Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.06.2007 11:07

Lainaus: Nightmare

Jokin aika sitten oli rokkityyli muodissa ja kyllä säälin sillkoin aitoa rokkareita ja punkkareita, joilta jokainen vastaantuleva teinipelle näytti. erotu siinä sitten massasta, rokkari.

Mistä pääsemmekin kysymykseen, tahtovatko kaikki gootit erottua tästä niinkutsutusta massasta? (ketkä tähän massaan kuuluvat?) Tai onko se teille tärkeää, että kadulla vastaantuleva ihminen yhdistää teihin silmänräpäyksessä sanat "gootti" ja "erilainen"..?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:43

Lainaus: Melia

Mistä pääsemmekin kysymykseen, tahtovatko kaikki gootit erottua tästä niinkutsutusta massasta? (ketkä tähän massaan kuuluvat?) Tai onko se teille tärkeää, että kadulla vastaantuleva ihminen yhdistää teihin silmänräpäyksessä sanat "gootti" ja "erilainen"..?

Ainakin suurin osa haluaa erottua massasta, luulisin. Minä ainakin haluan. Se ei ole mitään huomion kerjäämistä, vaan haluan ilmaista itseäni ja viestittää ulkonäölläni jotain, vaikka ei minulla olekaan juuri niitä übergoottivaatteita.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:55

Lainaus: Haze

Ei siinä mitään, jos joku tuntematon, hieman ajastaan jäljessä oleva mummeli näin ajattelee, mutta kun ystävätkin tulevat selittämään tuollaista -.-

Tai opettajat. Lukiossa silloinen kuvaamataidon opettaja tuli kysymään multa, että olenko saatanapalvoja.Päälläni oli silloin pitkä musta hame ja jonkinlainen musta paita ja huuletkin oli musta jne jne.Mutta pitää nostaa hattua, että kysyi sentään suoraan kiertelemättä.

Olin hetken äimänä ja totesin, että en minä sellaista luuseria seuraa, asia olisi eri, jos se olisi voittanut taistelun taivaasta. Meni opettaja hiljaiseksi. juu offtopiccia....
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2007 01:34
Henk.koht. mielipide on se että se on ollut muotia nyt pari vuotta jo, mutta ei niin laajassa skaalassa että H&M ym. sen noteeraisivat.
Esim. mieheni pikkusisko on olevinaan gootti (koska lempibändi on 69 eyes) mutta minuutin haastattelulla selviää kyllä jotain ihan muuta.
En ymmärrä ihmisiä joilla ei ole mitään periaatteita, omia ajatuksia ja tyyliä vaan tehdään sitä mitä media sanoo ja pidetään siitä mikä on yleisesti hyväksyttyä.
Tämän takia en mielelläni itseäni kutsu gootiksi, se on niin mainstream käsitys nykyajan (pop)kulttuurissa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.06.2007 18:46
Lindexhän myy karmeasti 146-170 senttisille karmeasti pääkalloa. Topeissa, mekoissa jne. Mikäs goottikauppa siitäkin on tullut? O.o
  • Lähetetty: 25.06.2007 18:50

Lainaus: Stuntgirl

Lindexhän myy karmeasti 146-170 senttisille karmeasti pääkalloa. Topeissa, mekoissa jne. Mikäs goottikauppa siitäkin on tullut? O.o

Ja pääkallotko tekee gootin?
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.06.2007 18:50

Lainaus: Lovekiva

Ja pääkallotko tekee gootin?

Eivät, mutta siis se varmaan yrittää esittää jotain.. siis se kauppa
  • Lähetetty: 25.06.2007 18:53

Lainaus: Stuntgirl

Eivät, mutta siis se varmaan yrittää esittää jotain.. siis se kauppa

Tajusin kyllä, mutta minulle tuli vaan joku ihme tarve vinoilla asiasta.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2007 19:51

Lainaus: diamond_385

Ainakin suurin osa haluaa erottua massasta, luulisin. Minä ainakin haluan. Se ei ole mitään huomion kerjäämistä, vaan haluan ilmaista itseäni ja viestittää ulkonäölläni jotain, vaikka ei minulla olekaan juuri niitä übergoottivaatteita.

Veit sukat suustani! Minulla on tämä goottiajatus vasta alkanut tavallaan syntyä päässäni. Pienestä lähtien olen halunnut erottua massasta ja kulkea omia polkujani. Oikeastaan, en tunne olevani gootti, mutta jokin siinä kiehtoo.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2007 19:57
Siis. Otan sanojani takaisin. Ei ole kyse haluamisesta, vaan tunnen olevani "minä" vaatteissa, joista itse pidän ja silmääni vain eivät satu miellyttämään nämä "yliihqtmuotiqteet".
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit