Gootti.net

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.06.2012 00:10
Kesänviettoseura kelpaisi Turun seudulla, esimerkiksi jokirannassa tai miksei kahvilassakin istuskelu houkuttelee. Lumoukseen tai Pridelle olisi myös kiva lähteä porukassa, eli jos olet matka- tai tapahtumaseuraa vailla, yksäröi ja puhutaan vaikka facebookissa. Itse olen 19-vuotias turkulainen gootti-ihminen, mutta sinä voit olla jotain muuta.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 22.06.2012 13:44
24-vuotiaalle goottinaiselle saa laittaa sähköpostia osoitteeseen darkpinewoods@luukku.com
asun pääkaupunkisedulla ja olen varattu. Mun sosiaalinen elämä on tosi kuollutta ja olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia.
Kirjoittanut: nukkemorsian (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.07.2012 01:19
lappeenrannasta nuori gootahtava nainen etsiskelee kahvittelu,huvittelu,shoppailu yms.seuraa. esim.olisi kivaa tulla helsinkiin jos siellä odotteli ahkera shoppaus kaveri.harrastan japanin kielenopiskelua.haaveena matkailu/kultuuriala.olen huumorintajuinen ja mielenkiintoinen näin ovat monet sanoneet.omalaatuinen,lapsellinen, ymmärtäväinen ja ystävällinen. haaveilen myös lävistyksistä..mutta pelkään neuloja >_< rakastan korkeita korkoja, kauniita vaatteita ja korsetteja. esim,kaipaisin matka/oleili seuraa erilaisiin tapahtumiin. olen 21 vuotta ja sosiaalinen elämä rajoittuu lähinnä nettissä keskusteluun tuttujen kanssa. olen kova höpötämään niitä näitä.Puhelias ole ainankin,jutuissa tosin ei saata olla järkeä.pieni vika löytyy siitä että tykkään valittaan kokoajan. X)
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 20:17
Juuri Turkuun muuttanut ja en oikeastaan tunne täältä ketään. Olen vähän kömpelö tutustumaan ihmisiin, niin ehkäpä sitten tätä kautta
Itse olen siis 19-vuotias tyttönen, joka asustelee miehen ja kissan kanssa. (kohta kahden kissan)
Olisi todella mukavaa löytää uusia tuttavuuksia, kun ulkona on kesä ja itse vaan mökkihöperöidyn.
Pistäkäähän mailia tai lisäilkäähän meseen kaikenlaiset otukset.
amnesia_@hotmail.fi
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 20:26

Lainaus: Arkunnaula

Juuri Turkuun muuttanut ja en oikeastaan tunne täältä ketään. Olen vähän kömpelö tutustumaan ihmisiin, niin ehkäpä sitten tätä kautta

Myöhästyit ihan vain muutamalla päivällä, sillä foorumin turkulaisilla oli juuri miitti viime viikonloppuna. Lisää on kuitenkin varmasti luvassa jossain välissä, joten kannattaa seurata keskustelua Turku Coffee House meeting. Oiva tapa tutustua muihin paikallisiin synkiöihin.
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 20:30

Lainaus: Giffirt

Myöhästyit ihan vain muutamalla päivällä, sillä foorumin turkulaisilla oli juuri miitti viime viikonloppuna. Lisää on kuitenkin varmasti luvassa jossain välissä, joten kannattaa seurata keskustelua Turku Coffee House meeting. Oiva tapa tutustua muihin paikallisiin synkiöihin.

Itseasiassa huomasin itsekkin tuon. Harmi, kun en aikaisemmin älynnyt tälle foorumille tulla. Mutta seuraan kumminkin sitäkin viestiketjua, jos uutta miittiä pukkaisi
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 29.07.2012 17:13
Takavuosina oli kavereita, mutta elämäpolkujen vietyä kaikkia erisuuntiin, meidän lauma hajosi. Ja nyt yksinäisen suden vuodet saavat riittää, on kova tarve löytää uusi lauma, lauma jonka kanssa pitää hauskaa, tehdä road trippejä, bilettää, istua tunteja kahvin ääressä puhuen kaikesta maan ja taivaan välillä, lauma johon tuntee kuuluvansa erottomattomasti.

Tahdon ja tarvitsen tätä:
I want THIS

Eli jos seinäjoen seudulla elelet ja kaipaat ystäviä, kasataan oma susilauma!!
Mut ainakin tavoittaa YV:llä tai sähköpostilla/mesellä, joka löytyy profiilista (josta löytyy muutakin tietoa)
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 01:09
hm............tarttisin ystäviä in real life................
kun ei oo kuin vain 1 semmonen joka on ailahteleva.
kun ainakun olen tehnyt tuttavuutta niin oon saanut takaapäin kuulla että tyypit vihaa mua.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2012 10:58
Voiku sie asut siellä niin kaukana muuten tässä ois sulle just hyvä kaveri tai sitten ei
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2012 12:51
no kun asun täällä pikkukylässä jäätävässä Lapissa..........melkein............
mut vaikutat ihan kivalta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit