Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.11.2009 12:20
Mulla on mukavankokonen tuulenhalkoja jota on mukava välillä kaivaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.11.2009 12:33

Lainaus: Arvet

Mulla on mukavankokonen tuulenhalkoja jota on mukava välillä kaivaa

Sir, you win the internets. Omaan nenäänikin olen kovasti tyytyväinen, etenkin sen jälkeen kun ruotsinreissulla terminaalissa katselin kahta nuorta ja muuten hyvännäköistä venäläisneitiä, mutta toisella oli sellainen tyypillinen vähän murtuneen näköinen venäläisnenä, ja toisella toinen tyypillinen valtavan kokoinen klyyvari joka hallitsi siroja kasvoja. Tykkään kovasti kuononenustani!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 16:51
Kaikki tietenkinkin riippuu katsojan näkökulmasta, mutta itse olen sitä mieltä, että minussa kaunista on:
- tasainen vaalea ihoni
-pitkä kaulani
-huuleni
-sopivasti muodokas kehoni
-kissan silmäni
-hiukseni
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.12.2009 13:07
hiukset ja silmät
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 00:51
Jaa'a. Vatsalihakset yhdentoista vuoden treenauksen tuloksena. Sitten ehkäpä sormet ja kynnet ovat hyväkuntoiset. Hiukset paksut (:
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2010 13:54
Lupsakat "nallekarhu"- silmäni ovat olleet tähän mennessä jokaisen mieleen + itseni.
Pidän myös kasvojeni muodosta muutenkin.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2010 15:37
Olen tottunut pitämään itseäni aikamoisena rupikonnana mutta jos nyt vähän tarkemmin ajattelee, onhan nuo megapitkät ja mukavan tuuheat ripset kiva asia. Eivät ne kovin tummat ole mutta pikkuisenkin jos ripsaria vetäisee niin näyttää luonnollisilta tekoripsiltä.
Kynsistä olen ehkä vähän ylpeä myös, mukavan terveet ja paksut. Sormetkin sellaiset sopivan ohuet, ei mitkän hämähäkinjalat mutta sirot kummiskin.

Ehkä voi myös mainita sen, että vaikka itse inhoan pitkää kaulaani, moni on sitä kehunut. Jaa, ehkä se on sittenkin yksi kaunis puoli... En tiedä.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:33
Tykkään omista kynsistäni, ne kun on suhteellisen vahvaa tekoa ja kasvaa hyvin.
Tämmönen viha-rakkaussuhde tukkaani kohtaan löytyy. Hiukseni ovat luonnostaan kullanvaaleat ja niissä on tummempia, punertavia raitoja. Luonnonkihara, minkä takia välillä inhoan tukkaani, kun ei taho toisinaan asettua sitten millään, mutta kun jaksan laittaa niin oon jopa tyytyväinen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:44
Minä tykkään melko paljon kasvoistani. Tosin kun tuota pientä ylipainoa on niin ovat nekin pyöreät hieman, mutta senkin saa korjattua. Hiuksistani kanssa tykkään.
Inhoan taasen omasta mielestäni lyhyttä kaulaani.
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • • Muokkasi: Criceto
  • Lähetetty: 16.06.2010 12:03
Minä pidän siitä, että hiukseni ovat kauniit ja vahvat. Kaikki tutut sanovat, että minulle sopii kaikki hatut ja äiti haluaisi sellaiset kasvot - itse vihaan sitä. En nimittäin tykkää käyttää hattuja. Pitäisi varmaan ruveta käyttämään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit