Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.07.2007 11:44
kun jotkut luulevat että ei olla truu kun ostetaan pitsipaita hennesistä pyh sanon minä.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 02:27
onko tää nyt mahollista? että mustat kuteet muotiin? ei *******
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.07.2007 09:04

Lainaus: Metallitar

tää nyt mahollista? että mustat kuteet muotiin? ei *******

musta on aina muodissa, sori vaan. etkö lukenu edellisiä viestejä ja ei ne mustat kuteet goottia tee, nään kaupungissa useinkin pelkkään mustaan pukeutuneita tavallisia ihmisiä, mut no ne sit kai on gootteja. ihan sama
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.07.2007 10:19

Lainaus: Kuunsilta

ja ei ne mustat kuteet goottia tee, nään kaupungissa useinkin pelkkään mustaan pukeutuneita tavallisia ihmisiä, mut no ne sit kai on gootteja. ihan sama

Josta voimme taas palata siihen, että tietysti minunkin koko perheeni koiraa myöten ovat tryy kuutteja, koska he pukeutuvat mustaan
Kirjoittanut: AnQ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2007 10:24
Sehän on miun mielestä vaan plussaa, että kivoja vaatteita saa ihan perusvaatekaupoista, joissa miulla yleensä muulloin menee hermot. Ja mikä estää niidenkään vaatteiden kustomoinnin vielä kivemmiksi, mielummin mie sitä halpaa hennesin paitaa käyn virittelemään kun kallista "alan puljun" valmistamaa, vastaavanlaista rättiä (;

Nauratti kyllä kun viime kesänä luettiin just miehen kanssa lehteä, jossa oli sit puhetta siitä, miten goottityyli on tosi muodissa taas. Kuvassa oli joku ihan pirun omituisesti meikattu nainen, jolla oli tukka vedettu ponnarille leuan alle. Katottiin että jaa, tuoltako sitä sit pitää näyttää, että on gootti? x)

Enkä usko että nuo hetkelliset muotioikut vaikuttaa suuremmin mihinkään; tuskin kukaan perusmuotimaija tituleeraa itseään kaupungilla gootiksi, vaikka olisikin ostanut sen hennesin muovilörökorsetin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2007 16:34

Lainaus: Kuunsilta

kun jotkut luulevat että ei olla truu kun ostetaan pitsipaita hennesistä pyh sanon minä.

Mullakin on ollut henkkamaukan pitsipaita joskus silloin vuonna miekka ja äpärä kun goottius tuli hetkellisesti muotiin.

Minä haluaisin löytää toisen Hennesin muovilörökorsetin, niitä on kiva tuunailla itse vaikka käsityötaitoa ei juuri löydykään. Yksi jo on, ja siihen värkkäsin lilan satiinipaneelin eteen (käsin ommellen... argh!).
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.07.2007 17:26
Tällä hetkellä goottityyli ei kyllä näyttäisi olevan pahemmin muotia, ainakaan minun käsitykseni mukaan. Kävin eilen pitkästä aikaa kaverin kanssa eräässä ilmeisesti muotivaatteisiin erikoistuneessa vaateliikkeessä, ja kauppa oli lähes täynnä riemunkirjavia ja kaikkea muuta kuin goottityylisiä vaatteita. En toki olettanutkaan, että siellä muunlaisia olisi välttämättä ollutkaan. Löysin minä sieltä kuitenkin kauniin satiinihameen.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2007 18:06
Nyt on hevarius ja Ari Koivunen muodissa...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:12
Tämä nyt ei ihan liity tähän, mutta mutta...

Tämän aamun lehdessä oli joku juttu J-rock tyylistä, ja isäni luki sitä lehteä kun olin syömässä aamupalaa. Sitten isä vain sanoi: "J-rock on in. Gootti on out" ja toisti vielä saman kun katsoin häntä kysyvästi. Minä kummastuin niin etten saanut sanottua mitään. Yrittääkö isäni valaista minua muotivillityksistä jotta olisin "in"? Alkoi naurattamaan.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:23

Lainaus: Lovekiva

Tämän aamun lehdessä oli joku juttu J-rock tyylistä, ja isäni luki sitä lehteä kun olin syömässä aamupalaa. Sitten isä vain sanoi: "J-rock on in. Gootti on out" ja toisti vielä saman kun katsoin häntä kysyvästi. Minä kummastuin niin etten saanut sanottua mitään. Yrittääkö isäni valaista minua muotivillityksistä jotta olisin "in"? Alkoi naurattamaan.

hirveä isä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit