Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:19

Lainaus: Riddler

kiva kuulla kehuja hienostuneen pitkästä kaulasta

Pakko lisätä vielä kaulani. Aina kampaajalla ihmettelevät, miten jollakulla voi olla niin ohut ja siro kaula
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:27
Hmh... vaikea kysymys. Mä tykkään mun jaloista. Siis nilkasta alas päin :> Samoten tykkään mun korvista, mulla on keijukorvat ^^ Ja sitten mulla on viha-rakkaus-suhde mun tisseihin :DD
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:31
Huulet. Ah, nätisti kommentoitu pariinkin kertaan, "blow job lips". <:
ja huulirenkaani saa ne näyttään viel pehmeämmiltä. Muillakin ihmisillä mä tykkään että huulet on kivannäköiset. -ja tuntuiset.

Onko sopivaa kehua, että mulla on hyvä takamus? 8) eniten kehuttu asia tässä kropassa. saattaa toki johtua siitä, että se on eka asia mitä miespuoliset kehuu naisissa... mut noh, oon miä itekin aika tyytyväinen.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:39
Itsessäni pidän silmieni väristä ja muodosta (äitini mukaan ne on mantelin muotoiset) sekä pitkistä ripsistäni, varsinkin alaripset ovat pitkät. Silmieni väri taas; keskellä on ruskeaa ja ulkoreunalla on vihreää.
Pidän myös siitä, että olen lyhyt sekä hiusteni väristä, joka on aidosti tummanruskea. On oikeastaan hauskaa tuntea itsensä muiden seurassa niin "pieneksi".

Lainaus: raavittu

Ja sitten mulla on viha-rakkaus-suhde mun tisseihin D

Mulla on kans viha-rakkaus-suhde booberoihini, naamaani ja kroppaani.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:44

Lainaus: raavittu

Ja sitten mulla on viha-rakkaus-suhde mun tisseihin D

Tuo on mullakin ainainen vaiva Mutta saanko kysyä minkälaisia sini-simmuja täällä on? Itselläni on jään siniset silmät
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:49

Lainaus: Devilkitty

Mutta saanko kysyä minkälaisia sini-simmuja täällä on? Itselläni on jään siniset silmät

Sulla on ikään kuin Legolas-silmät *hieman kateellinen* Itseltäni löytyvät sellaiset sini-harmaan-vihertävät simmukaiset, jotka muodostavat värinsä päälläni olevan paidan mukaan, tai siltä se kuulemma näyttää.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:57

Lainaus: Riddler

jotka muodostavat värinsä päälläni olevan paidan mukaan, tai siltä se kuulemma näyttää.

Kuulostaa oikein ihanilta silmiltä *hieman kateellinen sinulle*
Onko muilla sini simmuilla sellainen ongelma että kuvissa silmät näyttävät punasilta?
Silmälääkärini sanoi että se on kuulema yleistä sinisilmäisillä
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:57
Lisäämpä minäkin omat silmäni tänne listaan Ne ovat tummanruskeat, kutsuttu nimillä "nappisilmät" ja "suklaasilmät" (viimeinen kuulostaa mieleeni hieman pervolta ). Ompa niitä joku sanonu mustiksikin vaikka ne on kylläkin tummanruskeat

Voisin vielä lisätä (kuulemma) "eksoottisen ulkonäköni". On se ihan kiva kuulla että ei näytä tavalliselta pulliaiselta vaan vaikkapa egyptiläiseltä
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:04

Lainaus: blackwolver

Voisin vielä lisätä (kuulemma) "eksoottisen ulkonäköni".

Tästä unohdin ihan mainita. Tämäkin kuuluu viha-rakkaus-suhteeseeni. Esimerkiksi joskus multa on tultu kysymään suoraan, että oonko edes suomalainen.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:05

Lainaus: Evelyn

Joskus multa on tultu kysymään suoraan, että oonko edes suomalainen.

Sama juttu Onkohan tämäkin joku "suvun kirous"...hehe
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit