Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 16:14
Kokonaisuutena olen ihan kelpo tyttö katsella. Parhaimpina päivinä on sellainen, että saa hihittää, kun vastakkaisen sukupuolen aivotoiminta vaan lakkaa ja joku pysähtyy kadulla tuijottamaan suu raollaan. Ei vain ulkomuoto, vaan ehkä enemmänkin se tapa, jolla ilmaisen itseäni. Ihmisillä on tapana haistella minua, oli hajusteita tai ei. Oli siihen selitystä tai ei. Ja he ovat mieltyneitä. Veikkaan, että feromonini ovat suht ytyä kamaa.

Pakko se on varmaan myös lisätä, että monen muun tavoin pidän silmistäni. Tosin lähinnä luonnonvalossa. Kun olen ulkona, pupillini menee aivan minipieneksi, jolloin sen ympärillä oleva kullanruskeankellertävä alue tulee hyvin esille ja tekee muutoin sammalenvihertävistä silmistäni niin kirkkaat, että olen kuullut todella usein "Onks sulla piilarit?" -kommentin. Iirikseni rengas on hyvin tummansininen. Silmieni sisänurkka on myös hyvin terävä ja joinakin päivinä, kun silmät muuten vaan pysyvät vähän sirrillään, muoto korostuu. Tykkään siitä. Minulla on myös vahvasti ilmaiseva katse. Sellainen, että jos joskus menetän puhekykyni, pärjään varmasti pelkällä katseellani.

Poikaystävä toi esille muinoin sellaisen asian, että vaaleasävyinen ihoni on hyvin puhdas luomista ja vastaavista. Ei täysin - mutta suuremmat luomeni (jotka eivät nekään kyllä suuria ole) ovat kätkeytyneet paikkoihin, joista niitä ei löydä. Esim. kainaloon ja varpaaseen.

Pidän tavasta, jolla nilkkani ja ranteeni taittuvat. Pidän vyötäröstäni, joka on hyvin vahvasti sisäänpäin kurvaava. Pidän siitä, että olen pehmeä.

Nenäni on vähän ristiriitainen. Olen kuullut siitä monenlaista kommenttia. "Mikronenä" ja "Kusipään nenä". Entinen paras ystäväni (hiukan ongelmia hänellä...) soimasi minua siitä, että miehet eivät kiinnostu hänestä, koska mä olen "aina paikalla ton sun mikronenäs kanssa". Hän totesi myös, että voisi maksaa tuhansia euroja saadakseen samanlaisen - ja lopulta hän tekikin niin ja meni nenäleikkaukseen. Pitäisi kai olla imarreltu... joo...
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2010 18:29

Lainaus: Iiriva

Silmät! :P

Jaahas? Ja miksi juuri silmät? Mikä silmissäsi on erityisen kaunista?
Yksisanaiset viestit eivät ole tällä foorumilla hyvä juttu, ja olisi muutenkin parempi selittää vähän enemmän.

Nojoo, voishan tätä vähän perustella
Pidän silmieni väristä, ja silloin näytän mielestäni hyvältä kun silmämeikki on onnistunut. Ja tykkään myös kulmista silloin, kun ne on siistitty, muuten ne on vähän häiritsevät Ja muuta kaunista on poskipäät (ne on vähän punaset välillä mutta puuteri hoitaa homman..) kapeat hartiat ja sisäinen kauneus, kun en kellekkään mitään pahaa usein halua, ja muutenkin pyrin toimimaan toisten hyväksi, silti itseäni arvostaen.
Ja silloin olen tosi kaunis kun olen itsevarma ja luotan itseeni!
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 02.11.2010 04:16
- Hartiani ovat lanteitani hitusen leveämmät. Tämä saa kroppani näyttämään sporttisemmalta kuin se oikeastaan onkaan. Silti vartaloni on hyvin naisellinen, mistä tykkään kovasti.
- Suuret rinnat, joista olen oppinut pitämään oikeastaan vasta viime aikoina. (lieviä venymisarpia lukuunottamatta.)
- Sirot luut. Olen ennemmin normaalivartaloinen kuin hoikka, mutta silti onnistun olemaan aika pieni.
- Pituuteni (165 cm) on hyvä. Lättäkengillä en ole ihan pätkä, mutta silti korkkarit jalassa olen miestäni useita senttejä lyhyempi.
- Pidän myös suurimmilta osin siroista kasvonpiirteistäni, joissa on kuitenkin persoonallisuutta.
- Kauneuspilkku vasemmassa poskessani on aivan ihana.
- Pitkät kapeat sormet.

Henkisenä piirteenä pidän itsessäni siitä, että olen pohjimmiltani mukava ja reilu ihminen. Olen myös luotettava ystävilleni ja hyvä kuuntelija.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2010 11:58
En tunne yhtäkään ihmistä joka ei olisi joskus kehunut silmiäni. En tiedä mikä niissä niin ihmeellistä on, mutta ihmiset vain näyttävät tykkäävän niistä. Onhan ne kivan tummat ja ruskeet jne, mutta olen jo niin tottunut niihin että en osaa niitä niin erityisemmin kehua.

Itse pidän siitä, että olen vahva. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Rankka elämä vahvistanut. Olen myös äärimmäisen rohkeaa sorttia!
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2010 15:37
Itse olen kauhean huono "kehumaan" ulkoista olemustani, pidän kyllä siitä, että olen pitkä. Jotkut ulkonäölliset asiat itsessä miellyttävät enemmän kuin toiset, mutta jotenkin sitä takertuu aina niihin heikompiin kohtiin (vielä tässäkin iässä...) Noin muuten tiedän olevani hyvä ihminen, ja tämän tietää jokainen läheinen, joka on ollut jonkinlaisessa ahdingossa/ongelmatilanteessa. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut epäillä luotettavuuttani tai haluani tarjota apua.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.03.2011 14:55
Hmm tähän on todella vaikea vastata, sillä olen erittäin kriittinen itseäni kohtaan. :__: Hiuksiakaan ei voi enään kehua kauniiksi, kun ne lähti veks n. puolivuotta sitten.

Jotkut sanovat että minulla on kaunis hymy, itse en osaa sanoa siitä oikein mitään.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2011 19:58
Ulkonäössäni pidän silmistäni ja kulmistani. Silmieni väri on raikas ja jotain siniharmaan ja vihreän väliltä, niiden muoto on miellyttävän kissamainen ja useimpien tuttujeni mielestä silmäni ovat ilmeikkäät. Niissä on myös havaittavissa tietynlaista surumielisyyttä, mistä tykkään. Kulmani ovat luonnostaan miltei mustat ja ne kehystävät kauniisti kasvoni. Omistan myös tuuheat hiukset.

Sitten näitä henkisiä juttuja. Olen pohjimmiltani äärimmäisen kiltti, en voisi tehdä pahaa kenellekään. Olen myös hyvä kuuntelija, luotettava ja ymmärtäväinen, sekä hyväksyn erilaiset ihmiset. Yleensä, mitä kuulen uusien tuttavuuksieni suusta, on: "Luulin eka, että oot samanlainen kusipää kuten muutkin sun tyyliset ihmiset, mut oikeesti ootki ihan sairaan mukava!". Jollain kieroutuneella tavalla tykkään myös siitä, että voin sanoa olevani ujo. Silloin tulee niin tyttömäinen olo.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2011 20:10
Myös minulla on kuulema nätit silmät Semmoiset suurehkot ja täyteläisen siniset. Lisäksi pupillien ympärillä niissä on sellaiset pronssin sävyiset kehät. On kuulema jännät! :3
Kirjoittanut: Natu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.12.2011 21:58
Joo itsekehu haisee kauas mutta nyt saa kehua Mutta joo, aiheeseen. Tykkään silmistäni aika paljon. Ne on ihan sopivan kokoiset, ja pupillin ympärillä on keltainen "rinkula" ja sen jälkeen tulee tummanvihreää. Myös vartaloni on ihan kiva, vaikka vasemmassa polvessa on pieni arpi mutta hällä väliä Ja hiukset on ihan kivat, mutta synttärilahjaks voisin toivoa blondausta
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2011 19:18
Viime aikoina olen saanut kuulla ihan uudenlaisia kehuja. Alaselkäni kaari on kuulemma äärimmäisen kaunis ja selkäni tatuointi korostaa sitä. Myös polviani on ihastellut pari tapausta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit