Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2012 22:02
Olen mahdollisesti muuttamassa kesän lopulla Tampereelle (mikäli saan yliopistosta paikan), enkä tunne sieltä ainuttakaan ihmistä. Muutama sukulainen siellä asuu, mutta he eivät ole sellaisia, joiden kanssa voisin hengailla ja viettää aikaa. Muutenkin hieman tuntuu, että tuo ystäväpiiri on kutistunut olemattomiin, koska yhteisiä mielenkiinnon aiheita ei minulla ja näillä henkilöillä juurikaan ole (sillä en katso televisiota, eli Gleetä, Gossip Girliä ja Putousta, ja minä EN kuuntele radiota, joten en tiedä kuumimpia hittejä jne). Joten uudet tuttavuudet ovat oikein miellyttäviä ja kaikennäköiset, -oloiset ja -ikäiset, myös muualtakin kuin Tampereen seudulta kelpaavat! Sähköposti löytyy tiedoista ja IRC-Galleriasta (HEH) löydyn nimellä -Storm!
Kirjoittanut: gootihullu 18 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2012 02:28
minullekin voi tulla jutteleen etsin kavereita vaikka laivalle tai jonnekin
Kirjoittanut: maryana (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.06.2012 17:41
Moi kaikille!

Täällä ollaan foorumilla taas pitkästä aikaa. Muutaman vuoden tauko oli, mutta löysin tieni takaisin ja ajattelin, että jospa täällä olisi muitakin Hämeenlinnasta tai lähistöltä. Olisi mukava tutustua ja mahdollisesti tavatakin Tämmöinen huumorintajuinen ja mukava hämeenlinnalainen tyttönen siis etsiskelee uusia tuttavuuksia. Mutta pistäkääpä viestiä sähköpostiin ( maryanaa085@gmail.com ) niin kirjotellaan sitten enemmän.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2012 19:17
Hei kaikki Kainuun alueen ja varsinkin Kajaanin synkiöt. Vietän kesä-elokuun alueella, enkä tunne täältä ketään. Löytyykö täältä kahvi, piknik, terassi tai jotain muuta hengailuseuraa? Työttömän kesä on hetkittäin pitkästyttävä, kun mies on aamusta iltaan töissä.

Yksäreitse voi tavoitella, kysellä meseosotetta tai miten nyt mieluiten haluatkaan tutustua.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2012 22:01

Lainaus: Chuuko

Löytyykö täältä kahvi, piknik, terassi tai jotain muuta hengailuseuraa?

Sulla on melkosen iso varuskunta siinä vieressä. Jos sieltä sotkusta ei kahviseuraa löydy niin johan olet pelottava mörkö, sikäli kun viimeksi siut näin niin tuskin muistutat tukiaisen siskoksia.
Ellei sulla ole ongelmia miesten hiusmuodin kans...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2012 22:07

Lainaus: mlrd

Ellei sulla ole ongelmia miesten hiusmuodin kans...

Suosin ehkä enempi tuota oman miehekkeen söötin huoletonta pörröä. Muutenkin noin hieman pitempihiuksiset kuin 4mm miellyttävät enempi. Eikä maastokuvio oikein oo mun juttu, ellei väritys ole kohdillaan, enkä nyt tarkoita sitä metsänvihreää
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2012 22:45
Poikkea muuten siellä ollessasi otanmäellä. Jos sieltä vielä löytyisi se luultavasti suomen pienin disco? Se on sen parhaan ja ainoan baarin alakerrassa. Mainarista en tiedä onko enää pystyssä...
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 12.06.2012 23:29
Tullut vietettyä 3 vuotta hiljaiseloa lähestulkoon erakkona, ja nyt alkaa taas kaivata sosiaalista kanssakäymistä niin netissä kuin livenäkin. Jos 23-vuotias Etelä-Pohojalaanen Industrial-mörkö kuulostaa kiinnostavalta, nii rohkeasti ottamaan yhteyttä. Mesen saa YV:llä kysymällä
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2012 16:56

Lainaus: DarkMessiah

Etelä-Pohojalaanen Industrial-mörkö

Tuuppa siekin sitten tänne
Kirjoittanut: Azeksi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.06.2012 21:35
Mulle saa tulla juttelee, asun Espoossa, voin tulla Helsinkiinkin tapaamisiin, pidän syvällisistä puhumisesta, mutta kyllä osaan pitää myös hauskaa, kaipaisin juuri vähän samantyylistä juttuseuraa, kun omat kaverit ovat tyttöystäviensä kanssa ja tekevät usein asioita jotka eivät pahemmin innosta minua. Eli viestiä tulemaan vain, ainiin, olen poika tuskin haittaa, voin tulla mukaan shoppailemaan, syömään yms. melkein milloin tahansa.

Laita sähköpostiini viestiä kun käyn siellä todella usein, ainakin enemmän kuin täällä.
Aleksi.tuomisaari@kolumbus.fi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit