Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2010 12:09

Lainaus: Criceto

En nimittäin tykkää käyttää hattuja.

No eihän sinua kukaan PAKOTA käyttämään hattuja vain siksi että ne sinulle sopisivat. O_o
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 10:49
Täytyy vielä lisätä tähän nuo sisäisesti kauniit asiat minussa:

- Rehellisyys
- Äidin sanoin "sinulla on niin suuri sydän"
- Puolustan aina heikompia
- En hylkää ystäviäni hädän keskellä
- En tuomitse ihmisiä helposti. Ihminen saa tehdä todella paljon, että saa minulta tuomion.
- Sosiaalisuus
Kirjoittanut: Deceive (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2010 16:30
Taitaapi noi hiukset ja silmät olla!
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.06.2010 13:13
Kauneinta minussa on ehdottomasti ajatusmaailmani. Toisaalta se on niin kaunis että muiden on vaikea ymmärtää sitä ja siten minut leimataan lapselliseksi haihattelijaksi.

Ulkoisesti kauneinta minussa on kasvot ja hiukseni. Omistan sievät tyttömäiset kasvon piirteet ja paksut, pitkät blondit hiukset. Sopii hyvin luonnonlapsi tyyliini.
Kirjoittanut: Vanilja (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.06.2010 16:05
Ulkoisesti kauneinta minussa ovat kasvot, ripset ja hiukset. Sisäisesti taas rehellisyys, luotettavuus, olen aina valmis kuuntelemaan ja auttamaan.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2010 18:29
Silmät! :P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.07.2010 20:17

Lainaus: Swiine

Silmät! :P

Jaahas? Ja miksi juuri silmät? Mikä silmissäsi on erityisen kaunista?
Yksisanaiset viestit eivät ole tällä foorumilla hyvä juttu, ja olisi muutenkin parempi selittää vähän enemmän.

-Moderaattori
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2010 01:22
Vihreät silmät ja kuulemma pehmoiset ja suudeltavat huulet. :P Tässä taitaa huulet ehkä parhaiten näkyä, harmittaa vain kun on vanha kuva ja partakin on niin lyhyt ja tukka edelleen päässä. Sisäisesti miussa on kaunista (omasta mielestäni ja muidenkin), miun luonne. Kukapa ei tahtoisi mielellään alistuvaa, kotitöistä, kokkaamisesta ja toisen palvelemisesta (tietyissä rajoissa toki), kivana? :>

"Mitä sanotaan miehelle jolla on kaksi mustaa silmää?-No ei mitään kun sille on sanottu jo kahdesti."
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2010 01:47
Oon luonnostaan tämmönen lattana kukkakeppi ja oon alkanu vähitellen tykkäämään tästä aika paljonkin.On ihanaa näyttää pitkältä,vaikka olen vain ( noin)170,mutta mun vartalon malli korostaa pituutta,ja ah korkkareitten kanssa
Toinen mistä tykkään on se,että mulle näkyy selkeät varjot tossa poskipäitten alla.

Sitten pääkopan sisällössä tykkään siitä,kun osaan kiinnittää huomiota pieniin asioihin,esimerkiksi nordqvist teepakkaukset tekee mut ihan äärettömän onneliseks,harmaana päivänä juonkin sitten "sade päivän ilo" nimistä teetä
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 11:50
Ulkoisesti mussa on kaunista silmät koska ne ovat kauniin malliset ja kiiltävät pitkät hiukset.
Sisäisesti kaunista mussa on ystävällisyys, rehellisyys ja luotettavuus
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit