Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:04

Lainaus: Myria

en ainakaan ole mikään lörppö (vähän vastakohta).

Mää oon just sellanen hirvee suupaltti ja se on mussa kai ihan hyvä puoli. Aluks oon vähän ujo, mut sit ku pääsen siitä yli, niin mua ei saa millää hiljaseks
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:10
Mä oon ajuksi ujo, samoin vähän tutustuttua, ja vielä sen jälkeenkin. EIkä se kyllä ole kaunista. Mutta sehän on hyvä, että on suupalttejakin, jotka höpöttävät ja mä voin vaan kuunnella Meinaan jos kaikki olisi samanlaisia kuin minä voisi olla aika hiljaista. Tosin siskolleni taidan höpistä koko ajan jotain.. Eli tutustukaa muhun sen verran, että ootte tuntenut 14 vuotta, kyllä mä sitten juttelen
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.02.2009 09:42

Lainaus: warheart

Aluks oon vähän ujo, mut sit ku pääsen siitä yli, niin mua ei saa millää hiljaseks

Samoin täällä. Joskus baarissa eräs henkilö kysyi, että enkö voi koskaan olla hiljaa. Sen jälkeen en viitsinyt kyseisen ihmisen läsnäollessa paljoa jutella ja sitten se ihmetteli, että mikäs nyt on, onko joku huonosti. Osais päättää..
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:27
Itsessäni pidän
- silmistäni
- huulistani
- käsistäni
- selästäni
- sirosta kaulastani
- jostain kumman syystä myös selästäni.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 18:46
tykkään silmistäni, erityisesti väristä
ja tykkään myös hiusten väristä ja mallista
Kirjoittanut: Ciel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2009 20:20
Njoo, luin vähän näitä mitä on tänne kirjoteltu. 8D

Vaikka olen miltein albiino (varsinkin ilman meikkiä silmillä tai ees ripsiväriä reilusti) niin se, että olen erittäin vaalea. Auringossa ihoni hohtaa lumivalkoisena ja hiukset kultaisena, ja tästä johtuu se että minua kutsutaan enkeliksi kun hohdan ja sokaisen tyyppejä. :''''D Seka minun kurvikas, vartaloni, koulussa kun miltein kenelläkään ei ole lantiota, vaan ovat anorektikoita. (Koulussani on vain muotia seuraavia teinejä jotka ryyppää ja polttaa...) Tosin inhoan pientä masuani... >////<;; Mutta sitten on silmät jotka ovat joskus hyvin siniset, joskus sinivihreät pitkillä vaaleanruskeilla silmillä. Sitten vielä huuleni, jossai on sentään jotain väriä... : D Hiukseni ovat tyypilliset suomalaiset; hyvin ohuet ja vaaleat. Joskus olen miettinyt että miltä näyttäisin mustilla hiuksilla, niin kaverit ovat aina vakavissaan että elä pilaa vaaleita hiuksiasi DD8

Noh... Nyt tunnen itseni hyvin, hyvin itserakkaaksi. 8'D
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 22:12
Kaunista minussa on nopea aineenvaihdunta ja olen suht. hoikka.

Vaikea keksiä itsestä mitään positiivistä.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 19:00
Itseään on aina hankala kehua.. Mutta pidän silmistäni. Lapsena aina toivoin että saisin vihreät silmät, ja ajan kuluessa ne sitten vihertyivät. Olen myös iloinen hiustenkasvustani. Pitkät hiukset on vaan niin hienot.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.03.2009 08:52
Olenpa aivan h*lvetin kaunis pimeässä.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2009 22:20
Takamukseni on reilusti "normaalia" isompi ja mahaakin on, mutta olen ylpeä siitä, miten "kannan" painoani, ja saan itseni näyttämään laihalta (ainakin edestä- ja sivultapäin). Rakastan myös sääriäni, jotka näyttävä ihanilta kun pidän hametta (+ sukkahousut) ja farkkuja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit