Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2011 12:31
tahtoo kavereita, jotka on valmiita hinaan pyllynsä Jyväskylään ja raahautumaan miun kanssa ympäri citya ja touhuamaan. En tarvitse enempää kavereita, joille jutella vain netissä tai tekstailla.
Sinä siis, joka lymyät jyväskylässä omassa pikku kolossasi, tule ulos leikkimään kanssani.
Oon 19-vuotta, mutta lapsenmielinen kaverien iät vaihtelevat syntymävuodesta 95 siihen 89, joten ole kiltti eläkä piä ikää esteenä. Oon hauska ja hurmaava, vaikka täällä miusta on saanut välillä itsekkään kuvan. En harrasta ihmisten pilkkaamista vapaa-ajalla ellei hermot mene todella pahasti. Miulle on helppo puhua, koska harvemmin tulet saamaan puheenvuoroa, ellet ole samaa rotua kuin minä ja kailota päälleni. Hiljaisuuskaan ei ole pahasta.
Lyhyesti:
Olet siis Jyväskylästä tai valmis tänne raahautumaan
Oletpa pitkä, lyhyt, laiha, lihava, gootti, emo tai muuta niin minnuun saa ottaa yhteyttä!
Seuraavaksi suosittelen tapoja:
Täällä yksityisviesti
IRC-Galleria Nick Margheit
Sähköpostia saa pukata. Yu_watase@hotmail.com (saa lisätä toki meseenkin mutta siellä pyörähdän harvoin)
tai tule kiskomaan hihasta, jos näet minut soutamassa jossakin.
-Kiittää Mari
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2011 08:38
Minäkin haluan kavereita...niin netti kuin irl - kavereitakin ja enemmän kaipaan nuota jälkimmäisiä! Sellaisia, jotka Seinäjoelle lähtee kanssani hengailemaan kaupungille tai muuten vain hengaa jossain kanssani! Rytmiksellekin on kiva lähteä katsomaan bändejä aina silloin, kun siellä jotain hyvää on tarjolla, mutta sekään ei ole kivaa yksin!
En vaadi sinulta mitään, saat olla minkänköinen/kokoinen tms. haluat, mutta iältään, jos olisit siinä 20-30 välissä niin voisi ehkä tulla toimeenkin ja jos jotain yhäläisyyttä löytyy niin sehän on aina plussaa!

Yhteydenotot yksäillä. Meseä en kauheasti käytä niin ennemmin nuo irl - kaverit olisi jees!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2011 15:14
Oon tänne kyl kirjottanuki jo mutta pistetää uusiks : D
Eli täs ois yks ysikakkonen pohjanmaan korvesta, joka haluis enemmä näitä hengailukavereita ku pelkästää nettikavereita. Oman henkisiä kavereita ei niin kauheesti oo ni olis kiva semmosiaki tavata! Asustelen täs seinäjoen ja vaasan välissä ja olis kiva joskus käydä vaikka kaljalla jonkun samanhenkisen kanssa. Aluksi saatan aina olla hieman ujo sillä en ole tajunnut kuinka pian uusille tutuille voi alkaa selittämään jostain turhista "olipa kerran kärpänen joka törmäs ikkunaan ja kuoli syöpään" -jutuista : DD Ajan mittaan kuitenkin opin olemaan oma äänekäs itseni joka nauraa vitseilleen vain koska ne ovat tyhmiä : D Niin miehet kuin naisetkin täältä lähistöltä, ottakaa yhteyttä ni kipastaan jossakin Toki muualtakin tulevat ihmiset voivat ottaa yhteyttä, liikun myös mm. helsingissä joskus ja pudasjärven suunnassakin tulee käytyä (Aina kuin vain rahaa on). Yhteyttä voi siis ottaa yksärillä, tai irc-galleriassa jossa olen nimellä Anyxia tai lisäämällä meseen annuzzka92@hotmail.com !
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.05.2011 21:45

Lainaus: Swuuz

Heipähei. Mietityttää vähän, että lukeekohan näitä edes kukaan (?), mutta ei se ota jos ei annakaan.

No minä ainakin luen mutta alan olla kokemuksen kautta nykyään jo niin pessimistinen, että nähdessäni täällä jonkun itseä kiinnostavan ilmoituksen, jonka jälkeen innostun ja heti perään masennun ja totean, että eipä maksa vaivaa taas yhden turhan kokemuksen takia, josta jää vain entistä pahempi mieli.

Äkkisältään sanoisin, että kahden käden sormilla laskettavan määrän juttukavereita olen täältä metsästänyt, lähinnä meseen, ja yhdenkään kanssa ei ole sen enempiä kehittynyt ja yksikään ei koskaan ole aloittanut keskustelua ja lähestulkoon jokainen on ollut perässä vedettävä "juu" "ei" "en tiedä ehkä" tason keskustelija.

En kyllä itsekään ole sosiaalisilta taidoiltani mikään maisteri, en osaa kovin helposti tyhjästä nyhjäistä mitään syvällistä keskutelua mutta ai että olisikin miellyttävää ja vallan ihanaa keskutella jotain semmoista mutta mistään kun ei tule mitään edellä mainutun kaltaisessa vuorovaikutuksessa.

Samalla tämä olkoot myös ilmoitus, että jos joku täällä kokee samanlailla, niin täällä koetaan myös,l vaikka senkin suhteen olen pessimistinen, että vaikka joku kokisi, niin yhteyttä ei kuitenkaan oteta.
Ja toitottaminen pessimistisyydestäni ei varmaan mitenkään edesauta asiaa mutta olen vain rehellinen ja korostaan, että, vaikka olenkin pessimsitinen, niin en todellakaan ole vihamielinen, tympeä tai tyly ynnä muuta vastaavaa.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 10:15

Lainaus: Pointblank

No minä ainakin luen mutta alan olla kokemuksen kautta nykyään jo niin pessimistinen, että nähdessäni täällä jonkun itseä kiinnostavan ilmoituksen, jonka jälkeen innostun ja heti perään masennun ja totean, että eipä maksa vaivaa taas yhden turhan kokemuksen takia, josta jää vain entistä pahempi mieli.

Pessimistisyydenkin ymmärrän näissä asioissa ihan täysin, koska onhan ihan nettimaailman ulkopuolellakin käynyt niin, että luulee löytäneensä jonkun samanhenkisen kaverin, jonka kanssa juttu luistaisi ja voisi olla hauskaa, mutta pettyy sitten kuitenkin.

Uusien kavereiden etsiminen on niin arpapeliä, koska kaverisuhteet (ystävyyssuhteista puhumattakaan) vaativat kummaltakin osapuolelta aika paljon kaikenlaista, plus niiden muodostuminen ottaa aika paljon aikaa. Joskus on käynyt niinkin, että itse yrittää ihan kauheasti saada kaveruutta toimimaan, mutta se toinen ei sitten jaksa nimenomaan nähdä sitä vaivaa ja sitten alkaa suht kiitettävästi harmittamaan se, että itsekään edes yritti.

Ja toisaalta olen juuri se tyhmän optimistinen, joka yrittää aina kerta toisensa jälkeen, mutta eipä voi ainakaan kukaan sitten tulla väittämään, että nielaisisin mukisematta sen, ettei ympärilläni ole sellaisia ystäviä, jotka niin sanotusti eläisivät minun kanssani samassa maailmassa.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.05.2011 22:50
Pessimisti ilmoittautuu! Oonhan mä tänne jo laittannu parikin viestii, mutta siitä on sen verran paljosti aikaa. Löydyn toki myös goottideitin puolelta, kaikki tosin eivät siellä ole/käy lukemassa niin laitetaas sit tännekkin uus ilmotus.

Uusia ystäviä olisi siis hakusessa. Ihan sama missä päin asut yms yms. kunhan et jää vain hyvän päivän tutuksi jonka kanssa vaihdellaan satunnaisesti kuulumisia pari kertaa vuodessa eikä kehdata myöntää, ettei muisteta mitä viimeksi juteltiin.

Minä oon siis tämmönen 19-v. tyttönen pk-seudun vierestä. Mulle tää maailma tuntuu joskus olevan vähän liikaa ja pakenen sitä armottomalla lapsenmielisyydellä. Vastuuni kyllä osaan kantaa ja olen aina rehellinen, mutta niin moneen asiaan vaan meinaa hajota pää :'3

Harrastan kuvataidetta ja ompelua, jos joltain löytyy samoja harrastuksia, niin niistä olis ihana päästä höpöttelemään jonkun kanssa. Niitä samoja harrastuksia omaavia kavereita kun löytyy sen verran vähän. Mutta tuo nyt ei tietenkään oo mikään absoluuttinen kriteeri kaverikandidaatille.

Jos huvittaa niin viskatkaa toki yksärillä!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2011 19:20
Osa näistä hakuviesteistä on jo vanhoja, joten niihin ei välttämättä uskaltauduta vastaamaan, koska kenties monet olettavat etteivät ne haku-ilmoitukset ole enää ajantasalla. Samoin osa etsii oman ikäistä, samaa sukupuolta tai samalta paikkakunnalta sitä kaveri-seuraa, että ei ihme jos ei viestejä aina hirveästi tipu Kenties voisitte laittaa omaan yksityiseen profiiliinne vielä erikseen pyynnön yhteydenottoon, niin ainakin se pysyisi ajantasalla?
Itse olen sen verran huomannut että mitä kauempana uudet tuttavuudet on, sitä vaikeampaa on yhteydenpito (netin kautta), joten voi olla että jo se pistää vähän kapuloita rattaisiin.

Juuh, itse en taida enää kaivata kavereita muualta kuin lähiseudulta tai sitten sellaisia kavereita joista voisi ehkä tulla vähän enemmänkin kuin vain kavereita.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • • Muokkasi: narrcissia
  • Lähetetty: 16.06.2011 20:00
Mulla täällä joskus kauan sitten ollut, ehkä oisi aika laittaa uutta kehiin (:

Olen siis pian 18 vuotta täyttävä naispuolinen henkilö Turusta. Pakko heti alkuun myöntää että pukeutumiseltani en vastaa 110% käsitystä stereotyyppisestä gootista sillä en halua leimautua mihinkään tiettyyn lokeroon... sen sijaan musiikkimakuni ja toisinaan mieleni lähentelee vahvasti mustahuulimaisuutta.

Kiinnostuksenkohteina voisi sanoa valokuvauksen, piirtelyn sekä muusikin. Taide aina ollut enemmän tai vähemmän osa elämää, ja sen alalta toivoisinkin ammattia itselleni. Taide, historia ja kulttuurit (erityisesti meksikolainen kulttuuri) ovatkin tosi lähellä sydäntä. Myös leffoja tykkään katsella, enkä pistäisi pahakseni vaikka pääsisinkin jonkun kainaloon viettämään leffailtaa (;

Luonteeltani olen ymmärtäväinen, avoin ja kiltti (vai oonkohan... ). Useimmiten olen kuulemma hauskaa seuraa, mutta kyllä musta se vakavampikin puoli löytyy.

Kaipaisin kipeästi (miehistä) seuraa Turun lähistöltä, miksei kauempaakin. Ja eihän kavereitakaan koskaan liikaa ole! Rohkeesti vaan yksityisviestiä, en mä pure... ellet pyydä (;
Kirjoittanut: CharlotteXES (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 09:52
Hmh, kai se on pakko ilmoittautua tänne pitkällisen (muutaman vuoden) harkinnan jälkeen.

Olen ehkä palstan vanhemmasta päästä, neiti 28 v ja asun Helsingissä. Ongelmana on se, että kavereita ei oikein tahdo olla. Kaipaan samanhenkistä seuraa, iällä ei ole niin väliä kunhan ajatusmaailma on kypsä. Itse olen jo hieman rauhoittunut pahimmista myllerryksistä, enkä oikein tietynlaista "teineilyä" jaksaisi (eipä vedetä niitä hernehiä nokkaan nyt sitten). Mutta toisaalta minuun iskee lapsellisuus säännöllisesti ja olisin hirmuisen energinen touhuilemaan ja menemään, mutta yksin se on välillä todella raskasta. Olisi mukava, jos olisi joku hengenheimolainen jonka kanssa puhua kaikesta mahdollisesta, niin muodista ja meikeistä, kuin treenaamisesta ja vaikkapa tieteestä.
Olen hieman höpsö, välillä ylivakava (josta koitan päästä eroon), rakastan kenkiä ja vaatteita, musamaku menee elektronisen puolelle (ja nykyään yllätätävn paljon ihan poppiinkin, metallia en voi sietää), olen viimeisen puolen vuoden aikana löytänyt sisäisen urheilijani. Koulutukseltani olen maisteri ja ylläripylläri tällä hetkellä työttömänä. Eli aikaa on! Käyn säännöllisesti erinäisissä bileissä, tanssaus on hauskaa, mutta näissäkin ykisnäisyys vaivaa.

Mies, nainen, seksuaalinen suuntaus: IHAN sama. pääasia, että olet ihana ja ystävä.
Laita vaikka yksäriä jos haluat tutustua!
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 22:00
Oon saattanut joskus kirjoittaa tänne, mutta siis!

Tahtoo uusia kavereita! Mulle saa tulla lähettää viestiä jos tahtoo täällä, tai sit facebook (Nimellä Lauren Hirvonen) ja näin. Mä tahtoisin uusia kavereita kun ei ole oikein ketää goottityylisiä kavereita... Ja kun Porvoossa (siellä siis asun!) ei noita gootti ihmisiä muutenkaa näe... Kun olisi mukavaa että olisi kavereita jotka haluaisivat käydä samoilla keikoilla, samoissa vaatekaupoissa , kuuntelisi samantyyppistä musaa , kun yksinään ei huvita tehdä juttuja :<

Mä itse olen tosi sosiaalinen ja välillä ehkä liiankin puhelias ihminen. Tykkään kahvitella paljon mutten ite polta kuitenkaan tupakkii. Mutta ei häiritse vaik muut polttaa Ja mulla on joskus vähän omalaatuinen huumori, varsinkin väsyneenä. Eli ei haittaa jos oot outo! Mäkin oon hhaaahha!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit