Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Etsitään ystävää

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

• Vastaa
Eheh.. Vaikka olen ujo, niin ehkä on helpompi tutustua näin aluksi netin kautta?
Eli kavereita hakusessa olisi. Itse olen 18-vuotias neito, jolla on tällä hetkellä kaksi kotipaikkakuntaa eli pääasiassa täällä Helsingin suunnalla asustelen, mutta välillä tulee kanssa oleskeltua pitempiäkin aikoja Jyväskylässä eli jos näiltä seuduilta löytyy gööttejä niin mahtavaa (toisaalta ei minulla mitään nettituttuja tai perinteistä kirjeenvaihtoakaan vastaan ole..!). Tosiaan olen aikamoisen ujo, mutta jos kemiat ihmisten kanssa pelaa niin en miksikään hissukaksi jää.. Ja niitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita voisi olla vaikkapa kirjoittaminen: olen koko pienen ikäni kirjoittanut novelleja ja tällä hetkellä on romaani kehkeytymässä. Kirjoitan myös runoja tosi mielelläni.

Lisäksi piirtelen, haluaisin aloittaa kanteleensoiton ja roolipelit. Luen todella paljon kauhu- ja fantasiakirjoja: Lemppareitani ovat Anne Ricen kirjat, suomalaiset kauhutarinat, Terry Pratchet, Walter Moers ja Katharine Kerr. Luen myös paljon klassikoita ja kaikkea mitä kirjastosta löytyy. Eli samanhenkiset ihmiset saavat toki pistää viestiä!

"We make up horrors to help us cope with the real ones." - Stephen King

• Vastaa
Etsintäkuulutan PK-seudulta ihmisiä!
Olen 23 vuotias neiti-ihminen joka rakastaa yli kaiken musiikkia (rock, metalli, heavy) ja keikoilla käyntiä, kesäisin tietenkin festareita. Kiinnostaako lähteä mukaan? Sydäntä lähellä musiikin lisäksi on pimeys, Nemi talvi, kesä, valokuvaus, piirtäminen, bloggaaminen, kaverit, perhe, sisustaminen, ruoanlaitto, baareilu, materia... monet monet muut!
Olen luonteeltani tempperamenttinen ja perus-ystävällinen. Pystyn puhumaan asiasta kuin asiasta ja pyrin sanomaan asiat suoraan. Välillä vituttaa ja välillä taas ei.

Yksäriä tulemaan jos kiinnostusta löytyy
  • Vastaa
Hoi Oulu!
26v untuvikkosynkiö haluu lisää kavereita. Lisäksi tuolta lärvikirjan puolelta saapi lisätä kaveriksi kuka vaan, kunhan muistaa vähän mainita kuka on ja mistä.

Elän tämmöistä keskivertoelämää omakotitalossa avokin kanssa, laulan bändissä, luen, teen taidetta, ulkoilen koiran kanssa, kirjoitan blogia ja kuolaan kauniiden asioiden (kengät, korut, vaatteet jne) perään.
Olen tiukka absolutisti, mutta ei haittaa jos ympärilläni käytetään päihteitä sivistyneesti. Tupakansavu pistää yskittämään.

Paiskatkaa viestiä, jos mahdun kaveripiiriin!

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Vastaa
Moro, tääl ois 27v. metallimusaakin kuunteleva mies pohjoisesta saapi tulla raatille

Juu olen sinkku, ja sijaintini tällä hetkellä on kuusamo. kaverit ei ois sinäänsä pahitteeks ku oon vähän yksinäinen susi.. pahemmin kaveripuolta tullu pidettyä silleen yllä et ois pysyneet kaikki perässä.. opinnot toisaalla ja hävinneet täältä nekin jotka ennen asui..

että saapi ihan vapaasti laitella yksityisviestillä lähestymisiä, ei tarvii pelätä..
  • Muokkasi: momentumi
  • Vastaa
Mikään ei piristä päivää niin paljon kuin se, että koulusta/töistä kotiin tullessaan kynnysmatolla odottaa kirje ihanalta, jossain päin Suomea, miksei ulkomaillakin, asuvalta ystävältä. Kirjeissä on se ihanaa, että saa kuulla terveisiä ties kuinka kaukaa maailmalta ja tutustua aivan uusiin ihmisiin kilometreistä huolimatta. Postikin kulkee kiitettävän nopeasti.

Pitemmittä puheitta: etsin siis kirjeystäviä lisää. Sinun iälläsi, asuinpaikallasi, kiinnostuksenkohteillasi, harrastuksillasi tai millään muullakaan ei ole mitään väliä. Riittää, että rakastat kirjoittamista ja kirjoitat mielelläsi pidempiä kuin sivun mittaisi kirjeitä! Ja että et ole yhden kirjeen kirjoittaja.Minä olen momentumi. Aika vanha, mutta kuitenkin nuori vielä. Yksinäinen, ujo, pessimisti, mutta silti elämän pienistä iloista nauttiva. Ainakin yritän nauttia. Intohimojani ovat musiikki, kirjoittaminen, kirjallisuus ja elokuvat. Minulla on kissa ja kilpikonna. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Opiskelen vaatetusalan artesaaniksi. Hiljainen haaveilija. Teen ja suklaan suuri ystävä. Matkustamista rakastava. Luova. Omituinen. Peikkolapsi.

Enemmän kerron kirjeessä, jos joku haluaa minulle kirjoittaa. Yhteyttä saa ottaa yksärillä, rohkeasti vain! En minä pure.

Someone taught me how to pray, I can not remember that day, Someone told me not to cry, I stopped counting hours and nights, When I learned to recover and fight...

Avokin "pakkottamisen" myötä tuli nyt tännekkin jotai laitettua. Monta kertaa miettinyt että haluasisi tutustua uusiin ihmisiin ja saada kavereita, mutta on olevinaan niin perskuleen ujo ettei sitten millään onnistu.

Eli tälläinen sekasikiö tyttö kaipailisi kaveria, iällä tai sukupuolella ei ole mitään merkitystä, kunhan jotain keskusteltavaa löytyy, tosin kummallista kyllä, mutta yleensä tullut miesten kanssa paremmin toimeen

Ei sitä kyllä pystyisi sanoa millaista kaveria etsii. Sellainen jonka kanssa voi käydä antikahvilla (pirkammaalla asuva siinä tapauksessa) (tai vain kirjoittelu kaveri ) , voi jutella asioista avoimesti, kunnioittaa luontoa, yliluonnollinen kiinnostaa... Ei pidä pelkkiä kissoja ja koiria lemmikkieläiminä, eli siis hyväksyisi vaikka sapellihammastiikerin sohvalla vieressään tai laatikollisen muurahaisia kirjahyllyssä.
Mutta asioita joita en sitten millään siedä, valehtelu, minulle pitää totuus kertoa vaikka olis tyyliin että "sun kanssas en v*ttu varmana mene minnekkä jos sulla tollanen on" eikä mitään että "en mä voi ku pitää viedä naapurin mummon koira ulos", ja uskollinen pitää olla, eli ei mitään selkään puukottamisia tai narsistisia tai muuten "uskottomia" (voiko sitä edes sanoa tolla sanalla?)

Niin ja itseäni kiinnostaa herpit, luonto, kasvit, leipominen, anime, kauhu, yliluonnollisuus, musiikki, salaliittoteoriat sekä kaikesta turhasta puhuminen. Ompelua yritän uudelleen opetella kuin myös piirtämistä ja kirjoittamista

yv sitten vaan tulemaan jos kiinnostaa jutella jostakin, vastailen meinaan tyhmiinkin juttuihin

Näin se menee. Vai menikö?

• Vastaa
Laitetaas tännekkin jotain tekstin pätkää.

Tarvetta olisi siis saada uusia tuttavuuksia ihan irl Tampereelta. Olen 31v. naisihminen joka viettää suurimman osan päivistään kotona nysväten kun kukaan nykyisistä kavereista ei minnekkään pyytele tai pääse lähtemään, eli heillä on jo perheet ja asuntolainat ja stressaavat työt ja muut suomalaseen täydellisenelämän unelmailluusioon liittyvät asiat. Tän siitä saa kun ei suostu kasvamaan aikuiseksi ;P Olis mukava jutella leffoista, kirjoista, eläimistä, fantasiasta, musiikista, pukeutumisesta, sisustamisesta ja muusta kuutin elämään koskettavista hupsutuksista. Mikään kirjaviisas ihminen en ole kun tuo muisti sattuu olemaan sellaista tunneperäistä sorttia eli korvien väliin ei koskaan ole mitkään tietosanakirjat mahtuneet. Mutta fiilikset ja tunnelmat ovat minulle tärkeitä. Tunnustan olevani visuaalinen narkomaani ja lievä materialisti...esineet ovat minulle muistoja ja tunteita eivät palasia maallista mammonaa.

Mut siis olisi kiva käydä kahviloissa ja baareissakin (rahatilanteen niin salliessa) mutta eipä sitä nyt ihan yksinäänkään haluaisi siihen kahvikupposeensa tuijottaa vaan olisi kiva jos siinä nokan edessä istuisi joku samanhenkinen tyyppi jonka kanssa voisi höpötellä hassua ja vaikka ihan vakaviakin jauhaa. Tarve siis olisi saada roudattua persauksensa kämpästään pihallekkin välillä muutenkin kun vaan kaupassa käydäkseen. Toisaalta ihan senkin takia ettei avomies liikaa pääsisi kyllästymään naamaani eikä kissat rupeaisi pitämään minua huonekaluna jonka jalkaan voi teroittaa kynsiään ;D

Laittakaa siis yksityis viestiä jos epämääräinen ja lämminhenkinen seura kelpaisi

We all live our fantasy, and only endure our reality.

Etsin pk-seudulta e-mail-kavereita, joissa olisi potentiaalia kehittyä myöhemmin kaverisuhteiksi. Olen 23v. tyttömäinen nainen ja olisi mahtavaa tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Voit olla mitä sukupuolta tahansa, mutta toivon sinun olevan täysi-ikäinen. Klubiseura olisi myös mukavaa.
Opiskelen vaatetusalaa, olen vegaani ja kulutan elektronista musiikkia. Kesyrotat, Star Trek ja My little ponyt ovat lähellä sydäntä. Kuvakkeesta löydyn samalla nickillä.
Yhteyttä voi ottaa: emfernal@gmail.com.
  • Vastaa
anybody out there?

Olen uusi täällä. Pitkän harkinnan jälkeen liityin käyttäjäksi. Sähköpostin lisäksi tämä on ainut paikka johon olen kirjautunut (fuck the facebook yms, heh) ja olen täydellinen idiootti tietokoneiden kanssa. Harvemmin tulee istuttua tietokoneen ääressä, ehkä tulevaisuudessa enemmän.

Olen syntynyt 19jMM (jälkeen Marilyn Mansonin) ja asun täällä jossain itä-suomessa. Kulutan aikaani piirtämällä, kirjoittamalla, maalaamalla..
Sydäntä lähellä horrorcore.

Etsin ystävää, hengenheimolaista naispuolista sellaista, jonka kanssa jakaa ajatuksia. Aina plussaa jos olet myös itäisestä suomesta.

Alla muutama avainsana siulunmaisemaani, ota yhteyttä jos samaistut:
yksinäinen, absolutisti, väärässä maailmassa, korvessa viihtyvä, juggalo.

-Harlekiini-
  • Vastaa
Kainuu, ohoi! (ja miksei muukin Suomi)

Työ on tuonut siis Kainuun kolkkaan, ja täällä tuntuu kerrassaan yksinäiseltä.

Olen 23-vuotias nuori nainen, joka kaipailisi elämäänsä työn ulkopuolisiakin ihmissuhteita.

Olen muinoin kirjoittanut profiilitekstiini seuraavaa: "Tummilla vesillä purjehtimista, kuolemalla leikkimistä, melankolian anatomiaa ja maailmanlopun vartomista. Kiinnostunut teologiasta ja okkultismista, sydän sykkii kahdelle Marialle. Tarkoituksetonkin eskapisti, joka haavekuvissaan ihannoi 'vanhoja hyviä aikoja'. Elelee satumaailmassa, joka useimmiten näyttäytyy kauniina painajaisena." Ehkäpä kauhukseni huomaan, etteivät asiat ole oikeastaan muuttuneet.

Edellisen lisäksi pyrin täyttämään yön pimeät tunnit vanhoilla kauhuelokuvilla, fin de sièclen kirjallisuudessa, luonnossa liikkumisella sekä yleisellä mielikuvittelulla.

Kaipaan jotakuta, jonka kanssa ihmetellä, jakaa myyttistä maailmankuvaa ja keskustella satiirisesti maailmanmenosta. Kirjeystäviä, sähköpostikavereita, messenger-keskustelua, viininjuontia, mitä vain!

Lähesty aluksi yksityisviestillä, katsellaan sitten.

"But I don't want to go among mad people!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!