Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:26
no mua toi vaatetus huolestuttaa vaa siskoni takia. en enää kestä kattoa tommosta ja vielku alkaa noi "iik oon niin truu gootti" ja sit alkaa mulle semmoiset pien ******** tulee. ei niit kestä
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:57

Lainaus: Melia

Tämä teksti on kirjoitettu positiivisella mielellä, hymynkare suupielessä ja pilke silmäkulmassa. Sen ei myöskään ole tarkoitus loukata ketään, eikä aiheuttaa sen suurempaa riitaa. Hämmästytti vain kuinka kuolemanvakavasti väki asiaan suhtautui, etenkin kun suurin osa puhui tuosta pukeutumisesta... Hei, ne on vaan vaatteita!

Ehkä näistäkin kirjoituksista osa on kirjoitettu syy hymyssä, pilke silmäkumassa ja kieli poskessa.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.06.2007 19:21
Minusta tuo muoti (joka tuntuu jo ohimenneeltä, käykääpä vilkaisemassa vaikka seppälää) oli juuri se, joka sai minutkin ajattelemaan, olenko oikeasti ihqteini pinkkeine huppareineen. Ennen näytin lähinnä säälittävältä (ehkä nytkin?) kun yritin kuunnella jtn. Pussycatdollssia jne. Noin vuosi sitten päätin, että tämä saa riittää. Kappas vain, heti kun aloin itseäni "toteuttamaan" muotiin hyppää punk/gootti/rock kuteet ja yhtäkkiä olenkin ernumpi kuin kukaan. Tuotakin saan kadulla kuulla kyllästymiseen asti...
Toisaalta, kyllähän sitä valittajia löytyy, vaikka pukeutuisi "normaalisti", wnbsti tai gootisti.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 19.06.2007 03:24
Jos pukeutuu muodin mukaan, sanotaan pissikseksi.
Jos pukeutuu oman mielen mukaan, sanotaan wnb-gootiksi, h*oraksi, hirveeksi akaksi, tyylittömäksi, noidaksi,friikiksi, kauniiksi tai omalaatuiseksi.

Ihmiset on sit kivoja.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 19.06.2007 20:47

Lainaus: Kivesnipsutin

Jos pukeutuu muodin mukaan, sanotaan pissikseksi.
Jos pukeutuu oman mielen mukaan, sanotaan wnb-gootiksi, h*oraksi, hirveeksi akaksi, tyylittömäksi, noidaksi,friikiksi, kauniiksi tai omalaatuiseksi.

Ihmiset on sit kivoja.

Niimpä, mikään ei kelpaa. Millainen sitten pitäisi olla tullakseen hyväksytyksi? (ei sillä, että välttämättä haluaisin olla ympäristön hyväksymä) Aina näin ei ole, kyllä erikoisesta ulkonäöstä saa myös positiivista huomiota. Tuon omalaatuiseksi sanomisen minä ainakin otan kohteliasuutena, vaikka se olisikin muotipellen suusta ja tarkoitettu haukkumiseksi.
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2007 03:39
Viime syksynäkö tää "gootti muoti oli? O.o
Meni multa aikalailla ohi näköjään tai sitten ei jostain syystä kovin vahvasti näkynyt tässä kylässä. Mahdollinen vaihtoehto on myös, että oon kuljeskellu liikaa omissa maailmoissani ympärilleni katsomatta :'D

Muutaman "ihqun pääkallohupparin" kyllä tarkemmin ajatellen bongasin, mutta enpä muuten voi sanoa huomanneeni.

Lainaus: Lovekiva

Niimpä, mikään ei kelpaa. Millainen sitten pitäisi olla tullakseen hyväksytyksi? (ei sillä, että välttämättä haluaisin olla ympäristön hyväksymä) Aina näin ei ole, kyllä erikoisesta ulkonäöstä saa myös positiivista huomiota. Tuon omalaatuiseksi sanomisen minä ainakin otan kohteliasuutena, vaikka se olisikin muotipellen suusta ja tarkoitettu haukkumiseksi

Samaa mieltä tuosta. Ihmiset on niin ahdasmielisiä. Tuomitaan ulkonäon perusteella, miettimättä mitä päässä mahdollisesti liikkuu - jos liikkuu.
Omien kokemuksien perusteella gootit + muu tummempi kansa leimataan samantien saatananpalvojiksi, hautakiven kaatajiksi tai vähintäänkin angsti teineiksi, joilla ei ole elämää.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.06.2007 03:46

Lainaus: Haze

muu tummempi kansa leimataan samantien saatananpalvojiksi, hautakiven kaatajiksi tai vähintäänkin angsti teineiksi, joilla ei ole elämää.

Viimeisin vaihtoehto tulee ensimmäisenä. Mummot, jotka eivät välttämättä ymmärrä käsitettä angsti, kuvittelevat saatananpalvojiksi ym.. Yleistänkö liikaa?
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2007 13:36
Todella ärsyttävää. Jokin aika sitten oli rokkityyli muodissa ja kyllä säälin sillkoin aitoa rokkareita ja punkkareita, joilta jokainen vastaantuleva teinipelle näytti. erotu siinä sitten massasta, rokkari. Ja kyllä se tyyli on jämähtänyt pitkäksi aika ainakin tännepäin. Toivonmukaan "gootit" häviävät katukuvasta yhtä nopeasti kuin ilmestyvätkin ja vaikkap pinkki tulisi muotiin. inhoan muoteja.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2007 14:37

Lainaus: Haze

Omien kokemuksien perusteella gootit + muu tummempi kansa leimataan samantien saatananpalvojik

tätä yleistystä on saanut kuulla kyllästymiseen asti. yksi uusi tuttuni totesi mulle vakavalla naamalla "niin goottihommaan liittyy saatananpalvonta" siinä vaiheessa teki jo mieli hakata päätään seinään. on siinä pokkaa sanoa minua saatananpalvojaksi. onneksi pokka piti ja sain heitettyä koko homman huumoriksi.
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2007 21:43

Lainaus: mayfair

tätä yleistystä on saanut kuulla kyllästymiseen asti. yksi uusi tuttuni totesi mulle vakavalla naamalla "niin goottihommaan liittyy saatananpalvonta" siinä vaiheessa teki jo mieli hakata päätään seinään. on siinä pokkaa sanoa minua saatananpalvojaksi. onneksi pokka piti ja sain heitettyä koko homman huumoriksi.

Juuri näin. Minulle on tultu myös selittämään, kuinka olen saatananpalvoja, ja se sentään tapahtui silloin kun en mitään erikoisempia releitä kayttänyt, mahdollisimman yksinkertaiset vaatteet aina päällä, melkein kaikki mustana tosin.
Ei siinä mitään, jos joku tuntematon, hieman ajastaan jäljessä oleva mummeli näin ajattelee, mutta kun ystävätkin tulevat selittämään tuollaista -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit