Gootti.net

Kirppikset

Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2007 00:31
Ite kävin joskus muinoin kirppiksillä useestikkin, mut nyt ei ole tullu jaksettuu pitäis kyl käydä, sit kun saan rahaa edes vähän
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2007 21:01
SPR:n kirppikset on ainakin täällä päin ihan jees. Niistä löytyy aina jotakin, saappaita on, maihareita, samettia jne. Keskiviikkona ostin kympillä kiiltonahkaiset saappaat ja kaksi paitaa. Tavallisilla kirppiksillä ei useinkaan ole juuri mitään...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2007 11:24
On se kumma kun porukka kantaa kirpparille pelkkää p.a.s.k.a.a. Turha edes yrittää myydä semmosta roskiskamaa.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2007 21:44
Mä kävin viimeksi tänään kirppiksellä
Ihana paikka on
Löytyi musta liituraitainen jakku ja mustavalkoraidallinn pusero hintaan 3 euroa.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:44

Lainaus: blood

ihan tossa nurkilla simonkylässä on yksi

Oho, enpäs tuosta tiennytkään, vaikka Simossa asunkin. Pitääpä tiedustella kavereilta tuosta vähän lisää, ja ehkä käydä jopa katsastamassa. On muutenkin pitkään ollut aikeissa käydä ainakin Kemissä Viikkotorilla, kiva jos löytyisi tästä lähempääkin kirppari.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2007 21:44
^ Se on siinä siwan vieressä. Sieltä löytää lähinnä perusvaatteita ja sitten mitä nyt itse pystyy/osaa muokkailla. Aika paljon siellä on sellaista nuhjasta kamaa, mutta myös helmiä löytyy joukosta
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.11.2007 08:13
Tässä pikku kaupungissa on itseasiassa useampikin kirppis. Välillä vain naurattaa kun siellä käy katselemassa kun huomaa miten ahneiksi ihmiset ovat käyneet. Kirpputori mielestäni kuuluisi olla sellainen paikka missä myydään vahnempaa/käytettyä tavaraa ym Halvemmalla!! Huomaa kun moni pyytää aivan liikaa jostain mitättömästä tavarasta. Siinä menee se kirpputorin ajatus.

Kyllä paljon löytää kaikkea. Melkein viikottain käy kirpputorilla, vanha makasiini on paras. Ensimmäistä kertaa löysin kengät, löytää nättejä viuhkoja, patsaita, kasveja (tosiaan, makasiinissä on muutama henkilö ketkä kasvattavat erilaisia huonekasveja ja myyvät sitten taimia hyvinkin halvalla) Vaatteita välillä löytää, olen sen verran 'epämuodostunut' että ei välttämättä löydä sopivan kokoisia vaatteita. Mutta suosittelen
  • Lähetetty: 20.11.2007 12:27

Lainaus: blood

Se on siinä siwan vieressä.

Hmm, taitaa Suomessa sitten olla useampikin Simonkylä. :'D Koska sen ainakin Simosta tiedän, ettei täällä ainakaan Siwaa ole, ainoat kaupat on Sale ja K-Market tuolla Asemakylässä. 8)
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2007 20:38
^ Mä puhun vantaan simonkylästä, mistäs sä puhut ?
  • Lähetetty: 20.11.2007 20:57
Ahaa, minä puhuin tästä Lounais-Lapissa olevan Simo-nimisen kunnan kylästä. : D Ilmankos sitten ihmetytti se kirppariasia, ja se, että joku muukin tällä foorumilla tietää jonkun jumalan selän takana sijaitsevan minikylän. :'D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit