Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyllä "Gootit" muodissa! Aito Gootti vaiko muodin uhri?

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:26

Lainaus: nocturnal_chimaira

hirveä isä

Minä en ainakaan loukkaantunut siitä, vaan tuo juttu alkoi lähinnä naurattaa Isäni on yleensä vähän humoristi, mutta en todellakaan tiedä mitä hänen päässään liikkui kun tuollaisen töksäytti.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 22:59
Pari viimekesän truu gootti-tuttuani vaihtoivat tämän kesän alussa tyyliään blondipää rockareiksi. Niillä on sellainen "blondi-rockrock-raitahousu" jengi...Mutta Tuskaan silti laitettiin korsetit ja renksuhameet..
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 04:35
Ooo blondipää rockareita, niitä nämä tusinatypyt siis olivat Tosin oli niin päin, et kaikilla kolmella blondatut hiukset, mustat topit ja farkut, seuraa sarjassamme copy-paste -ihmiset:P

Ihmeellistä porukkaa, aluksi ollaan niin olevinaan ja sitten heivataankin tyyli aivan toiseen laitaan massan mukana. Naurattaa vaan katella, kun pimut yrittää vetää farkuista perskannikkaansa piiloon
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2007 16:13
Minulle on aivan sama mikä on muotia ja mikä ei. Minä ainakin pukeudun juuri niinkuin itseäni huvittaa. Jos hienoja vaatteita saa halvemmalla niin mikäs siinä. Luulen kuitenkin että parhaat löytyvät nyt ja aina erikoisliikkeistä kalliilla hinnalla.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.07.2007 17:26
Hmm, tulipa tässä vaan mieleen, kun monet iloitsevat että muotivaatteita saa halvemmalla, että eikös se ole niin että se mikä on kuuminta muotia maksaa ihan tuhottomasti? En minä oo mikään muodin asiantuntija, älkää kattoko kieroon. Mutta tommosessa käsityksessä olen ollut. Mutta mihinkäs nämä ketjukauppojen tuotteet sitten lokeroidaan, hmm.. ää, turha kommentti, älkää välitäkö. Minä vain pohdin "ääneen"
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 23.07.2007 18:45

Lainaus: TheSecret

Hmm, tulipa tässä vaan mieleen, kun monet iloitsevat että muotivaatteita saa halvemmalla, että eikös se ole niin että se mikä on kuuminta muotia maksaa ihan tuhottomasti?

Niinhän se taitaa yleensä olla, mutta kun nämä kalliit pikkuliikkeistä saatavat goottivaatteet tulivat muotiin, niin kyllähän niistä vaikutteita saaneita vaatteita saa halvemmalla isoista muotiketjuista. Ja se näkyy kyllä myös laadussa...
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:55
Vaikka asunkin täällä helvetin syrjäkylässä, gootti-innostus jo näkyy. Yksi pikkutyttö tuli jo kysymään: Ooksä sellanen gootti? Aika kivat kengät, mäki tahon tommoset! (mulla oli paksupohjaiset kiiltonahkaiset nyörisaappaat) Ja sit se viel sano: - Mäkin tahtoisin pukeutua tolleen, mutku mä en tykkää hevistä... (siis mitä vitun yhteyttä hevillä on gootteihi???) Ja sit kans mä en tykkää ku gootit pukeutuu mustiin.. se on niin synkkää. SIIS TÄMÄ PIKKUTYTTÖ TAHTOO OLLA GOOTTI MUTTA VIHAA MUSTIA VAATTEITA?!! Kylläpä on kummallista, mutta pelottaa hieman. Täällä ei ole muita vaatekauppoja kuin just noi seppälät ja vero modat, niin jos niissä ruvetaan myymään "gooti-vaatteita" niin sithän kaikki näyttää taas samalta. Ja toinen tapaus: Tämä samainen tyttö tuli kysymään multa, et mikä on goottia? vastasin sille et goottia on vaaleenpunainen ja purkkapoppi. Et semmonen goottius sopis sille tosi hyvin. Kiehahdin taas vähän yli.. sorii...
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2007 20:03
Multapa tultiin joskus kysymään mikä on tosi punk vaikka en edes näytä punkkarilta Enkä kyllä gootiltakaan..
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 22:45

Lainaus: Freya

Jos hienoja vaatteita saa halvemmalla niin mikäs siinä.

En ole ajatellut asian hyvää puolta
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 23:01
Mikä muoti?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit