Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.05.2007 20:05
Kih,repesin eilen prismassa. Siellä oli juuri tälläisiä pitkiä toppeja myynnissä. Noh,ei siinä mitään,niissä oli teksti "Gothic Beauty" ja joku sydän jossa jtn piikkilankaa ympärillä. Hohhoijaa.
Onneksi kohta on taas syksy ja tämä muoti "on niin eilistä".
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.05.2007 20:06
Joistain niidenkin on aloitettava. Nuoret etsivät itseään.. Lapset etsivät itseään. Ihmiset etsivät itseään.
Ja siksi on olemassa muoti. Tai "muoti"
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • • Muokkasi: diamond_385
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:08
Lyhyesti sanottuna ärsyttäähän se ihan hel**tisti. Mutta onneksi se menee ohi, ennemmin tai myöhemmin.

Ja kun odotetaan sitä, että se menee ohi niin lukekaahan tämä. Fashionable for a day
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2007 14:30
Todella ärsyttävää..pissikset alkavat pukeutua mustiin ja värjäävät hiuksiaan!ja josmoikein tyhmiä ovat alkavat kaiken lisäksi viillellä itseään...on minulla kestämistä!>
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2007 14:41

Lainaus: DeathMask

Tulee se olo että mun reviirille astutaan, kuulee ympärillään kun 'muodin orjat' kehuskelee 'mä oon niin gootti' ainoastaan siksi että haluaa olla suosittu. Tekisi mieli ampua jokainen sellainen....

Mie voin tulla auttamaan homassa..
  • Lähetetty: 16.06.2007 15:20
Pitäisköhän hankkia jalkajousi...?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2007 17:45
Tässä muotivillityksessä ärsyttää eniten se, että aidot eivät enää erotu joukosta, ja meitäkin luullaan wannabeksi Ja onhan sekin vähän ikävää, miten jotkut rehvastelevat olevansa niin kuutteja vaikka ovat oikeasti jotain ihan muuta.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:16
voi ei. tätä on kauhulla tullu odotettua -.- alkaa just tommonen et mulle jotkut älypäät keksii huutaa et oon wannabee ja sit kaikkial alkaa näkee noita pissiksiä sit nykyään "gootteina". toivottavasti en tuu näkemään semmosta. noi kyl tosi naurettavia vaatteita mitä kaupois näkee. just niitä gothic beauty mis joku sydän ja piikkilankaa. harmikseni viel mun pissispikkusisko ostaa juuri noita. voi *huoh*
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:19
Ehkä se on omaa idealismiani, mutta olenpa pienessä päässäni ajatellut, että nuo ns. wannabiit eivät itse viitsi väkertää juuri mitään. Kaikki on kaupasta ostettua tuubaa. Minä en ole törmännyt muodinorjiin, jotka ovat itse väkertäneeet jotakin... "juu, kuule kyllä tämä on hottopicista, mikä säkin luulet ***tana olevas?" jne...
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:21
Tämä koko keskustelu oli kyllä jotain niin uskomatonta, ettei ikinä...

Nyt viimeisimpänä siis ollaan tappamassa kaikkia, jotka käyttävät näiksi goottivaatteiksi laskettavia asunkappaleita olematta kuitenkaan 100% tr00gootteja? Ja korsettikin tietysti on vain gooteille tarkoitettu asukappale eikä sitä saa käyttää kuin muiden goottivaatteiden kanssa... ja jos gootilla on Seppälästä ostetut kengät (mulla on), niin se on vähintään kansallinen hätätila ja meripelastuslaitos paikalle!

Suomesta kuitenkaan tuskin löytyy niin montaa goottia, että ne saisivat yksinään pidettyä pystyssä niin kaikki morticiat, backstreetit, nitrobabet ja nettikaupat yms. lafkat jotka näitä pahamaineisia goottivaatteita myyvät. Silläpä tuolla saattaa nähdä joskus ihan vaikka niinkutsuttuja tavallisia ihmisiä...

Onko se oikeasti niin tärkeää, pitää huolta että on varmasti ERILAINEN? Eikö tähän koko juttuun voisi suhtautua vain yksinkertaisesti suurella annoksella huumoria..? Arkistoi kaikki ne "tee-se-itse: gootin huone" -lehtijutut ja hihittelee niille sitten muutaman vuoden päästä?

Jos joku minun toverini päättäisi yllättäen vaihtaa tyliään ns. gootinnäköiseksi, niin minä tunkisin sille kouraan pinon levyjä ja pyytäisin kaveriksi vaikka schatteniin. Ja vaikka se ei tykkäisi musiikista eikä pirskeistä, niin se saisi kyllä edelleen pukeutua vaikka pelkästään Mortician vaatteisiin.

Tämä teksti on kirjoitettu positiivisella mielellä, hymynkare suupielessä ja pilke silmäkulmassa. Sen ei myöskään ole tarkoitus loukata ketään, eikä aiheuttaa sen suurempaa riitaa. Hämmästytti vain kuinka kuolemanvakavasti väki asiaan suhtautui, etenkin kun suurin osa puhui tuosta pukeutumisesta... Hei, ne on vaan vaatteita!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit