Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:10

Lainaus: blackwolver

Onkohan tämäkin joku "suvun kirous"...hehe

Varmaankin :D Vaikka en kuulemma näytä "aidolta" Mustoselta vaan oon tämän oudon nassun perinyt isältä. Kaikista helluisin kehu ulkonäöstäni on tullut muuten joltain naispankkivirkailijalta. Hänen mukaansa olin "ihanan eksoottisen" näköinen tai jotain vastaavaa. :D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:20
Minäkin olen pitkään miettinyt siskojeni kanssa, miksi kasvonpiirtemme eroavat niin valtavasti muista suomalaisista. Tajusimme sitten kuitenkin, että sukujuuristamme se johtuu, me kun olemme Karjalan kankahilta emmekä ihan samaa verilinjaa kuin suurin osa suomalaisista. Minullakin on sukunimi, jota kantaa vain muutama kymmenen, ja heistä jokaikinen on minulle sukua joko veren tai avioliiton kautta..
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:23
Olisin sanonut että minussa ei ole mikään kaunista jos ei olisi erikseen kielletty. Pentele.

Sanotaan nyt sitten hiukset. Tuommoiset perusruskeat ja kiharat. Aikoinaan vihasin näitä kikkaroita yli kaiken mutta nyt ovat mielestäni ok. Mitähän muuta...öh...eipä minun tarvitse kroppaani hävetä. En nyt tarkoita että olen himobodari. Tämmöinen hoikka olento, osat ovat suurinpiirtein oikean kokoisia. Luulisin.

Lainaus: Evelyn

Silmieni väri taas; keskellä on ruskeaa ja ulkoreunalla on vihreää.

Minun simmuni ovat hyvinkin samantapaiset. Vaaleaa ruskeaa keskellä ja sitten vihreää (näyttää joskus sinivihreältä) reunoilla.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2008 13:52
Suuri sydämeni, joka kuuluu tämän maailman eläimille ja eläinten hyvinvoinnista ja oikeasta käsittelystä huolehtimiselle. Kasvoja kehutaan kauniiksi, vaikken itse niitä nää niin kummoisina
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.01.2008 15:14
tykkään omista silmistäni. kylmän vihreät, ehkä vähän sinistä joukossa. en osaa oikein kuvailla. yleensä kuvailen silmäni sinivihreiks.
tykkään myös hiuksistani. tai oikeestaan tästä kevyestä luonnonkiharasta. luonnollinen väri kun on tumman ruskea, tummenpikin sais olla.

en keksi muuta.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2008 17:34
Itse pidän kauneimpana osana pitkiä, paksuja ja vaaleita hiuksiani. En keksi tähän sen kummempaa selitystä, kuin että ne vain miellyttävät omaa silmääni eniten. Ja ei kai tässä perusteluja tarvinnut, piti vain kertoa mielipiteensä...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2008 17:52
Pidän tisseistäni (ja niin tuntuvat tykkäävän kaikki muutkin...) ja sääristäni. Kaikki muukin kropassa on ok, paitsi että jumppaamistahan tämä kaipaa. Joskus vuosi sitten rakastin vielä kaulaani, mutta nykyisin kaula on vähän paksuuntunut moshauksen takia. Mutta onhan se edelleen pitkä ja suht hoikkakin. Kasvoissani pidän huulista ja silmistä, ja poskipäistäni. Ne ovat juuri sopivat, ei sellaiset ylikorostuneen korkeat eikä kuitenkaan littanatkaan.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 17:55

Lainaus: Miss Angel

Itse pidän kauneimpana osana pitkiä, paksuja ja vaaleita hiuksiani.

*Kateellinen* mulla on niin huonokuntoset hiukset, ettei ne oikeen kasva niin pitkiksi kuin toivoisin...

Itsessäni pidän olkapäistäni ja kaulasta. Silmieni vihreästä väristä myös, mutta muuten silmäni näyttävät kauniilta vain jos olen meikannut ne.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.01.2008 18:05
Pidän kovasti pitkistä ja tuuheista hiuksistani ja olen viimeinkin onnistunut tykkäämään kasvonpiirteistäni, erintoten pidän vihreistä silmistäni ja korkeista poskipäistäni.
Vartalostani en osaa sanoa juuri mitään, sillä en vieläkään osaa katsella itseäni oikein, terveestä näkökulmasta. Rinnoistani, kaulastani ja hoikista käsivarsistani olen kylläkin varsin ylpeä.
Lisäksi pidän hyvin paljon luonnostaan vaaleasta ihostani nyt, kun olen viimeinkin päässyt eroon kaikista teini-iän aknearvista ja näppylöistä.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 18:31
silmäni kaikki kyl kehuu mutta tuloo sitä itekki nykyään tykättyä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit