Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2008 18:56
Itse pidän paksuista, pitkistä, hyväkuntoisista hiuksistani niin kovin, ja niistäpä minä taidan aina suurimmat kehut saadakin. Lisäksi minulla on mukavan sirot ranteet ja pienet kädet ja jalat, sekä kauniinmuotoiset sääret. Kasvoni eivät kummoiset ole, mutta hymyni on vallan viehättävä! *ahihahi*

Siitä onkin aikaa kun on viimeksi näin itseään kehunut tekee nannaa itsetunnolle.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 19:07
Pidän kasvojeni muodosta ja silmistäni jotka ovat tummanruskeat ja siksi näyttävätkin aika mustilta. Eipä näissä rinnoissakaan mitään pahaa sanomista ole. Tykkään myös huulistani, vaikka ovatkin aika ohuet. Erityisesti pidän pienestä punaisesta pisteestä ylähuulessani joka on tavallaan "virhe".
Laihat käteni on aika kivat sormista tosin en oikein pidä

Niin ja tietysti hiukset niitä ei saa unohtaa
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2008 19:08
pidän sääristäni
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2008 19:29
Silmistäni pidän minäkin, ne ovat sellaiset kuusen vihreät.
Huuliini minulla on viha/rakkaus suhde. Eli pidän niistäkin.
Pidän myös jokseenkin erikoisesta naaman sivuprofiilistani ja suhteellisen sopusuhtaisesta vartalostani.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:36
Omasta mielestäni käsivarret ja ranteet, ne on ihanan luisen laihat ja valkoiset. Muut on jostain ihmeen syystä löytäny minusta kauniita kohtia lähes kaikkialta, jos oikeen tarkkaan mietin, niin sisäelimet on ainoat joita ei ole kehuttu (paitsi sydäntä!) mut nepäs ei ookkaan näkyvillä, joten ulkopuolisten (tiettyjen ihmisten) mukaan olen TÄYDELLINEN!!!! (hahhaa...)
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.01.2008 20:46
Jossain tietyssä valossa pidän silmistäni. Joskus. Myös hiuksistani pidän, silloin kun ei oo bad hair day. Ja sitten hassuin.. Pidän selästäni O.o Vaikka sitä en pahemmin näekkään niin siinä on jotain mistä pidän.
Kirjoittanut: Lacrimosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:35
PIdäv vartaloni muodosta sinänsä, että olen ylpeä siitä ettei se ole liian laiha ja epäluonnollinen. Naisvartalon muodot ovat kaikki kaikessa. Mutta, käsivarret ja ranteet ovat ihanan luiset ja valkoiset kuin ninnillä. Pitkät hiukset on +.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2008 22:52

Lainaus: Devilkitty

Kuulostaa oikein ihanilta silmiltä *hieman kateellinen sinulle*
Onko muilla sini simmuilla sellainen ongelma että kuvissa silmät näyttävät punasilta?

Kiitoksia sinullekin Mulla on kanssa aivan sama juttu, mutta ollaan kaikki kuvissa punasilmäiset yhdessä saatanoita! Joo-o, taitaa taas Riddlerin juttujen taso laskea..
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.01.2008 01:34
Tummansiniset silmäni, kapoiset ja laihat ranteeni, luonnostaan vaalea/kalpea ihoni, pieni ja söpö nenäni ja pitkät ja hoikat sääreni ovat mieleeni. Nykyisin olen alkanut tykätä myös kaulastani, kun - kuvittelenko vain? - se näyttää jotenkin sirommalta kuin ennen. Ai niin ja huulianikaan en kyllä muuttaisi mitenkään.

Hihhih, vaikutanpa minä täydelliseltä kun en kerro mitään huonoa kropastani.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.01.2008 17:38
ainii muistinki ku luin ton tuulentytaren viestin et mäki pidän selästäni se on jotenki tosi hieno. oon tosi kaunis kun mua katotaan takaapäin ja vain ylävartaloa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit