Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.11.2007 13:45

Lainaus: raavittu

Tulee koluttua viikoittain Oulun keskustassa olevaa Secondhand-storea, sitten monesti eksyy myös pelastus armeijan-myymälään, joka on siinä linja-auto asemalla.

Toi Isokadun Seconhand oli huomattavasti parempi entisten omistajien kanssa. Hannan & tyttöjen Tähtitorille oli aina ihana mennä. (: harmi, että Tähtitorikin lopetti.

Oulussa on huomattavasti parempia kirppiksiä mitä Tampereella; kai te Oululaiset tiedätte Pohjolan kirppiksen ja Paljekirppiksen? Alppilan kirppis on lopettamassa nyt joulukuussa vissiin, harmi ettei nyt tullut käytyä siellä. Hiukkavaaran perinteinen kirppis kans! Siel en oo käynyt pitkään aikaan.

Yritän olla säästöbudjetilla, kirppiksiltä kun tulee useimmiten ostettua vaatteita, joita ei sitten koskaan pidäkään. Eli ostan vain, kun jotain tosi hienoa tulee vastaan.

Mä en oikein käsitä, miks noita UFFin kirppiksiä hehkutetaan... ikinä en oo mitään löytänyt. Vähän sama meno on noilla pelastusarmeijan liikkeillä.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:03

Lainaus: Nightmare

Köyhänä ihmisenä tykkään kirppareiden hintatasosta
Ja on ihanaa löytää vaatteita joita ei näe muilla

Tohon mä yhdyn täysin.

Pitää oikeesti mennä taas kiertelee. Tänään meinasin, mutten sit ehtiny..
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.11.2007 19:07

Lainaus: Cata

Mä en oikein käsitä, miks noita UFFin kirppiksiä hehkutetaan...

Sama. Paremmin olen löytänyt huonoiltakin kirppareilta, kuin UFFeja saa ravata läpi ties kuinka kauan, eikä mitään loppujen lopuksi löydy.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2007 12:59

Lainaus: koulrofobia

Sama. Paremmin olen löytänyt huonoiltakin kirppareilta, kuin UFFeja saa ravata läpi ties kuinka kauan, eikä mitään loppujen lopuksi löydy.

Hippien vaatekauppoja. (:
//ei sillä, mulla mitään hippejä vastaan oo.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2007 19:10
Meinasin kuolla onneeni kun löysin kotipaikkakuntani kierrätyskeskuksesta ihanat kiiltonahkaiset platform-korkkarit ILMAISEKSI! Ei ne hölmöt kirpparitädit tiedäkään että olisin ostanut ne kengät vaikka olisin joutunut niistä useammankin kympin maksamaan... Hoh hoh hoo...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2007 20:42

Lainaus: BronzeRain

Meinasin kuolla onneeni kun löysin kotipaikkakuntani kierrätyskeskuksesta ihanat kiiltonahkaiset platform-korkkarit ILMAISEKSI! Ei ne hölmöt kirpparitädit tiedäkään että olisin ostanut ne kengät vaikka olisin joutunut niistä useammankin kympin maksamaan... Hoh hoh hoo...

Ihanaa että joskus käy myös tuuri Pitäisi alkaa kirppareilta metsästämään kenkiä ja muuta vaatetta, jospa minulla kävisi yhtä hyvä tuuri :>
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2007 15:59
Joskus on vaan kamalan rasittavaa löytää ihanat kengät jotka menee jalkaan mutta on niin pienet ettet voi kävellä
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 06.11.2007 16:15
Kirpparit onpi tosiaan hinnoilta aina kivoja ja kivaa on viel enempi, ku löytääki jotain vaatetta tms. mistä tykkää. Pitää varmaan ens tai sitä seur. viikonloppuna käydä.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • • Muokkasi: koulrofobia
  • Lähetetty: 07.11.2007 18:53
Sano muuta. -.- Kerran löysin kolmet platikat erittäin halpaan hintaan, ja hyvässä kondiksessakin oli, mut olis tarvinnu vaan numeron lisää..

EDIT: ja taas en osannu käyttää lainausta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2007 22:14

Lainaus: koulrofobia

EDIT: ja taas en osannu käyttää lainausta.

"Maalaat" vain sen tekstinpätkän, jonka haluat lainata, ja klikkaat "lainaa" -nappulasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit