Gootti.net

eläimistä

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2009 22:40
Oon aina pitänyt eläimistä.Koirat ovat lähinnä sydäntäni
Se niitten" Aito ilo"ei sitä rahakaan korvaa...
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2009 19:32
Kaikki eläimet ovat ihania, mutta matelijat ehkä lähinnä sydäntä

Tällä hetkellä täällä asustaa kanssani vain yksi kuningasboa mutta lisää käärmeitä tulevaisuudessa melko varmasti tulossa. Haaveena olisi kuningaspyton ja corallus hortulanus (puuboa).
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.09.2009 20:13
Nyt on pakko sanoa, että marsut ovat ihania ja piristäviä otuksia. Niiden syömistä ja toilailuja on hassu katsoa : )) Ne hyppii pitkin häkkiä ja taas välillä mussuttaa ja sitten niille voi opettaa hienoja temppuja, kuten igun yli kiipeämistä! tykkään noista
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 01:15
Kotoa löytyy kaksi naarasrottaa, jotka tuossa viime kesänä kävin ostamassa kasvattajalta. Kummatkin osaavat kyllä tilaisuuden tullen olla melkoisia tuholaisia ja ei ikinä tiedä koska löytää milloin minkäkin vaatekappaleen tai lakanan kauniisti rei'itettynä Hauskoja veijareitahan nuo ovat ja tarjoavat paljon riemua, mutta kaikkein eniten kiinnostaisi kuitenkin kissan ottaminen. Kyllä senkin aika varmaan tulee, mutta 36 neliön kämppään, jossa jo asuu kaksi ihmistä, ei varmaan muutamaa kehräävää karvakorvaa enää mahdu. Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudesssa, kun rotista on jo aika jättänyt ja olemme toivottavasti muuttaneet isompaan asuntoon, voisi kissan hankkiminen tulla ajankohtaiseksi.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2009 17:14
Meidän kärmes on oppinut "ruttaamaan" siis kuristamaan saaliinsa. Vasta kolmen vuoden iässä. Eihän siinä sitten kestänytkään.. Hauskan näköistä, kun se ihan tosissaan ajan kanssa kuristaa pientä rottaa, ennenkuin sen voi syödä.
Kirjoittanut: Violet Dream (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.10.2009 19:15
Pidän eläimistä, mutta aika valikoivasti vain. Itselläni on kissa, ja aivan ihana kissa onkin. Se on mun kalleimpani tällä hetkellä. Hämähäkki tänne on kans tulossa, sit kun tulot tästä vähän paranee. Matelijat on myös tosi upean näköisiä, mutta sellaista tuskin itselleni koskaan tulen hankkimaan.

Koirista en välitä juuri ollenkaan, niiden haukkuminen alkaa pidemmän päälle vaan ärsyttää. Linnuista en ole myöskään koskaan pitänyt. Hevonen ois tosi hieno silleen, imagon lisänä, mut ei musta ois sen hoitajaks. Lehmät, lampaat... ne on mulle vaan ruokaa. Ja kaikki muutkin elukat mitä maa päällään kantaa - ne on vaan osa kaikkea olemassa olevaa, en mä oikeen jaksa innostua. Onhan ne jotkut ihan veikeen näkösiä ja niiden touhut huvittaa, mut... siihen se jääkin.

Mut tosiaan, itse oon kissa ihminen sydämeni pohjasta, ja mieltä viehättää myös hämähäkit... mitä isompi ja karvaisempi, sen upeampi. Muut eläimet saa mun puolesta olla vaan.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 20:52
miulla on viljakäärme. ihania elukoita nämä mätelijat...
Kirjoittanut: Perkele (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2009 21:10
pikkuset koirat on ihania! Chihuahuat, pomeraniat, kleinspitzit, maltankoirat, yorkshirenterrierit, kääpiöpinserit...

Kissat, kanit, rotat, hiiret, marsut, gerbiilit, papukaijat ja hamsterit on kans yli-ihania!

Ja tunturipöllötki
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2009 21:58
Pakko mainita, että myös toinen marsuni saattaa heittää lusikan nurkkaan, sillä se pitää leikata.. : /
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2009 15:11
Kyllä tuolla on yksi Leijonanharja luppa (Uusi laji määritelmä, en tiedä onko vielläkään virallinen) kani, Roope. Se on kyllä välillä sellainen uros pupu, että minua se ei pure, mutta muita se saattaa purra. Taas mua se yrittää nylkyttää ja merkkaa aina pissalla kun pystyy. Se on kyllä vähän leikkisä ja muutenkin söpö.
Että näin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit