Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2012 23:12

Lainaus: von Berg

Turun seudulta etsitään kipeästi uusia kavereita.

Taas kerran mainostan miittiketjuamme, sillä meitä foorumilaisia löytyy kyllä Turun seudulta. Ja seuraava miitti on jo 13.pv tätä kuuta, koska olemme itseasiassa saaneet aikaan jopa alkaa miitata Club Undeadin sekä Club Noaptean yhteydessä.
Kirjoittanut: Forgot84 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Forgot84
  • Lähetetty: 15.10.2012 21:11
Etsitään tyyppei, jolla on seuraavallaiset speksit elokuvista sekä datauksesta kiinnostunut (datauksella ei väliä, mut elokuviin liittyvä kiinnostus on plussaa), oman tien kulkija ja oman maun pukeutuja, ihan vain joku, joka tiedostaa itsensä tai on joskus ajatellut olevansa liian outo normiyhteiskuntaan.

Lisäksi gootteihin ja muihin marginaaliryhmiin kuuluvat saavat varmasti huomioni.

Yhteydenotot ihan rohkiasti vaan yksityisviestillä, messengerin tai facebook-profiilin osoitteen annan kuhan olen ensin yksityisviestillä tutustunut hiukkasen
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2012 18:18
Kaipailisin uusia naispuoleisia kavereita. Tuntuu ettei niitä ole tarpeeksi.
Olen 21-vuotias ja asun Kuopiossa.
Olen kovasti kiinnostunut musiikista, valokuvaamisesta ja muista taiteellisista jutuista nyt ainakin.
Vintage on myös lähellä sydäntä sekä elokuvat.
Kirjoja olen taas pitkästä aikaa alkanut lukemaan ja pidän erityisesti kauhukirjallisuudesta. Suosikkeja ovat esim. vanha kauhukirjallisuus kuten Edgar Allan Poe ja H.P. Lovecraft.
Mun on jotenkin vaikea aina välistä tutustua uusiin ihmisin ja ajattelinkin kokeilla josko täältä löytyisi uusia tuttavuuksia. Olen itse aika sosiaalinen ja tykkään höpöttää kaikesta mahdollisesta ja paljon. Olen kokenut että netin kautta on helpompi saada uusia kontakteja.

Yhteyttä voit ottaa yksityisviestillä.
Otahan yhteyttä!
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2013 20:50
Etsitään mies ja naispuoleisia kavereita, koska olisi mukavaa saada lisää tuttavuuksia ystäväpiiriin, kun tuntuu että ystäväpiirissä ei ole kovin montaa hyvää ystävää.
Olen 17-vuotias, mutta pian täytän 18vutta ja asun Lappeenrannassa, mutta opiskeluideni takia olen joutunut muuttamaan Ruokolahdelle.
Pidän kovasti pukeutua mustiin vaatteisiin, korsetteihin ja hameisiin.
Minulle on sanottu, että olen sosiaalinen, rehellinen, mukava, luotettava ja huumorintajuinen ystävä ja minun seurassa tuntee olonsa turvalliseksi. Joskus minua pelottaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta kyllä se ujous lähtee loppujen lopuksi pois, kun saa tietyn aiheen mistä jutella.

Yhteyttä saa ottaa, en pure lainkaan! (:
Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2013 23:36
Moksu!
Tälleen tuoreeltaan Helsingistä Jyväskylään muuttaneena pohdiskelin, että onko täällä päin ylipäätään elämää tirsk. Kai täällä on. Ystäväpiiri jäi pitkälti pk-seudulle muuton yhteyessä ja olisi aikas makeeta saada joitain uusia tuttuja kasvoja täältäkin päin
Olen tällänen ei-välttämättä-niin-jöötahtavan-oloinen keesipää kundi kakskytvee eksyilemässä ympäri J-townia, mutta skenen musiikista tuo elektronisempi laatu maistuu päivittäisellä tasolla. Ihaan kaikkia paikallisia skenemörköjä ja muita mörköjä ja muita paikallisia ihmisiä toivoisin pääseväni näkemään ennaltamäärittelemättömissä merkeissä, kuten vaikka ihan vaan jonkunsortin illanistujaisissa tahi rupattelupupattelu hengailun muodossa.

YV on ystävä.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 29.01.2013 09:27
Seinäjoen seudulta kavereita kovasti kaipailisin! Niin moni kavereista kun asuu muualla niin tuntee itsensä välillä hieman yksinäiseksi, joten seura kelpaisi! Myös kiinnostaa tutustua kaikenlaisiin gootteihin ympäri Suomen, joten pistäkäähän vaikka yksäriä, jos yhtään kiinnostaisi tutustua!
Kirjoittanut: TomiS (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.02.2013 12:14
Myös turun seudulta oleva vanhempi gootti etsii ystäviä. Vähemmän tulee baareissa käytyä, jos tätä kautta sitten tutustuisi ihmisiin. Musiikki maku vanhempi gootti/industrial, Sisters of Mercy, Fields of the Nephilim, Cure, Love Like Blood, NIN, Skinny Puppy ja paljon muuta. Laita viestiä niin annan facebook osoitteeni.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2013 10:09
SEINÄJOKI JA ETELÄ-POHJANMAA

Tuossa siis pääasiallinen maantieteellinen suunta, mistäpäin ystäviä etsin. Mutta jos asut Lapissa, Helsingissä tai vaikka ulkomailla ja tuntuu että olen sellainen tyyppi, johon tahtoisit tutustua, niin ole kiltti ja laita viestiä! Pidän matkustamisesta, joten välimatkat ei ole ongelma.

Olen siis 24-vuotias nainen ja muutin Seinäjoelle miehen perässä vuoden 2011 lopussa. Vieläkään en ole oikein onnistunut ystäviä täältä löytämään ja alkaa olla jo epätoivoinen olo että olenko koko loppuikäni täällä ilman ystäviä.

Pukeudun tavistyylisesti lähinnä työn (teen keittiötyötä) takia ja siksi että en vaan yksinkertaisesti arkena jaksa tälläytyä täysillä, siinä kun menee helposti se 3 tuntia ainakin että näyttää hyvältä. Keikat ja muut ovat sitten asia erikseen.

Opiskelen tällä hetkellä mutta valmistun nyt toukokuussa jonka jälkeen jatkan työelämässä.

Pidän (kauhu)elokuvista sekä animaatioista ja dokumenteistä. Pelaan myös jonkin verran tietokoneella indiepelejä (Yume Nikki, Ib, Witch's House, Crooked Man etc.) sekä ihan perus puzzle- ja adventureteemaisia pelejä. Mariot, Zeldat, Spyrot, Final Fantasyt ja vastaavat on kahlattu läpi. Paras peli ikinä on aito ja alkuperäinen DOOM. Mielipide, josta en suostu luopumaan.

Muita mielenkiinnonkohteita ovat piirtäminen, astrologia/astronomia, mystiikka, tiede ja taide yleensä, yliluonnollinen, historia, mytologia, muoti, matkustaminen sekä sarjakuvat.

Etsin ystävää, jolla olisi vähän samanlaisia mielenkiinnonkohteita kuin minulla, jotta meillä riittäisi jutun juurta nyt ja tulevaisuudessa. Olisi hienoa, jos tykkäisit käydä kahviloissa ja elokuvissa etkä olisi mikään hirveä bilehile. Tahtoisin seuraa esim. risteilyille tai muille pikkulomille sekä shoppailuseuraa ja ihan kotikissana oloa.

Jos yhtään tuntui että vaikutan tutustumiskelpoiselta tyypiltä, niin lähetä yksityisviestiä! Kerron mielelläni skypeosoitteeni niin voidaan jatkaa juttua siellä.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.07.2013 01:58
VANTAA,HELSINKI,ESPOO,KERAVA,JÄRVENPÄÄ,HYVINKÄÄ JNE.Etsitään ryyppykavereita, ja muita - pahimmillaan vaimokkeita.

( Olen mies 20vuotta )
Metallisti Järvenpäästä etsii siis seuraa täällä, ja mitäköhän kertoisin - Pidän eritoten black metallista,industrial metallista,ja agrotechista... Harrastan myöskin jonkinasteita black metal laulantaa - millään tavalla en ole akateeminen tässäkään asiassa, mutta akateemisyys ei siihen kuulukkaan. Olen työtön, ja etsin näköjään ryyppykavereita - joten tästä saa taas hienon kuvan, mutta niin pitää saadakin

Asioita joista pidän: "paranormaalit asiat", erikoiset ihmiset,kesä,viini,musiikki,elokuvat,pelaaminenkin menee (joskus liikaa, joskus ei ollenkaan) toisinaan myös urheilu.

Jos jostain syystä samaistut, tai koet että kaipaat seuraani - Ole hyvä ja ota yhteyttä.

Toiveikää ei ole pakko noudattaa, mutta mieluiten 18-30v henkilöt... Mutta toisaalta käyhän sitä kaveriksi vaikka minkä ikäiset.
Kirjoittanut: RitaVonTeese (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2013 22:45
Heippa! Olen 35 v. mimmeli, enempi tanssikansaa (hardstyle ja EBM) enkä ulkoisesti kovin gootti jo ihan ikänikin vuoksi ja tuon konemusapuolen vuoksi. Jotain pientä vihjettä lähinnä löytyy, asusteita, irtoripsiä ym, semmonen hienovarainen look. Voiko olla henkisesti gootti..? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja mielellään löytää kavereita baariin, silloin tällöin tulee käytyä esim Mayhemeissä tai Säde kiertueella, seuraavaksi darkside listalla. Lemppari DJ:t: Proteus, Emanon, DjaneJ7. Bändeistä mainittakoon esim BlutEngel ja futuresynthpop, myös innostuin post punkista ja muusta melodista synkistelystä. Konemusiikin ystäviäkään ei löydä oikein mistään- jos semmoisia kuulolla, jotka kuunnelleet vuoden 90-alusta technoa niin äkkiä viestiä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit