Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkonäköön panostaminen ja siihen kuluvat rahat

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.11.2007 19:01

Lainaus: DeadlyNightshade

Äiti sanoo että saan mitä tarvitsen mutta ei se osta minulle mitään mitä haluaisin pitää.

Nimenomaan, saat mitä _tarvitset_. Tuttu juttu, oman äidin kanssa ollut sama ongelma.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.11.2007 19:25

Lainaus: pikkumyy

Minkä ikänen oot DeadlyNightshade?

Mulla kävi niin, että ku mustat vaatteet alko täyttää vaatekaappia enemmän ja enemmän, alko äitiltä tulla kommentteja tyyliin "taas mustaa päällä" ja sit jos sattu olemaan vähän muuta ni "kiva nähä jotai muutaki ku mustaa sun päällä, et oo aina niin synkän näkönen". Pikkuhiljaa se siihen tottu ja nykyään on kommentit tyyliä "tosi nätti toi hame" ja "ai ku kiva korsetti". Toivottavasti sunkin äiti joskus tottuu

Olen 16-vuotias. Pahimmassa iässä siis.

Toivon tosiaan että tottuu eikä viitsisi heitellä kommentteja tyyliin "Kannattaisi laittaa pienemmät rajaukset, nuo ovat aika rumat".

Lainaus: BronzeRain

Nimenomaan, saat mitä _tarvitset_. Tuttu juttu, oman äidin kanssa ollut sama ongelma.

Jep, vaatteet on sitä varten, että pysyy lämpimänä. Ja se "tarpeellinen"=halpa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2007 20:47
mä otan hirveesti paineita ulkonäöstä, mutta ei mulla kuitenkaan oo varaa ostella yhtään mitään. Opiskelija elämää vietän, työpaikasta ei tietoakaan. Vanhemmat kustantaa mulle vuokran ja safkat, eikä mitään muuta. En muista millon viimeks oisin päässy vaateostoksille, ja tällä hetkellä suurin huolenaihe on että kun meikit loppuvat ihan hetkenä minä hyvänsä... Vanhemmat ei tykkää meikkaamisestani ollenkaan, joten turha kuvitella että ne ostas mulle yhtään mitään. ei meikkivoidetta, ei ripsaria, saati sitten kajalia. vaikka niiden ei enää tarvikaan katella mun pärstääni päivittäin, mutta ei niitä silti kiinnosta auttaa hätää kärsivää lapsostaan. ._. Pitäisi oikeesti löytää joka duuni koulun ohelle, vaan en tiedä enää että mistä menisin kyselemään, kun on jo niin monesta paikasta sanottu että ei tänne.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:08

Lainaus: TheSecret

Pitäisi oikeesti löytää joka duuni koulun ohelle, vaan en tiedä enää että mistä menisin kyselemään, kun on jo niin monesta paikasta sanottu että ei tänne.

Kokeilepa staffpointia tai vastaavaa He etsivät sinulle työtä, joka sopii hyvin koulun ohelle. *vink vink*
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:23

Lainaus: Iiriva

Kokeilepa staffpointia tai vastaavaa He etsivät sinulle työtä, joka sopii hyvin koulun ohelle. *vink vink*

Kiitos vinkistä, tuo tuli tarpeeseen!
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.11.2007 18:37

Lainaus: DeadlyNightshade

Mulla kävi niin, että ku mustat vaatteet alko täyttää vaatekaappia enemmän ja enemmän, alko äitiltä tulla kommentteja tyyliin "taas mustaa päällä" ja sit jos sattu olemaan vähän muuta ni "kiva nähä jotai muutaki ku mustaa sun päällä, et oo aina niin synkän näkönen". Pikkuhiljaa se siihen tottu ja nykyään on kommentit tyyliä "tosi nätti toi hame" ja "ai ku kiva korsetti". Toivottavasti sunkin äiti joskus tottuu

mun äitee oli aivan samanlainen
Kirjoittanut: Shadow (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.11.2007 18:52
Itse kehtaan näyttää naamaani myös ilman viiden sentin meikkikerrosta mutta, jos lähden kylille laitan yleensä jotain pakkelia kuitenkin, vähintän kajaalia.
Kynnet nyt ovat mitä ovat mutta yritän pitää ne hyvässä kunnossa vaikka en olekaan viilailemassa niitä joka ilta.
Vain jokin hoitava lakka ja se saa olla niin kauan kuin se ysyy ja sitten uudelleen(jos jaksan).
Kotona viidyn ihan verkkareissa.(:
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 07.11.2007 20:16
Haa, en oo ulkonäkö-panostaja, en sitten yhtään.
Käytän rahani ennemmin juhlimiseen, tapahtumiin, matkusteluun, harrastamiseen, kokemiseen ja näkemiseen kuin ulkoiseen olemukseeni.

Aamulla katon että hiukset osoittaa suunnilleen alaspäin, eikä naamassa ole näkyvää likaa. Farkut jalkaan, fleece päälle, vaelluskengät jalkaan ja töihin. Toisinaan myös metsänvihreä gore tex -puku on aika jees, miesten malli, ei istu sitten yhtään.
Kouluun saatan joskus iskeä jopa hameen päälle, mutta sekin vaihtelee. Illalla/töistä tullessa on kiva kiskoa vaan verkkarit jalkaan, ja ihan ongelmitta niissä pystyy sitten hiihtelemään kavereille/kauppaan/lähiräkälään.

Käyn kampaajalla muutaman kerran vuodessa, muuten nakitan tovereita värjäämään. Kosmetologilla/manikyyrissä en oo käynyt ikinä. Meikkeihin menee rahaa ehkä joku 30€ vuodessa, meikkaan niin harvoin ettei mun ees kannata ostaa mitään kallista. Vaatetus löytyy lähinnä kirppiksiltä, ylihinnoiteltuja "varsinaisia goottirytkyjä" (plus kengät) ostan noin kahdesti vuodessa, lähinnä Lontoosta (ja siellä on paremmat ale-rekitki).

Ei mulla kauheesti mee rahaa ulkonäköön kuussa, keskimäärin joku kolmekymppiä? Varsin ongelmitta pystyn lähtemään lähestulkoon mihin vaan meikittä ja tälläytymättä, täällä pieksämäellä etenkin nuo lähdöt on yleensä melko nopeita... Pynttäytyminen on kivaa, mutta en mä tajua kuinka toiset saa kulutettua siihen aikaa tuntitolkulla! Välillä oikeen ketuttaa odotella kun joku värkkää naamaansa 1½ tuntia tmv...
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2007 22:56
itsellä ei juurikaan kulu pajoa rahaa. Meikkiä tulee käytettyä hillitytsti ja itsellä kestää nuo meikit aika pitkään. Mutta shampoisiin uppoo useampi kymppi kuukaudessa koska haluan pitää hiukseni hyvässä kunnossa parturi tuotteilla.Kerran kahdessa kuukaudessa ostelen noita kasvonpuhdistusaineita mutta tosin nekin on isoja pakkausia jotka sitten kestää sen kaks kuukautta
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2007 10:44

Lainaus: Melia

Pynttäytyminen on kivaa, mutta en mä tajua kuinka toiset saa kulutettua siihen aikaa tuntitolkulla! Välillä oikeen ketuttaa odotella kun joku värkkää naamaansa 1½ tuntia tmv...

Itsellä menee se puol toista tuntia vaatteiden valitsemiseen. Tuntuu vaan että kaikki asukokonaisuudet on jo niin moneen kertaan käyty läpi. Haluan uusia vaatteita!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit