Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkonäköön panostaminen ja siihen kuluvat rahat

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.11.2007 11:13

Lainaus: BronzeRain

Itsellä menee se puol toista tuntia vaatteiden valitsemiseen.

Sama täällä. Kerran vaihdoin tunnin sisällä kymmenen kertaa vaatteita. Avokki meinasi räjähtää, kun aina menin vaihtamaan vaatteet uudestaan ja uudestaan,kun olisi pitänyt jo lähteä
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 08.11.2007 13:40

Lainaus: raavittu

Sama täällä.

Ja täällä. Olen yrittänyt aina iltaisin katsoa valmiiksi tai ainakin hieman miettiä että mitä pistän päälle seuraavana aamuna. Siltikin tulee aamulla räjäytettyä vaatekaappi ja parhaimpina aamuina saatan vaihtaa asua noin 6 kertaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 08.11.2007 18:23

Lainaus: Lilith

Olen yrittänyt aina iltaisin katsoa valmiiksi tai ainakin hieman miettiä että mitä pistän päälle seuraavana aamuna.

Niinpä. Mutta sitten aina tulee joku kohtaus tyyliin: "Näissä on pikkuisen erisävyistä punaista, ei näitä voi käyttää yhdessä." tai "En millään voi käyttää stay up-sukkia tämän hameen kanssa kun se korostaa selluliitti ********." Ja sitten menee koko juttu uusiksi ja korsettiin pitää vaihtaa nyörejä ja....

Bilestämään lähtiessä tilanne on kaikista pahin. Tai kun lähtee kuskiksi, kun tulee vielä kaiken lisäksi kenkäkriisi. Kun pitäisi olla kengät jotka jalassa voi ajaa... Voi apuva.

edit: Sensuuri taas iski. Siis arsestahan tuossa oli puhe.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:12
Tänään panostin ulkonäkööni pyörimällä kauneusmessuilla. Oli ihan kivaa, siellä sai ilmaisnäytteitä!! Ostelin myös pari minikynsilakkaa sekä kynsikoristeita. Make Up Storen irtoripset olisi myös ollut kivat mutta eipä ollut tarpeeksi rahaa mukana.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2007 18:53
Minulla ei kovin paljoa rahaa mene kuussa. Vaatteni saan monesti lastenosastolta ja kun teen itse aika paljon Kangasta menee niin vähän, että ei kalliiksi tule. Kenkiin saan tosin kulumaan paljon rahaa, kun jalankokoni on ruhtinaallinen 34 ja joudun aina tilaamaan ulkomailta, jos mieli tekee jotain sievempiä saappaita.
Meikkiäkään en paljoa käytä, lähinnä puuteria,eyelineriä, kajaalia ja ripsiväriä tulee sudittua kasvoille. Kuussa menee korkeintaan 40€ meikkiin. Ihonhoitoon kuitenkin panostan, koska minulla on herkkä ja punoitukseen taipuvainen iho ja haluan sen olevan tasainen, kuulas ja kalpea Onneksi olen löytänyt täydellisen ihonhoitosarjan, niin iho onkin sitten hyvä
Nopeasti päässä laskettuna rahaa menee ulkonäköön kuussa jotain 130€

...menee minulla sittenkin aika paljon rahaa kuussa ulkonäköön...
  • Lähetetty: 10.11.2007 10:37

Lainaus: kuurankukka

Ihonhoitoon kuitenkin panostan, koska minulla on herkkä ja punoitukseen taipuvainen iho ja haluan sen olevan tasainen, kuulas ja kalpea Onneksi olen löytänyt täydellisen ihonhoitosarjan, niin iho onkin sitten hyvä

Mikä se ihonhoitosarja on?!
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.11.2007 11:24

Lainaus: Piiskansiima

Mikä se ihonhoitosarja on?!

Heh - juuri mietin samaa kun luin Kuurankukan viestiä.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2007 22:23
Piiskansiima ja kismet: URL
Noilla tuotteilla olen saanut ihoni täydelliseen kuntoon
  • Lähetetty: 10.11.2007 22:35
Oho! Kerran olen Lumenen rasvaa käyttänyt, lopputulos oli että se pukkasi ihosta takaisin päivänvaloon. Ehkä jos noista saisi jostain jotain näytepakkauksia niin voisin kokeilla, mutta koko purkillista en aiempien kokemusten valossa lähtisi ostamaan. Niin, ja nuo näyttävät olevan hajusteettomia, mikä usein tarkoittaa sietämätöntä löyhkää... :/

No, seuraavana on kyllä meikäläisellä kokeiluvuorossa Body Shopin Aloe Vera -tuotteet, niistä kun olen kehuja kuullut jo kahdella palstalla (täällä ja hevostallinetissä).
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.11.2007 23:18

Lainaus: Piiskansiima

No, seuraavana on kyllä meikäläisellä kokeiluvuorossa Body Shopin Aloe Vera -tuotteet, niistä kun olen kehuja kuullut jo kahdella palstalla (täällä ja hevostallinetissä).

Joo, minäkin niitä taisin sinulle suositella. Todella kokeilemisen arvoisia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit