Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Prudence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2011 19:06
Todellakin, sellainen olisi tarpeen. koskaan IKINÄ ei kukaan minua ole ymmärtänyt, musiikkimakuni on kaikkien mielestä kamalaa, kauneuden näkeminen "normaalille" ihmiselle oudoissa ja inhottavissa asioissa. Joku joka ymmärtäisi, tietäisi OIKEASTI mitä päässäni tapahtuu ja miksi, olisi aidosti kiinnostunut

Kai sitä aikanaan olisi äitiä tarvinnut. Se nyt vaan oli sekaisin ja kykenemätön ajattelemaan muuta kuin omia ongelmiaan. Onneksi (kuulostaa julmalta, mutta kyllä, onneksi) sai vihdoin otettua oman käden kautta itseltään hengen pois. Ei tuo reppana olento koskaan kyennyt nauttimaan elämästään ja teki muiden ympärillä olevien elämästä helvettiä. Mahdanko olla samanlainen, sitä usein mietin.

Ei. En ole. Sairas kyllä, mutta täysissä järjissäni. Sairas kiitos epävakaan lapsuuden. Omaa sairauttani kun näin vanhempana (24) alkanut ymmärtämään, olen oppinut antamaan myös osittain äidilleni anteeksi. Se siitä

En tiedä mitä ja kenet haluan ystäväkseni. Huumeita en voi sietää. Noituus, pakanuus, oman arvon tunnustaminen. En ole huonompi kuin muut. Soitan huilua (opettelen) maalaan akryylimaaleilla mitä mieleen juolahtaa. Lapsi tosiaan minulla on. Kaikkea mitä voisin kertoa mutta kuitenkaan en halua.
Jos yhtään ymmärsit mitä yritän sanoa niin kerro ihmeesä
Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.03.2011 15:48
Eli mä etsin saman tyylisiä pukeutujia ja musiikin kuuntelijoita kavereiksi.
Oon -95 syntynyt visual kei,gootti vampyyri,rokkari tyylinen tyttö turusta.Harastan piirtämistä,kitaran ja basson soittoa,laulamista,urheilua ja jonkin verran tarinoiden ja laulujen kirjoittamista.Perheeseeni kuulu monta lemmikkia ja vanhemmat jotka avat eroneet.
Musiikki makuuni kuuluu:
Murderdolls, LM.C, Thunderstone, Death Angel, Snow White's Poison Bite, Children Of Bodom, Marilyn Manson, Reckless Love, Dope, SuG, Avenged Sevenfold,Bullet for My Valentine, Slipknot, Seremedy, RATT, Danger*Gang,Daizystripper,Steel Panther,Apocalyptica,The 69 Eyes,Norther,Moi dix Mois,Nightwish,Stam1na,Dimmu Borgir,Blood,Eyes Set To Kill,Deathstars,The Gazette.

eli kirjoita minulle yksityis viestii jos kiinnostuit ni annan sitten sähköposti/mese osoitteeni.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2011 19:50

Lainaus: DarkMoon

Steel Panther

Aika rasakka vaihtoehto kyl.
Kirjoittanut: -tiuku- (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2011 20:25
Mie vuosimallia -90 rantauduin viime vuoden lopussa Jyväskylään ja nyt olen pahasti kaverin tarpeessa.
Aamuyöt menee töissä ja päivällä onkin sitten niin tylsää että, oksat pois!
Olis joskus kiva vetää kunnon sotamaalit nassuun ja mennä jonkun samanhenkisen kanssa mummoja ja lapsia pelottelemaan kylille. Tai miksei vähän ihmisystävällisempänäkin vaikka kahville?
Ilmotelkaahan!
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 23:35
Juu, minäkin kaipaan kaveria.. Jos täällä ny muita ylä-asteellaisia on? Tai siis, tuskin vanhemmat tyypit haluu jutella ylä-aste ikästen kans??
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2011 12:54
Laitanpa itsekin viestin tänne. Eli 27-vuotias tamperelaisnainen ois vailla samanhenkistä ystävää, kaikenlaiseen mukavaan ajanviettoon. Ulkonäöllä, tyylillä tai sukupuolella ei mitään väliä mutta iällä sen verran että ainakin täysi-ikäinen ois hyvä olla. Jos kaipaat juttukaveria, kaveria shoppailemaan, viihteelle tai muuten vaan, laita yksäriä
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2011 21:43
Heipähei. Mietityttää vähän, että lukeekohan näitä edes kukaan (?), mutta ei se ota jos ei annakaan.

Olen siis 19-vuotias tyttö Turusta ja etsin uusia kavereita, joskin jo yksikin riittäisi varsin mukavasti.
Minulla on muutamia hyviä ystäviä jo ennestäänkin, mutta ongelmana on se, ettei minulla ole heidän kanssaan hirveästi mitään yhteistä - tyylit kun ovat aivan erilaiset. Tuntuu, ettei yhteistä tekemistä tai puhuttavaa juurikaan löydy, kun samat asiat eivät kiinnosta.
Keikoille lähtemistä joudun puntaroimaan yleensä turhan paljon, koska en tunne ketään, joka kuuntelisi samoja bändejä kuin minä. Yleensä saan kuitenkin suostuteltua poikaystäväni keikkaseuraksi, mutta raukkapienen pakottamiseltahan se tuntuu, kun musiikkimaut eivät alalajeiltaan osu täysin samaan.
Olisi siis mukava löytää sellainen (mielellään naispuolinen) kaveri, jonka kanssa voisi esimerkiksi heilua keikoilla, jutella tyyliasioista, käydä leffassa ja lähteä viihteelle. (Jonnekin muualle kuin paikallisiin lihatiskibaareihin, joissa listahitit soivat niin kovaa, että korvat vuotavat verta...)

Lempiyhtyeisiini lukeutuvat mm. Turmion Kätilöt, Gothminister, Cradle of Filth.... Onhan noita.
Kaikenkaikkiaan raskaampi musiikki iskee. Sen lisäksi minua kiinnostaisi kierrellä industrial metal- ja ebm-tapahtumia ja keikkoja, kuten esimerkiksi SYN/\PSI:n järjestämiä juttuja. Olin vähän aikaa sitten katsomassa Combichristia ja Mortiisia (hittovie, mikä keikka!) ja nyt mielenkiintoni on herättänyt tuleva Hocicon keikka.....
Elokuvista arvostan eniten hyvin tehtyjä kauhupätkiä.
Tyyliltäni olen (hyvinkin yllättäin) tummanpuhuva.

Jos mielenkiinto heräsi, niin laita ihmeessä yksityisviestiä tai jotain. (Olen niin uusi käyttäjä, etten oikein tiedä miten täällä hommat sujuu.) Turkulaisuudesta on tietysti hyötyä näkemisen suhteen, mutta muualtakin saa ottaa yhteyttä.
Niin ja huom.... Tämä ei ole mikään deitti-ilmoitus - kuten jo ylempää voi lukea, seurustelen.

-S
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 30.04.2011 19:39
Täällä kahtakymmentä ikävuotta lähestyvä naispuolinen synkiö etsii samanhenkistä ystävää (miksei useampiakin.) Asun Lapissa, mutta tilanne tulee todennäköisesti muuttumaan viimeistään ensi vuoden puolella. En ole tältä paikkakunnalta löytänyt ainoatakaan ystävää joka jakaisi edes suunnilleen samanlaisen musiikkimaun ja kiinnostuksenkohteet, joten useimmiten joudun hautaamaan suunnitelmani esim. keikka- ja festarimatkoista kun ei yksin viitsi lähteä (eikä kehtaa kavereita lahjoa, kun ei selkeästi ole heidän heiniään.) Ei ole väliä, missä päin maata asut, sillä yhteydenpito mesen, skypen ja/tai puhelimen avulla käy mainiosti - toivon kuitenkin, että olisi kiinnostusta mahdollisuuksien mukaan käydä yhdessä erilaisissa tapahtumissa pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Itse en ole sen paremmin Tuskaan kuin Synapsiinkaan löytänyt kaveria, joten molemmat suunnitelmat on jäissä.

Itsestäni sen verran, että musiikkimakuun lukeutuu metallin lisäksi ebm sekä muutamia goottibändejä. Muutamia mainitakseni Blind Guardian, Before the Dawn, Hocico, Combichrist ja Inkubus Sukkubus, mutta lista on pitkä. Olen myös kirjojen ystävä ja etenkin Tolkienin teokset kiehtovat paljon. Sydäntä lähellä on myös eläimet ja luonto. Olen tykästynyt myös peleihin, joista kestosuosikki on Left 4 Dead.

Jos siis on kiinnostusta löytää juttuseuraa (valitettavan todennäköisesti pääasiassa netissä epäsuotuisan sijaintini vuoksi) ja on hakusessa joku joka lähtisi katselemaan noita isompia tapahtumia varsinkin kesäaikaan, ota yhteyttä. Seurustelen, joten kumppani ei ole haussa. En laita tähän ikärajaa, mutta olisi suotavaa olla täysi-ikäinen, moniin tapahtumiin kun on ikäraja. Jos kiinnostaa, laita yksityisviestiä niin voidaan vaihtaa yhteystietoja ja ajatuksia.
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2011 00:47
Yehlloh.
Olen vuonna -97 syntynyt tyttö E-Pohjanmaalta. Hmm.. mitä sitävoisi kertoa itsestään? Harrastan lukemista, kirjoittamista ja ajankuluttamista. Musiikkimakuni on huono, tiedän, se on todella epägootti jne. paskaa, mutta mainitatkoon, että kuultelen Emilie Autumnia, Indicaa (ne on niin ihanan rauhoittavia lauluja :3) Johnny Cashia, Nick Cave and The Bad Seedsiä, X-Fusionia, joskus (enää harvemmin) myös HIMiä ja Sonata Arcticaa. Pukeutumistyylini on pelkistetty goottilolita, ja rakastan rujoja asioita. Kaikki, mikä on muiden mielestä rumaa ja hirveää, on minusta ylisöpöä (mm. Alien-leffojen alien ja muut ylilutuiset möröt :33) Minulla on hyvin pimeä huumorintaju, eikä sitä edes siis kannata valaista! Lempieläimeni on hait ja muut rustokalat (hmm, hyvä sanoa noin, kun haiden lisäksi rustokaloja ovat vain rauskut..). Isona minusta tulee lakimies, patologi tai meribiologi. Intohimoni on tosiaan kirjoittaminen, jota rakastan yli kaiken! Suurinta huviani on lukea tiedejulkaisuja sekä päteä historian sekä fysiikan- ja kemianopettajille. Mitä ystävää etsin? Jonkun, joka on yhtä pimeä kuin minä jajaja. En tiedä. Olisi edes joskus kohtelias ja ystävällinen eikä puukottelisi selkään miten sattuu. Hmm.. ja yhteyttä saa vaikka laittamalla yksäriä. Kumpikin sukupuoli käy loistavasti!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.05.2011 12:56

Lainaus: Swuuz

Heipähei. Mietityttää vähän, että lukeekohan näitä edes kukaan (?), mutta ei se ota jos ei annakaan.

Ei se anna jos ei ota ja varmaan näitäkin ilmoituksia luetaan. Voit tehostaa kaverihakua jättämällä ilmoituksen myös Goottideitti.nettiin, jossa voi hakea kaveriseuraa muun seuran lisäksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit