Gootti.net

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2013 03:35

Lainaus: Ayuku

Positiivinen luonteeni, ystävällisyyteni, mielikuvituksellisuuteni

Täytyypä heti ensimmäisenä mainita, että tällainen positiivinen ja ystävällinen luonne kyllä tekee ihmisestä kauniin, oli sitten muuten minkänäköinen vaan. Monien mielestä ihminen on kaunis kun on eloisa ja iloinen luonne, kun taas ulkonäöltään muuten kaunis ihminen ei olekaan niin kaunis, jos on luonteeltaan negatiivinen, pessimistinen ja synkkä.

Itsessäni siis:
- juurikin se eloisa, iloinen ja huumorintajuinen luonne
- tummanruskeat silmät pitkine ripsineen
- tissejäni kehutaan useasti : D
- olen muutenkin kurvikas, mikä sinänsä on hyvä juttu, mutta voisi sitä kyllä parin koon pienemmälläkin tavalla kurvikas olla...
- tasainen iho (ainakin kasvoilla), ei edes murrosiässä finnejä paljon näkynyt
- niin ja poskipäistäni pidän, ja ompa nekin saanut kehuja osakseen.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.07.2013 21:47

Lainaus: Anyxia

Täytyypä heti ensimmäisenä mainita, että tällainen positiivinen ja ystävällinen luonne kyllä tekee ihmisestä kauniin, oli sitten muuten minkänäköinen vaan. Monien mielestä ihminen on kaunis kun on eloisa ja iloinen luonne, kun taas ulkonäöltään muuten kaunis ihminen ei olekaan niin kaunis, jos on luonteeltaan negatiivinen, pessimistinen ja synkkä.

Itse oon huomannu ihan saman. Tunnen ainakin yhden semmosen tytön joka oli ensinäkemällä nätti, mutta kun tutustui tarkemmin neidin ikävään luonteeseen niin aloin huomata semmosia fyysisiä piirteitä, että en enää pitänytkään tyttöä viehättävänä.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.07.2013 21:20
Silmäni ovat kauniit. Pitkät ripset, suuret, symmetriset. Pidän myös rinnoistani sillä mieheni ei saa niistä tarpeekseen (heh).
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2013 23:03
Jäntevyys.
Tätä on vähän vaikeampi osoittaa kuin nimetä, mutta se on se tietty tapa jolla tiedän liikkuvani ja olevani. Ei siis painosidonnainen jäntevyys, ei varsinainen kehon jäntevyys vaan koko olemuksen, sitä sorttia mitä tapaa ylipainoisillakin ihmisillä.
Vaihtelevuus.
Tunnun olevan aina erimittainen luustoltani. Välillä olen pieni pirulainen mi passaapi, toisaalla olen se ylähyllyapuri, pitkä vahva atleetti.
Vartalo.
Jossa paikoin törröttävä luu paikoin pehmeys. Vaihteleva tämäkin saman hetken aikana. Mun vartalokäsitys pitää jostain syystä sisällään myös sisäelimet ja olen varma, että pitäisin maksaanikin oikein kauniina. (Vielä.)
Kasvojen muoto ja niiden pienet yksityiskohdat.
Jos jotain hyvää hapankorppukituutuksesta, olen huomannut että minulla on jumalattoman jalot poskipäät. Niin, ja lävistykseni ovat kauniit.
Sanallinen sukkeluus.
Vahvuus.
Ja se tärkein, yleisin, kaunein, silti aliarvostettu: ihmisyys. Saattaa kuulostaa joltain uusi henkisyys -siirapilta, mutta mulle tämä pätee ylitse kaiken muun. Olen ihminen, siis luonnostani jalo, ja mikäli tuosta olen harhautumaan päässyt tulee minun ihmisenä taistella tieni sitä kohti, takaisin.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2013 00:38
Omasta mielestäni minussa ei ole mitään kaunista ja piste.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.08.2013 22:53
Olen aika kalpea, valitan kyllä siitä miten rusketun helposti, mutta kattelin tossa kuvia koneelta ja ei helevetti mähän olen ihan sininen, vaikka olen tänäkesänä ollut jopa rannalla :0
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.07.2015 11:37

Lainaus: Anyxia

Täytyypä heti ensimmäisenä mainita, että tällainen positiivinen ja ystävällinen luonne kyllä tekee ihmisestä kauniin, oli sitten muuten minkänäköinen vaan.
Totta! Se on se sisäinen kauneus, joka näkyy ulospäinkin!

Taidanpa uhrata hetken miettimään, mikä minussa on kaunista. Jospa tuo vaikka piristäisi. Eli, minussa kaunista on:
- Suuret, täyteläiset huulet. Niitä on paljon kehuttukin.
- Rinnat! Just sopivan kokoset, ei liian isot eikä myöskään liian pienet.
- Rakastan lävistyksiäni Napakorun avulla olen alkanut hyväksyä ja jopa tykätäkin mahastani! (Nyt kyllä maha näyttää muutenkin hiton hyvältä kun on pari kiloa lähtenyt!)
- Osaan meikata itseni kauniiksi : D Eli omasta mielestäni olen kauneimmillani kun olen edes vähän panostanut meikkaamiseen.
- Tykkään myös solisluistani sekä lonkkaluistani, näkyvät vähän mutta eivät törrötä häiritsevästi.
- Kuulemma olen sisäisestikin kaunis; suuren osan ajasta olen ihan iloinen ja huumorintajuinen ja mikä tärkeintä, ystävällinen enkä tuomitse ketään ulkonäön, menneisyyden tms. takia. Tästä ystävät jaksaa aina mainita
Kirjoittanut: Adkn05 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.04.2016 21:57
Mä pidän taas mun ripsistä ja hiuksista vaikka haluaisin värjätä ne
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit