Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkonäköön panostaminen ja siihen kuluvat rahat

Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2007 12:06

Lainaus: Piiskansiima

No, seuraavana on kyllä meikäläisellä kokeiluvuorossa Body Shopin Aloe Vera -tuotteet, niistä kun olen kehuja kuullut jo kahdella palstalla (täällä ja hevostallinetissä).

Mulla tuo aloe vera. Ja voin sanoa että se ei tosiaan tuoksu yhtään miltään!?! Ikävää. Lumenelta mulla on se kasvosaippua, sensitive touch vai mikä se on. Ennen sekin oli Milky Touch, mutta sitä ei enää saa. Tämä uusi kai "korvasi" sen. Tämä uusi vain haisee aivan erilaiselle kuin aiempi. Aika pistävä haju ennen kuin totuin. Tykkään yli kaiken tuoksuista, mutta näin pistävänhajuista mömmöä on vaikea mieltää järin hellä varaiseksi iholle. However, ihan hyvä on ollut.
Ja Lumenen rasvoista on useistakin saatavilla näyteliuskoja. Kannataa kysyä esim. sokkarilta, emotionista ym.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.11.2007 12:14
Paras on tuo Orionin Sebamed Clear Face (?) sarja. On tehokasta ja tuoksuukin aika tehokkaalle Kasvovesi piti alussa laittaa aina hengitystä pidättäen mutta nyt siihen on tottunu. Mulla on tuosta sarjasta puhdistusvaahto, kasvovesi, hoitogeeli ja täsmäpuikko. Ja rasva oli, mutta loppui. Se oli tosi hyvä!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.11.2007 12:55

Lainaus: kismet

Mulla tuo aloe vera. Ja voin sanoa että se ei tosiaan tuoksu yhtään miltään!?!

..Tuoksuu se Aloe Veralta, ja miltään muulta sen ei kuulu tuoksua, koska se on Body Shopin natural -sarjaa. Keinotekoiset hajusteet = huono juttu.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2007 15:00
Olen aina Body Shopissa käydessäni iloinen kun siellä tuoksuu niin hyvältä! Minulle on kosmetiikassa tärkeää hyvä tuoksu, ei sitä paljon tarvitse olla (tjeu: Herbinan Marjaspa-tuotteet -> yök!) mutta täysin hajusteettomat ovat taas niin kuvottavia että huh.

Nyt tuli ikävä Body Shopiin. Täytyypä käväistä pikapuoliin.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.11.2007 14:48
En kyllä ole ikinä kamalasti laittautunut tai panostanut ulkonäkööni. Mitäs minä tätä omaa rumuuttani kaunistelen. x__x
Kirjoittanut: Saarros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2007 15:53
Ostelinpa eilen erinäisiä elämän perustarvikkeita, kasvorasvaa ja meikkivaraston täydennystä, hiustenhoitotuotteita sun muuta ja rahaa sitten menikin sellaiset 70e. Nyt ei oo rahaa taaskaan yhtään mihinkään. Loppujen lopuksi mulla menee aina hirvittävät summat vastaavaan pikkusälään, ja sitten ihmettelen kun ei taaskaan voi investoida uusiin kenkiin tai vaatteisiin.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2007 16:46
Yleensä liikuskelen kaikkialla ilman meikkiä, koska olen laiska ja aamulla unohdun kuuntelemaan musiikkia siihen saakka kunnes kiire painaa päälle. Viihdyn hyvin sotamaaleitta ja minulle riittää että kasvot ovat puhtaat sekä kosteutetut. Viime elokuussa sorrun tasauttamaan latvani, sillä edellisestä parturikäynnistä oli ollut puolitoista vuotta. Harjaa en paljoa käytä, yhdessä välissä olin jopa vuoden harjaamatta ollenkaan. Luonnostaan takkuuntumattomat hiukset, vaikkei kaverit sitä uskokaan ^-^ Vaatteita ostan vain silloin kun tarvitsen, sillä minulla on vieläkin pieni kammo vaatekauppoja kohtaan. Toisaalta nykyään osaan jo nauttia shoppailusta Eipä mulla paljoa aineisiin rahaa mene, kun kaupan shampoot ja puhdistusmaidot kelpaa hyvin.
Kirjoittanut: Sweet_Sacrifice (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2007 15:58
Njoo. Yleensä pitää olla kotonakin aikas hyvänäkönen. Joskus on päiviä jolloin ei todellakaan jaksa laittaa päälle mitään. Tottakai yleisillä paikoilla pitää olla aina, niin, kuin Chool. Koulussakin pitää olla hiuksia laittamassa. Yleensä hattukin päässä olen. Koulussa vaan ei hattua sisällä. Rahaa? Rahaa on mennyt juu. Kuukaudessa en ole laskenut rahamenojani. Mutta nyt näen sanoen. En kaikkia rahojani tähän tyyliin ja ulkonäkööni tuhlaa mutta suurin osa siihen menee rahaa. Kohta pullotkin kauppaan köyhänä viemään, että saa säästettyy Back Streetille vähän rahaa. Ensikuussa oli NightWishin keikka. Samalla Tampereen reissulla kipaisen vähän kaupoilla. Etenkin Back Streetillä. :P
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 16:16
Olisi mukavaa ostella. Kävin juuri Dark star:issa kokeilemassa kuteita ja ainakin housut ja takki (Jossa näytin ihan Pinheadilta hellraserista )olivat mahtavat. Pitää ostella kun saa palkkaa.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2008 14:06
MInä en osta kuin muutamia kertoja vaatteita vuodessa ja suurin syy siihen on se että asun jokseenkin kaukana Helsingistä että sinne ei viitsi joka viikko lähteä eikä oikeastaankaan viikolla enää jaksakkaan.Eikä sitä rahaakaan ole kun nuo vaatteet, korsetit sunmuut maksavat aika paljon. Netistäkään en tykkää tilailla kun mulla on vähän se periaate että haluan testata vaatteen ennenkuin ostan. Ketuttaa kun rakastan kaikkia vaatteita ja varsinkin kenkiä ja kuolaan sitten aina kotona kaikkien hienojen asujen perään

Meikkiä menee suht hyvin. Kouluun meikkaan aina enemmän ja vähemmän.. Riippuu kuinka aamulla jaksaa... Minnekkään ihmistenilmoille en ilman kajaali kerrosta lähde mutta roskat kyllä voin viedä ilman

Pukeutumiseen panostan aika lailla yleensä on koulussa korsetit päällä mutta on viikkoja jolloin ei jaksa kertakaikkiaan, vaan haluaa laittaa ihan vain perus mustat housut ja jonkun hupparin... Hiuksiin ei oikeastaan rahaa mene joskus samalla kun kaupungissa käy ostan jotain kuiturastoja mutta muuten lakalla pärjää

Kynnet ovat yleensä huonossa kunnossa kun niihin ei jaksa panostaa liikoja :/
Kampaajalla en käy, että sinne ei ainakaan sitä rahaa mene ..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit