Gootti.net

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.02.2008 15:37
No täytyy sanoa, että on 2 asiaa mistä pidän itsessäni. Silmäni ovat aivan tummanruskeat, sellaiset kahvinruskeat, eli melkein mustat. Kun olin pieni, saattoi vieraatkin ihmiset sanoa, että mulla on kauniit silmät. Vieläkin se on yksi niistä asioista, joihin ihmiset mussa kiinnittää huomiota.
Toinen seikka on mun tummanruskeat hiukset. Ne on niin jännän väriset, että en usko sen väristä hiusväriä olevan olemassakaan. Kuitenkin, myös hiuksiini ihmiset kiinnittää huomiota.
Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.03.2008 08:39
Mä tykkään itessäni mun kulmakarvoista. Ikinä en oo niitä nyppiny, enkä varmaan tule nyppimäänkään, ellei aivan kamalaksi pehkoksi kasva. Monet ihmisetkin kyselee, että miten usein nypin ne kun on niin siistit ja aina yllättyvät kun sanon etten ikinä nypi niitä.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 15:50
No itse pidän enemmän punasista hiuksistani (ei värjätyt) ja kulma hampaistani (kuin vamppyyrilla). ja laihasta vartalosta...
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • • Muokkasi: SkyWay
  • Lähetetty: 03.03.2008 19:56

Lainaus: Faith Black

Lainaus: SkyWay Kaikki

Tuo on hyvä asenne (vaikka sen luullakseni läpällä taisit heittää...). Jokaisen pitäisi kyetä ajattelemaan itsestään noin.

en ole oikein varma oliko se läppä vai ei :P jos etsimällä etsii minusta löytää asioita joista voisin valittaa. mutta kun en halua valittaa XD olen pirun tyytyväinen omaan kehooni.

liikaa kuulee negatiivisuutta omasta muodostaan. sitä kuulee, vaikka kyseiselle ihmiselle kuinka monta kertaa olisi sanottu, että "näytät todella hyvältä"... pakko vain saada rypeä itsesäälissä :P

kyllä te ihmiset olette hyvän näköisiä ihan ittenänne. tähän heitän sellaisen pulman, että jos et olisikaan ulkomuodoltasi sellainen kun nyt olet, olisitko enää oma itsesi?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:39
Monet kehuu mun silmiä ja hiuksia. Ite pidän kapeista huulistani ja nenäki on kiva.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.03.2008 13:11
Tykkään varmaan vampyyri hampaistani. Ihmiset huomautellu niistä mulle.. -_-
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 10.03.2008 17:24

Lainaus: SkyWay

sitä kuulee, vaikka kyseiselle ihmiselle kuinka monta kertaa olisi sanottu, että "näytät todella hyvältä"...

Niimpä. Tämän olen minäkin huomannut. Ja vaikka kyseinen henkilö oikeasti tuntisikin olevansa kaunis, niin silti pitää kerjätä sitä "kauneudentunnustusta" muilta ihmisiltä. Mikä ihme siinä oikein on? Haluammeko me ihmiset vain tietää, että muut tuntevat olevansa vähemmän kauniita kuin itse olemme (vaikka todellisuudessa niin ei välttämättä olisikaan), vai mikä on syynä tuohon valitteluun "Olenpas minä ruma! Enkö olekin?".
Tuotakin enemmän aiheuttaa ärsyynnystä se, kun oikeasti laihat/hoikat/jopa anorektiset ihmiset (lähinnä naispuoliset, en ole varmaan koskaan tavannut miestä, joka näin olisi sanonut) valittelevat, että "Olen ihrakasa!", vaikka yksinkertainenkin näkee, että solisluut ja selkänikamat ynnä muut ihmiskehon kasassa pitävät tikut törröttävät pingottuneen ihon läpi. He kinuavat vain sitä, että joku tulisi sanomaan "Oletpas kauniin laiha".

Minä en voi muuta kuin sääliä tuollaisia ihmisiä.
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2008 04:09
Itsessäni? o_O Rakastan hiuksiani ylivoimaisesti eniten ja niistä kuuleekin paljon kommenttia. Mummotkin kommailee ja eivät varmaan huomaa minun olevan hevari :_D Pituus... silmät... ja on se kiva asia tuo ettei ole toisia etuhampaita vaan suoraan ensimmäisten hampaiden jälkeen kulmahampaat
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2008 12:22
Kivaa nyt saan itsebuustausta xp Kaverini huomauttavat että mulla on pitkät sääret ja vähän lihaksiset joten se on kai plussaa Umm, mun silmät ovat muuttaneet väriä aika kauan, lapsena siniset sitten ne muuttu ruskeiksi ja nyt ovat vaaleanruskeat sekä vihreät. Rakastan myös hiuksiani koska ne ovat pitkät ja luonnonkiharien peitossa yey!
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 18.03.2008 18:39
Pidän suurista silmistäni ja täyteläisistä huulista, sekä suht pitkästä kaulastani.
Pitkät hiuksenikaan eivät ole hassummat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit