oon ulkomaailmassa huono tutustuun ihmisiin, porukoissa muutenki tulee helposti sellanen ittensä tuputtamis olo jos heti kukaan tuntematon ei puhu tai kattoo pahalla silmällä.. Eikä siihen sillo väkisi halua tunkee Mutta joo, olen 15v. tyttö tampereen läheltä, kiinnostuksen kohteita mulla on mm. musiikki, piirtäminen, leffat(kauhu!), lävistykset ja tatuoinnit(<joita vaan ihailen vielä toistaseks). Eipä sitten muutaku hyvää joulua näin joulupäivänä!
Kirjoittanut: Onyx (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.01.2011 20:26
Saahan tännepäinkin viestiä laittaa, samantyylisiä kavereita on niukalti.. olen hurjat 16v tyttönen, Lahteen muuttelemassa syksyyn mennessä. Enkä tunne paikkakunnalta ketään :/
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 20:39
Miulle viestejä voi lähettää iha kuka vaan. Sanon nyt tässä, että ikää on 14 vuotta (täytin juuri, älä luulekkaan mun täyttävän 15 tänä vuon enää). Vantaalla asun, eikä haitta avaik oisit lapista Voi lähettää vaan viestiä että "Mitä kuuluu?" eikä pitkätkään viestit haittaa, sehän on vaan hyvä juttu jos kirjottaa paljon
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kattroll
  • Lähetetty: 18.01.2011 21:17
Keväällä 18-vuotta täyttävä metallistityttö, hyvää iltaa!
Tuli tuossa juuri muutama päivä takaperin todettua, etten omista tältä seudulta (Lounais-Häme) juurikaan kavereita poikaystävää, perhettä ja eläimiä lukuun ottamatta, joten elo on toisinaan aika yksinäistä. Olen luonteeltani melko varautunut, aluksi saatan antaa jopa ilkeän kuvan itsestäni, mutta toisaalta myös adjektiivit luotettava, ystävällinen ja herkästi innostuva osuvat oikeaan.

En tämän paremmin osaa itseäni näin äkkiseltään kuvailla, joten ota riski ja tutustu: haussa on niin irl-kavereita, keikkaseuraa kuin uusia mesetuttavuvuuksiakin. Osoitteen saa yksityisviestillä
Kirjoittanut: Mondra (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.01.2011 20:27
Löytyiskö ketään esim. mesekaveriksi savosta päin?? Saa toki muualtakin :3
Ei ole oikein samanhenkistä löytynyt kaveriksi tai satunt eteen tulemaan ois kiva muutakin goottiporukkaa jututella kuin siskoa XD

Ei haittaa vaikka ett pitkiä viestejä kirjottelekkaa, ainahan sitä jostain juttu aihetta löytyy

Itestä sen verran että 21 vuotta olen(vielä), harrastusta on monen laista, pistä yksityisviestiä niin vaihdetaan tietojamme
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2011 22:48
Täällä kavereita huhuilee vastikään Tampereelle muuttanut 27v. neitonen. Tämä kaupunki on entuudestaan aika tuntematon ja luonnollisesti kavereitakaan ei täällä hirmuisesti ole. Haussa on varsinkin niitä samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voisi vaikka lähteä keikkoja katsastelemaan tai istuksimaan iltaa. Mikäli siis jollakin olisi tarvetta ystävälle/kaverille, viestä saa laittaa. Mesestä saa kiinni myös vaihtelevasti, osoite on: hkellosalo@hotmail.com
Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2011 11:30
Mesekaveria, real life kaveria, keikkakaveria tai pelauskaveria etsiskelisin~
Vuosimalli on -93, vaikkakin täysi-ikäisyyttä saan odotella vielä syksyyn asti. Asustelen täälä pirkanmaalla, Tampereen tienoilla. Pääasiassa olen ihan metalli-typy, mutta musiikkimakuni on kuitenkin laajentunut viime vuosina. Pidän erillaisista ihmisistä ja uudet tuttavuudet on aina kivoja Saatan olla vähän hiljainen joskus, mutta ujo en ole ollut enään vuosiin. Oudoksi on kyllä välillä kutsuttu
Hmmm.. Pidän monenmoisesta pelaamisesta, että jos esimerkiks l4d2 tai little big planet on hyppysissäsi niin laitahan yksityisviestiä tulemaan niin vaihdellaan accounttien nimiä. Sama jos mesekaveria, tai muuta kaveria etsiskelet.
No nii miehet ja naiset, viestii tänneppäin~
Kirjoittanut: Poreileva (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2011 13:03
niipää ei ole ollut kavereita elämässä ett löytyskö ees täältä best friend.....
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2011 16:55
Heippa!
Olen 21-vuotias nuori nainen Tampereelta ja koska mun nykyiset kaverit suurimmilta osin rajoittuu lähinnä ryyppykavereihin, olen päättänyt sosialisoitua ja pistää tänne sitten viestiä. Tietysti toivon, että kemiat toimivat yhteen ja samanhenkisyys on plussaa. Toivon ihmistä, jonka kanssa voisi käydä keikoilla ja istuksia iltaa jne. Saapi ottaa yhteyttä kaikenikäiset. ravenoir@suomi24.fi
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.03.2011 22:57
Hei! Olen 21-vuotias, avoliitossa asuva nainen ja etsin uusia ystäviä, joiden kanssa voisi viettää aikaa esim. elokuvien, baarien tai muuten vain keskustelujen parissa. Asun Kalajoella, Pohjois-Pohjanmaalla, ja paljon tulee liikuttua myös Oulun, Kokkolan, Ylivieskan, Nivalan ja jopa Seinäjoenkin suunnalla. Ei muuta kuin kaikki täysi-ikäiset laittamaan yksäriä, sukupuoleen tai ulkonäköön katsomatta. Pääasia, että osaat pitää hauskaa ja olet luotettava.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!