Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kotipuku

Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2009 19:11
Vanhat verkkarit ja yleensä oranssi paita
Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.12.2009 09:05
Yleensä maastohousuihin ja johonkin bändi paitaan.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 23:17
Tänäänkin mulla on ollut nää samat mustat kotitrikoot ja sitten tämmöinen musta aika löysä neulepaita, jonka alla psykedeeliskuvioinen toppi. Meikkiä en käytä kotona ollessani nykyään juurikaan. Musta se on ihan turhaa ja saa ihokin levätä välillä. Vielä muutama vuosi takaperin oli asiat aivan toisin. Olin aina viimoisen päälle laitettuna kotona, kaupassa, kaupungilla ja tietysti baarissa.
Nykyään välillä baariin mennessäkin olen meikannut vain kulmat korkeintaan. Sitten tietenkin on niitäkin päiviä, että huvittaa vetästä kunnon meikit kasvoihin. Taitaa mullakin tuo ikä tehdä pikku
hiljaa tehtävänsä...Ei vaan huvita enää pynttäytyä samoin kuin ennen.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.05.2010 23:29
Kotona olen laiska, enkä edes ota pyjamapaitaa pois. Jos tulee kylmä, pistän päälle villapaidan ja sukat. Hiukset ovat lakattomat ja ponnarilla, ja naama on meikitön ja karmean näköinen. Sanomattakin selvää on, etten ikinä mene tämän näköisenä ulos
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2010 21:53
Kotona yleensä tummanvihreät collegehousut ja joku löysä paita. Meikkiä ei todellakaan ja silmälasit päässä. Ei sitä jaksa aina panostaa ulkonäköön
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.05.2010 22:39
Kotona yleensä huppari ja lököhousut. Kotona erittäin karvainen ja kuolaava hauvavauva, joten en mieluusta sotke kaikkia vaatteita koirankarvoihin. Vaikka ei siltä välty vaatteita vaihtamallakaan. Yleensä suoraan pyykkikoneestakin tulleet vaatteet ovat aivan karvan peitossa.. :S Kaverit monesti pottuilevatkin karvaisista vaatteistani. Ei se minua sillä tavalla haittaa, muutama karva siellä täällä. Mutta esim. villakangastakkini imaisee kyllä ruhtinaallisen määrän tuota karvaa itseensä.
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2010 23:47

Lainaus: AuroraBorealis

Kotona erittäin karvainen ja kuolaava hauvavauva, joten en mieluusta sotke kaikkia vaatteita koirankarvoihin.

Niinpä!
Vielä kahden kissankin aikana viitsin pukeutua arkisin vaikken välttämättä maitokauppaa pidemmälle olisi menossakaan tai vaikkei satunnaisia ystäviä lukuunottamatta olisikaan seuraa ollut tulossa, mutta kun kissojen lisäksi tuli taloon koira, piti alkaa suojella hameita pieniltä hampailta, jumalattomalta määrältä karvaa (jota irtoaa siis enemmän kuin kissoista yhteensä) ja kuolalta, joten nyt kun olen paljon kotona, menevät päivä melkoisen onnellisesti jossain vähemmän hienoissa 'no otanpas nuo randomit vaatteet tuosta tuolilta' -tyyppisissä asuissa. Ainoa ongelma on etten lenkkivaatteita lukuunottamatta oikein omista sellaisia vaatteita, joiden kohdalla en olisi surullinen, jos koira päättäisi hypätä mutatassuilla vasten...
Onko minun ostettava housut? Ja vielä verkkarit? Ennenkuulumatonta!
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2010 19:29
Kotona olen mustissa lökö pöksyissä ja joku vanha t-paita päällä.
Tukka on ponnarilla tai sitten huivi on päässä. Ja tietysti ilman meikkiä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2010 19:38
Musta pitkä tunika, villasukat (pahimassa tapauksessa eri paria), tai jotain muuta tosi rumaa...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2010 21:49
Ah. Rakastan kotivaatteita. Vaikka muutenkin käytän vain mukavia vaatteita, jotenkin on helpompi rentoutua kun on oikeasti kotikuteet yllä.

Suurimman osan vuodesta unovormuni on suunnilleen tätä luokkaa:
Polviin asti ylettyvät villasukat
Yhdet sain lahjaksi kaverin äidiltä ja yhdet ostin. VinkVink: Indiskassa myynnissä ihania superpitkiä villasukkia tällä hetkellä!
Olohousut
Näitä on kahdet. Yhdet sain kaverilta. Mustat, oikeastaan kai yöpuvunhousut. Jääneet kaverille liian pieniksi, minulle ihanan isot. Toiset taas sain ns. kettuilulahjana kavereiltani. Hello Kitty -trikoohousut. Vihaan Hello Kittyä suunnattomasti ja kaverini tietävät sen. Olivat ruojat menneet hommaamaan nämä minulle kun olin joskus valittanut ettei ole kunnon rötväyshousuja. Käytän näitä kyllä, mutta ne ovat minulle capri-mittaiset koska ostettu ilmeisesti lastenosastolta, joten suosin noita mustia.
Joku mukava t-paita tai toppi
Huppari tai mahdollisimman iso ja mukava villapaita
Villapaitafarmini on levinnyt käsiin. Epäilen, että ne lisääntyvät kaapissani. Kotipukulempparini on kulahtanut ja reikäinen beige villapaita, jonka olen ostanut seitsemännellä luokalla. En pidä beigestä, mutta villapaita on lämmin ja siinä on massiivisen iso huppu ja edessä vetoketju, mikä helpottaa mahdollista kuoriutumista.

Lisäksi minulla on hassu tapa, että otan kaikki korut pois kun tulen kotiin. En meikkaa lainkaan, joten siinä ei tapahdu muutosta, mutta myös silmälasit otan aina pois. Mikä on hyvin outoa, koska periaatteessa minun pitäisi käyttää niitä kotonakin, mutta... En vain osaa. Se ei tunnu luontevalta. Läheiseni ihmettelevät tätä tapaa suuresti. Nytkin siristelen silmiäni vähän väliä tietokoneelle. Pitäisi kai suosiolla opetella pitämään niitä rillejä kotonakin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit