Gootti.net

eläimistä

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2011 20:30

Lainaus: BlackLotus

Olisi ihanaa harrastaa musiikkia, liikuntaa tai muuta taidetta, mutta onnistuu vasta kun aika jättää Tarasta.

Luuletko, että kun aika Belgistä jättää, että voisit olla ilman sellaista?!!
-"Eiiii, se ei ole mahdollista".
Itse en osais olla, ellei noita jatkuvasti pyörisi kolmin kappalein nurkissa.
On se "kumma", kun vanhimmasta päästä lähtee niin aina on uusi otettava kasvamaan.
Ja ei tule vapaa ajan ongelmia milloinkaan, varsinkin kun on noi rokkitukat vaihtuneet Käyttölinjaisiin malikoihin.
...Mutta, Voi miten helppoa olikaan elää ja treenata pitkätukkien kanssa.. Enää ei pääsekään niin vähällä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2011 02:37

Lainaus: BlackLotus

Olisi ihanaa harrastaa musiikkia, liikuntaa tai muuta taidetta, mutta onnistuu vasta kun aika jättää Tarasta.

Ei kai nyt koira voi oikeasti viedä niin paljoa aikaa, että se estäisi muut harrastukset? Taidetta voi harrastaa ihan kotonakin. Ja voinee joku muukin lenkittää koiran silloin, kun sinä olisit ehkä 2h/viikko harrastuksessa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.08.2011 10:09

Lainaus: Iiriva

Ei kai nyt koira voi oikeasti viedä niin paljoa aikaa, että se estäisi muut harrastukset?

Ei minunkaan mielestäni.
Vaikka aikaa kuluukin niin itselläni ainakin on ollut aikaa muillekin harrastuksille, työn ohessa aikoinaan. Nyt ei ole muuta jaksanut harrastella, kuin noita elukoita, mutta se on omavalinta. Ja silti, mulla on vielä muutakin elämää, kuin koirat.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.08.2011 14:14
Jee. Meille saapuu kissa nro 4. Vitivalkoinen kaunistus. Pitkään asiaa ukon kanssa pohdittiin ja nyt sitten päätettiin otttaa kisu koe-ajalle. Saapunee siis parin viikon sisään. Miumiu, mukavaa
Kirjoittanut: Hape (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Hape
  • Lähetetty: 18.09.2011 22:40
2 kissaa. 18 v ja 17 v. Molemmat mustia. Ovat mulle tosi rakkaita. Pidän kissoista muutenkin,
muut eläimet toisarvoisia.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2011 14:09
Mulla on 2 marsua nimet on Paavo ja Olli-Pekka. Kovemman puoleinen ulkokuori voi pettää. xD Rakastan niitä, ne on mun parhaat kaverit.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2011 20:04
Minulla ja avomiehelläni on kaksi kissanpentua, toukokuun lopulla syntyneitä. Toinen on musta ja toinen harmaa raidallinen. Mustan nimi on Hannibal Lecter ja raitapaita on Dexter nimeltään. Suloisia ja ärsyttäviä kun tiputtelevat tavaroita

Olen hyvin eläinrakas, mutta linnuista en oo tykänny sen jälkee ku kaks fasaania kerran hyökkäs päälle xDDD Mut tiikerit pantterit ja jellonat on ihania
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit