Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kotipuku

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2009 21:35

Lainaus: Vampiric_

en viitti pitää mitää ihmeempiä ku on kissoja, ettei menis iha hirmusen karvasik

Sama! En pidä kotona IKINÄ mitään mustaa koska se karvan määrä on aika järkyttävä minkä löytää takapuolestaan jos on erehdyksessä istahtanut sohvalle! Teippirulla ahkerassa käytössä

Muuten kotosalla tulee pidettyä ihan jotain koti t-paitaa ja semmosia ihkuja rentoja himapöksyjä. Tai sitten hillun vapaasti pelkissä alusvaatteissa, mikä ei aina ole ihan hyvä juttu, asun ekassa kerroksessa ja keittiöni ikkunasta on suora näkymä autotielle... Jos on vapari enkä ole mihkään menossa tai kukaan ei ole tulossa käymään niin en meikkaa, mutta jos vaikka kauppaan meen niin normimeikit.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2009 22:40
Samat vaatteet kotona ja koulussa jne. mutta jos vietän kotipäivää niin ihan aamutakissa ja pyjamapöksyissä saattaa päivä mennä, meikittä ja ainoastaan tukka on harjattujoten kuten ihmisen näköseks. Viikonloppusin rennompi tyyli, mutta ihan sillä hamelinjalla (kun ei tuolla kaapissa hirveesti muuta ole, kun en housuja juurikaan käytä) riippuu tietty meinaanko poistua talosta päivän aikana, tänäänkin vaihdoin aamutakin pois vasta iltakuuden maita kun piti ehtiä karateseuran hallituksen kokoukseen x3
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ms. Cyanide
  • Lähetetty: 05.05.2009 23:39
Työvaatteet erikseen joten todellakin kuoriudun niistä välittömästi kotiin tullessani!! mutta jos en mihinkään ole menossa niin en nyt p****le ala vetää jotai täyttä sotamaalausta naamaani! ja aina on ne tietyt kotivaatteet eli löysää collegehousua ja jotai paitaa, lenkkivaatteet koirien kanssa erikseen. ei kai mua kukaan tunnistas ku hiippailen tuolla ulkona meikittömänä ja ihme lenkkikuteissa koirien kanssa! mutta ei haittaa olen sen verran iso tyttö etten paljon välitä mitä muut ajattelee siitä minkä näköisenä rakkaita mussukoitani ulkoilutan!
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.05.2009 15:38
Sama vika. Käytännöllisyys koiran kusettamisessasin toki on sallittua.
Mullakaan harvemmin on meikkiä ku suihkuunhan siitä saa seuravaksi mennä sekä itse että koira. mä liikun aina sellasiin aikoihin nyt muutenki kun ketään ei liiku missään.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 26.05.2009 12:47

Lainaus: Heetteri

kyynerpäistä

Voi Hetsqu, se on kyynärpää, ei kyynerpää. Ihan pakko viilata pilkkua, sori. Varsinkin kun en ole varmaan koskaan ennen nähnyt sinun tekevän kielivirheitä.
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2009 23:40
Kotona oleilen useimmiten pitkässä hameessa ja topissa, mutta illan tullen tapahtuu hirveä muutos silloin mennään liian iso t-paita ja miesten isot kalsarit linjalla.. naurakaa vaan, mutta mukavuus maan perii
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2009 14:46

Lainaus: Obsinthia

Kotona oleilen useimmiten pitkässä hameessa ja topissa,

Mulla taas tällainen yhdistelmä vaihtuu puolestaan illalla suihkun jälkeen "kotipuvuksi".
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2009 22:55
Varsinkin viikonloppuisin (kun ei jaksa tehdä muuta kuin olla koneella) olen niissä vaatteissa missä olen nukkunut. Elikkä siis vain jokin vanha Deep Purplen bändi paita ja jotkut löysät mustat housut. En katso ikinä peiliin koska tiedän että näytän ihan hirveältä : D
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2009 23:07
Yleensä asu on jotain rentoa. Joskus saatan hengata koko päivän alusvaatteilla, joskus on yöpuku, joskus jokin kuminauhavyötäröinen hame ja t-paita. Näin talven tullen jalassa on usein lämpimät sukat ja päällä jokin neule. Kyllä kotona hienot vaatteet vaihtuvat aika äkkiä rentoon univormuun eli rintaliivit ja sukkahousut lentävät ainakin ensimmäisenä pois päältä
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 15:31
Aika yleinen on minishortsit ja rintaliivit Tosin jos on ollut päivällä hame ja sukkahousut, niin yleensä heitän hameen menemään ja paidaksi vaihdan pitkän ja löysän pianotopin. Talvisin lisäykseksi voi ilmestyä millon minkäkin näköiset villasukat ja joskus joku lämmin pitkähihainen jos on oikein kylmä. Mutta pääasiassa rentoa ja vähäistä vaatetta kotona.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit