Gootti.net

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2011 00:29
Mulla on aika isot tissit.
Silarit, mutta silti.

Olen luonnostani aika hoikka.

Persettäkin on kehuttu.

Seuraavaksi korjautan leukani ja hampaani, niistäkin tulee täydelliset.
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • • Muokkasi: RaveRipuli
  • Lähetetty: 27.12.2011 03:40
Pituus(188), hoikka-lipputanko-kroppa ja toistaiseksi jäljellä olevat vaaleat hiukset + punertava parta. xD
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 29.12.2011 11:38
171 cm, (toistaiseksi) vajaat 62 kiloa. Tarkoitus nostaa paino kuuteenviiteen, ihanne siellä. Lantion ja vyötärön suhde ideaali - vyötärön ympärysmitta 70 % lantion vastaavasta.

Nätti kroppa synnyttäneeksi, +25 kiloa saaneeksi ja niistä kaikki halutut poispudottaneeksi nuoreksi naiseksi. Joo, pyykkilautaa ei rikki venyneen ihon takia voi edes kuvitella enää, mutta eipä sellaista mun ideaalinaisenkuvalta löydykään.

Sirot rakenteet. Isot silmät. Lävistyksiä ja venytyksiä ja kesään mennessä leimoja. Pitkä musta irokeesi. Armottomasti kehuttu takapuoli (jonka takia aion nostaa noi stressin takia tiputtamani kilot, toistaiseksi kaikki ylimääräinen lähtenyt ranteista, kasvoista ja jaloista sekä keskivartalosta, arse pysyny ), josta pidän itsekin. Etenkin alusvaatteisillani. Mun kehon ainoa valttikortti, loput on taustahälyä.

Kivat käsivarret, solisluut, kaula. Nätit sääret, jotka on entistä nätimmät yhdistettynä korkeisiin korkoihin ja enintään polvimittaiseen hameeseen.

Tänään on ilmiselvästi joku über-itsetunto-päivä, pahoittelen. Tai sitten en vain jaksa lytätä itseäni kokoajan vaan annan sen terveehkön itsetunnon loistaa loskan alta. Tänään mä pidän itsestäni. Huomennakin aion pitää itsestäni. Eilen ja toissapäivänäkin pidin. Kuukausi sitten? Hell no.

Luonne? Olen hyvä äiti. Olisin erinomainen puoliso, jos sen arvoisen ihmisen joskus löytäisin, jonka vielä olisin valmis elämääni ottamaan. Tällä hetkellä sellainen tuntuu HYVIN kaukaa haetulta. Varmaankin jo pelkästään sen takia, että käyn koko erosotkun läpi ollakseni omillani, yksin, itsenäinen. Sen lisäksi olen hemmetin vaikea persoona pitää, koska vaikutan lähinnä pätevältä elitistiseltä paskiaiselta. Johtunee erittäin omituisesta mielenmaisemasta, kieroutuneesta ja synkästä huumorintajusta johon yhdistyy suunnaton lapsenmielisyys ja viattomuus, sekä älykkyysosamäärästä joka on selkeästi hyvän keskitason yläpuolella. Plus tajuttoman laajasta tietomäärästä. Todellisuudessa en tiedä suurinpiirtein mitään hyödyllistä, kuten miten riisiä keitetään. Mwahaha.

Sen lisäksi olen antelias, huolehtivainen, suojelevainen ja lojaali. Jopa uhrautuva. Hellä ja huomaavaisuuteen pyrkivä.

Tänään todella taitaa olla joku "pidän itsestäni ihan sikana" -päivä. Näitä saisi olla joka päivä, tulisi parempi mieli. Suosittelen. Pitäisi olla useammin itseään täynnä : D...
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.12.2011 19:30
- Silmät, niiden väri ja muoto
- Tissit, perse ja muutenkin kurvikas kroppani
- Tuuheat hiukset
- Huulet
- Kasvojen luusto
- Tatuointini.
- Positiivinen luonteeni, ystävällisyyteni, mielikuvituksellisuuteni
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 29.10.2012 15:59
Niin, vain yksi... Muh, pistän tähän vähän enemmänki, kerrankos sitä.

Ekana miulle tulee mieleen hiukseni.
Miulla on luonnostaan metrin pitkät, suht paksut, punaiset hiukset.
En ole koskaan hankkinut lisäkkeitä, mitä nyt irtorastat ovat olleet suunnitelmissa.
Toinen asia mistä pidän on pituuteni.
Hyppelen 182cm pitkänä, yleensä olen se pisin kaikista ja tykkään käyttää korkojakin.
Kolmas ovat kasvoni. Minulla on erityisen hyvä iho nimenomaan kasvoissa, sinivihreät, hyvän malliset silmät, pieni nenä, suht vaalea iho, hyvän malliset huulet, kauniit vaaleat hampaat ja hyvä hymy.
Kauniiksi voidaan luokitella se, että minulla on hyvin pitkät jalat.
Olen pitkäraajaista sukua, kummaltakin puolelta ja se kyllä näkyy.
Korkoja käyttäesssä tulee aina kehuja pitkistä jaloista.
Yksi ylpeyden aiheeni on myös karvattomuus.
Olen äidiltäni perinyt sen, että 90% kehonkarvoista menee hiuksiin.
Kukaan ei nää käsi tai -jalkakarvojani ihan kuin läheltä, eikä minun ole koskaan tarvinnut ajaa jalkojani tai käsivarsiani kun minulla ei vain kasva.
Tämä tosin tekee sen, että minulla on lyhyet ripset... mutta mieluummin otan metrin hiukset kuin pitkät ripset.

Kuullostanpas itserakkaalta... noh, kerrankin näin päin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 16:32
Hiukset.
Mulla on paksut hiukset melkein vyotarölle asti, väri on aika sama kun Marco Hietalalla, paitsi että seassa on vihreitä rastoja. Sukujuhlissa mummot räplää ja jos meinaan värjätä/leikata edes vähäsen niin kauhea ulina. Veljellä oli samanväriset (siis ilman sitä vihreää) paksut ja pitkät hiukset mutta se värjäsi ne mustaksi ja otti rastat ja leikkasi sivukaljut ja se oli ihan okei. No kyllä mää tykkään näistä kuitenki niin paljon etten näille mitään tekisi.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 16:46
hm..no hiuspolitiikassa, minulla on polviin asti olevat hiukset,joissa on luonostaan raitoja. ( ja juu,mummot yms. ihasteloo hiuksiani minne meenkin ja sanoo etten saa leikata/värjätä ikinä. XD
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2012 18:09
Ööh... tässä menee hetki...
Silmät. Vaihtaa väriä, pidän Valosta riippuen vaihtelee smaragdinvihreästä haalean harmaaseen. Sääret ovat siedättävät ja vartalonmuodot muutenkin, vaikka olenkin.................. läski.
Pärstää kestää peilistä katsella.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2012 22:40
Minun silmiä ja ripsiä aina kehutaan. Ripsiäni usein luullaan tekoripsiksi ja kysellään että olenko värjännyt ne. Itse tykkään mustista ja paksuista kulmakarvoistani. Jännä se kulmakarvojen väri koska hiukseni ovat vaalean ruskeat.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2013 20:41
Lueskelin tossa aikasempia viestejäni mm. mikä teissä on rumaa- ketjuun kirjoittamaani viestiä aikasemmin tänä vuonna

Lainaus: Roudatar

Oon tässä iän karttuessa tullut siihen tulokseen, että en kasvoiltani ole mitenkään erityisen ruma

ja tuota lukiessani oon tullut uuteen tulokseen: miun itsetunto on parantumassa aika ihmeellistä vauhtia kun oon tänä kesänä tullut siihen tulokseen, että siitä huolimatta että mulla on hiukka liian pienet silmät, ne on nätit! Samoin tykkään miun kulmien väristä (ei tartte meikata kuin vähän) ja kaaresta (varsinkin kun pidän ne siistittyinä).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit