Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kotipuku

Kirjoittanut: Piru-Ile (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.12.2009 21:21
Ei kotona mitään erikoista tarvitse. Harvemmin itse asiassa on päällä mitään muuta kuin aamutakki. Talvella saattaa vähän lämpimämmin olla, kesällä usein oon myös ilman mitään vaatetta. Varsin vapauttavaa jotenkin. No, yleensä kuitenkin vierailijoita (jaa niin siis mitä?) saadessani vähintään jotkut housut tai hameen tai jonkun taiteilen päälle siihen vielä.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.12.2009 15:58
yleensä oon himassa vaan maastohousut ja bändipaita-meiningillä, joskus ilman paitaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.12.2009 16:22
No, nyt on kotipuku: luontokaupan susi-paita, ja alkkarit
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2009 21:54
Samat vaatteet niin kotona, töissä kuin viihteelläkin, poikkeuksena tosin klubit. En jostain syystä osaa käyttää verkkareita ja vanhoja reikäisiä t-paitoja, niistä tulee siivoton ja "saamaton paska" -olo vaikkei kukaan muu olisi näkemässä.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2009 22:17
Itse aina kotona kun kukaan ei näkemässä ole hillun lähinnä miesten Metallica-hupparissa ja maastohousuissa.
Ulos lähtiessä ja vieraiden ollessa paikalla sitten tietenkin ihan muut kamppeet päällä.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2009 16:37
En paljo kotona kato mitä päälle pistän, olise sitten kolmevuotta vanha reikäne huppari ja kollarit yhdistelmä tai joku vastaava. Ja jos en mihkää meen ni viihdyn ihan yöpaidaskin kun on sellanen paituli malli
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2009 17:08
kotona pidän muuten samoja vaatteita mutta jos on korsetti ollut niin otan illemmalla pois ihan mukavuuden takia
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.12.2009 21:17
itse vedän tämmöisissä kuluneissa maastohousuissa koska ne on mukavan väljät, ja sitten joku perus musta t-paita ja joku musta huppari
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2009 14:11
Yleensä perus mustat reisitaskupöksyt ja toppi. Ne on mukavan rennot kamppeet, ja kun tääl ei oo kuitenkaa kukaa kattomas. Sit jos tänne joku vieras tulee nii kuteet vaihtuu kyl samantien ;D
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2009 15:35
Jos tulen koulusta, otan vain päällimmäiset (eli ne kaikkein koristeellisimmat) hameet pois. Jos en ole menossa minnekkään, niin päälle jää se, millä olen yönkin nukkunut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit