Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kotipuku

Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:21
Miten te pukeudutte kotona?

Silloin kun ette kävele pitsihameessa ja lilassa korsetissa tonnimeikki kasvoissa? Kertokaappas

Minä itse laitan iha tavalliset vaatteet
Esim pitkät housut ja t-paita
tykkään khyllä sellasista isoista jotka yltyy polvien asti
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:36
ihan samalla tavalla miä kotonakin pukeudun ja meikkaan(en ala puhdistamaan vaan sen taklia että tulin kotiin kaupungilta ellei meikit ole kertakaikkiaan karseassa kuosissa). paitsi tietysti meikkiä en laita jos en ole minnekkään lähdössä.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:52
Mä ainakin pukeudun samalla tavalla. Tosin en mitään korsetteja pidä jos kotona vaan oon. Oon kyl enemmän löysien vaatteiden ystävä. Tälläkin hetkellä Mayhem t-paita ja Chrystaliksen mustat sellaset löysät housut missä D-lenkkejä yms pientä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.11.2007 17:26
No ihan tavalliset vaatteet mulla on kotona. Siis, ei se juuri eroa siitä, oonko kaupungis vai kotona. Hame mulla on aina päällä, monesti yhistettynä housuihin. Mut sillon ku siivoon tai askartelen, niin mulla on yhet vaaleenpunaset collegehousut ja sellanen musta tom ja jerry teeppari, koska ne on molemmat niin kuluneet ja tahraset,et kyseisiin hommiin käy aivan mainiosti. Tai no, jos oon vanhempien luona, niin oon lähinnä noissa siivousvaatteissa, siellä ei viitsi panostaa vaatetukseen, kun ei siellä oo muita ihmisiä ku me ja sit jtn hevosia ja lehmiä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.11.2007 18:09
Samantapaista keskustelua on jo ollut ennenkin, mutta kuitenkin:

Kotona olen koulun jälkeen yleensä niissä samoissa vaatteissa, jotka olen pistänyt aiemmin kouluun, mutta esim. korsetti lähtee kotiin tullessa. Jos taas olen koko päivän kotona, vedän yleensä vain jalkaan ne housut jotka ensimmäiseksi lattialta löytyvät ja t-paita on aina kiva. Jee.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 24.11.2007 18:34
Ei millään pahalla mutta eikö tämä kuuluisi goottityyli osioon ?
siellähän on " millaisiin vaatteisiin haluaisit pukeutua, tänään minulla oli päälläni " tyylisiä osioita..
-,- pelkkä mielipide
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 18:37

Lainaus: nocturnal_chimaira

Ei millään pahalla mutta eikö tämä kuuluisi goottityyli osioon

Aivan, siirsin aiheen! Kiitos vinkistä
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 19:12
En mäkään jaksa vaihtaa vaatteita, jos tuun koulusta. Näin viikonloppuisin tulee yleensä laitettua vaan mustat verkkarit ja t-paita päälle. Kävin äsken kaupas, joten on harmaat farkut ja musta pitkähihainen paita päällä :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2007 19:37
Jos painelen ympäriinsä arkivaatteissa, niin ne löytyvät yleensä päältäni aamusta iltaan. Jos taas joutuu syystä tai toisesta riisuutumaan ja pukeutumaan uudelleen (esim. hörhelöviritelmien tai suihkun takia) niin silloin yleensä kiskon päälleni topin ja sellaiset collegekankaiset lököhousut.

Tästä aiheesta oli itse asiassa vähän aikaa sitten keskustelu myös hevostalli.netin puolella, lähtökohta tosin oli kysymys siitä, että ottaako rintsikat kotiin mennessään pois vai ei. (Minä en ota, ellen kyllästy siihen että niitä auotaan tasaiseen tahtiin. )
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2007 21:25
No se vähän riippuu. Jos olen tulossa jostain ja olen laittautunut, en kyllä heti riisukaan niitä asusteita. Mutta jos vietän koko päivän kotona, niin ylläni on jotain tyyliin mustat housut ja punanen/valkonen/vihreä/musta paita tai toppi ja joskus joku liivi siinä paidan päällä. Muttei yleensä mitään merkillistä.
Eikä meikkiä. En meikkaa yleensä arkipäivinäkään, kouluun tai kaupungille mennessäni. Ihan turhaa touhua... Enkä voisi kuvitellakaan meikkaavani ihan tavallisena vapaapäivänä kotona! Vaikuttaa jotenkin niin hullulta.

Lainaus: Piiskansiima

ottaako rintsikat kotiin mennessään pois vai ei.

Hahhah xD En vois kuvitellakaan ottavani. Jopa nukun ne päällä. En tykkää olla ilman, se tuntuu tosi ärsyttävältä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit