Gootti.net

eläimistä

Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2007 09:51

Lainaus: Kryo

Kissat ja käärmeet ovat rakkauteni. Harmi, kun tällä paikkakunnalla en voi käärmettä elättää, kun ei löydy eläinkauppaa, josta ostaa hiiriä. Toki niitä kasvattajiakin on, mutta ei ainakaan kovin lähellä...

Voi niitä hiiriä ostaa varastoonkin. Kaverilla on pakasteessa jäätelöpuikkojen vieressä hiiripuikkoja :P

Itseltäni löytyy kissa jonka nimi on Kissa. Tuommoinen tavallinen maatiaiskissa. Halusin monta vuotta ottaa norjalaisen metsäkissan kun ne on niin isoja ja löllöjä, mutta tämä pikku neiti vie voiton isommastakin kollista joudun tosin luopumaan kissastani muutaman vuoden päästä kun muutan opiskelemaan

Haaveena olisi ottaa tulevaisuudessa rottia ja viljakäärme. Toistaiseksi pitää tyytyä kaverin ötököihin.

Luulin monta vuotta pelkääväni käärmeitä, kunnes kaverini puhelin soi juuri kun hänellä oli käärme sylissä. Hän vain laski käärmeen syliini ja olin kauhusta jäykkänä, kunnes huomasin ettei mitään vaaraa ollutkaan
Se oli rakkautta ensi luikerruksella. Joskus otan vielä käärmeen kunhan saan rahaa sellaisen elättämiseen.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 12:05
Mä tykkään eläimistä niin paljon, etten ole ottanut itselleni yhtäkään. Kun kerran en osaa pitää kunnolla huolta itsestänikään, niin en uskalla ottaa vastuulleni yhdenkään toisen elävän olennon henkeä. Enkä näe lemmikin pitämisessä mitään muutakaan pointtia. Se, että minä tykkään kissoista, ei mielestäni ole riittävä syy kissan ottamiseen, sillä sen kissanhan pitäisi tykätä minusta, jotta sellaisen voisi ottaa mun luukkuun asustelemaan.

Luonnollisestikaan en syö minkään sortin lihaa, koska kunnioitan eläimiä myös siinä suhteessa. En ole eläimiä arvokkaampi.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2007 14:42
Minulla on tällä hetkellä kolme rottaa ja kääpiövillakoira, tai tuo koira on oikeastaan koko perheen yhteinen lemmikki, mutta se on päättänyt ottaa minut mammakseen.
Oman kissan hankkimista olen miettinyt jo useamman vuoden ajan ja luultavasti ensi vuoden alussa tulen sen hankkimaankin, kun uudelle paikkakunnalle muutan.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Kryo
  • Lähetetty: 03.09.2007 15:34

Lainaus: Nina

Voi niitä hiiriä ostaa varastoonkin.

Joo no, ei viitsi vuoden hiiriä etukäteen hankkia. Eikä tulisi halvaksikaan. Luulisin.
Joskus, kun muutan paremmille seuduille, niin ehkä sitten.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.09.2007 20:12

Lainaus: Lilith

Ei niitä niin hirveästi käsittääkseni tarvitsekaan/saakaan kosketella. Ne ei tajua silittelyn päälle ja on myrkyllisiä...

silmän ruokaahan ne on enimmäkseen sitä paitsi... ja tietysti itsekseenpuhelun peittämikseks
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 04.09.2007 18:28

Lainaus: Kryo

Joo no, ei viitsi vuoden hiiriä etukäteen hankkia. Eikä tulisi halvaksikaan. Luulisin.
Joskus, kun muutan paremmille seuduille, niin ehkä sitten.

Juurikin isompia eriä ostettaessa sitä halvemmalla pääseekin. esim. täysikasvuinen eläinkaupassa about 3 euroa. Kun taas isommassa satsissa 0,75-1,5 euroa.

Joten kyllä tuossa ihan kivasti saa säästöä aikaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2007 12:32
Isompia eriä ostettaessa pääsee halvemmalla juu, mutta.. kun käärmeet syövät harvakseltaan (Omani kerran viikossa) ja jos se ruoka on kuukausi kaupalla siellä pakkasessa niin sen hiiren ravinto arvo heikkenee hiljalleen..
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.09.2007 16:16
Minulla on kaksi kissaa, Pörri ja Neppi. Ne ovat rakkauteni
Pörrillä oli velikin, mutta silloin minä en ottanut kuin yhden kissan.
Sitten myöhemmin otettiin Neppi. Omistajat olivat ihan innoissaan, että kissoistaan eroon pääsivät, saatiin ne nimittäin ilmaisiksi.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2007 19:21
Eläimet on mageita otuksia, oli se sitte hevonen tai vaikka rupisammakko. Meitin huushollissa on kolme kissaa. Koira toki olis kiva, mutta tuskin osaisin kouluttaa siitä "yhteiskuntakelpoista" otusta.
Ja uskokaa tai älkää, lehmät ovat mainettaan paljon älykkäämpiä olioita. Vaikka ne alleen paskooki!
Lapsuuden kodissa oli Chinchilloja. Tosi persoonallisia jyrsijöitä muuten.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.09.2007 19:54

Lainaus: Stuntgirl

Minulla on kaksi kissaa, Pörri ja Neppi

Sain luettua tuon N: än H: ksi..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit