Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

eläimistä

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.09.2007 19:13
kun on jo aihe lepakoista niin täällä voipi keskustella vapaasti kaikesta eläimiin liittyvästä: lemmikeistä, kokemuksista(eläimiin liittyen), ym.

ja eikun viestittelemään
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 01.09.2007 23:36
Lyhyesti ja ytimekkäästi, elämät on ihania
:P melkeen kaikenlaiset meneee
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.09.2007 23:37
Mi rakastan siilejä, koiria, liskoja, oravia ja lintuja!
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.09.2007 00:54
Minä rakastan oikeestaa kaikkia eläimiä Meillä itellä on kaks heppaa kaks koiraa ja kaks kissaa Niitä minä aina hoivaan.. Joskus harrastin ratsastusta paljon ja vikelsinkin! Nyt kun muutan niin haluaisin ehkä siilin.. En tiedä hankalaa päättää. Kissanpennut on nii ihania kanssa
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 01:26
Oioi, eläimet ovat kerrassaan ihastuttavia. Pienempänä aina halusin tiikerin, sillä ihastuin niiden suunnattoman suuriin tassuihin. :> Sittemmin olen joutunut tyytymään kissoihin. Lisäksi takapihallamme asuu ehkä maailman suloisin siili!
Koiriakin olen muutamia omistanut (rotweillereitä), mutta jouduimme tuossa helmikuussa lopettamaan edellisen koiruutemme. Uutta tuskin otan ennen kuin olen iso ja vanha ja minulla on aikaa eläintä hoitaa. Siihen saakka voin sitten tyytyä sisareni kahteen koiraan (plus kahteen hevoseen ja kahteen kissaan).
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 02.09.2007 06:37
Elukat on siistejä.

Meillä asustaapi kaksi rottaa herraa Phero ja Chlie. suloisia otuksia... joskus olisi mukava ottaa jonkinmoinen hämähäkki...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 02.09.2007 15:36

Lainaus: Lilith

joskus olisi mukava ottaa jonkinmoinen hämähäkki...

niin. itellänikin sellanen unelmissa araknofobiasta(hämähäkkikammo) huolimatta. vaikka joku hieno tarantella... ja sitten sellanen pitkäaikasempi unelma, kissanpentu ne on niin sulosia
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.09.2007 16:32
Norsut on parhaita

lisäksi delfiinit on ihania myöskin he.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 17:06
Rakastan kaikkia eläimiä. Haavena ottaa joskus koirasusi ja muutta maalle.
Oikeaa suttahan ei ole mahdollista ottaa mutta se olis upeeta. Ei sen tarvitsisi osata typeriä temppuja, kunhan olisi laumanjäsen ja uskollinen. Sudet ovat upeita eläimiä. ehkäpä otankin joskus kummisuden.(onko se vielä mahdollista?)
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2007 19:39
Mäki rakastan erittäin paljon kaikkia eläimiä, vaikka olisivat kenen.. Eilen juuri sain näyttää eläintuntijan- ja psykologin taitoni niitä epäileville. Pitkäkarvainen mäyris oli kohteena. Oikein sievä tapaus. Itsellä 3 kesyrottaa ja ratsastusta olen joskus harrastanut 6 vuotta..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!