Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä teissä on kaunista?

Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rääkki
  • Lähetetty: 23.07.2009 21:48
Hmm. Mielestäni korvani ovat kauniin muotoiset. Ne ovat ''muodokkaat'' ja niihin saa jänniä läväreitä jos tahtoo.
Kirjoittanut: werewolfette (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2009 23:20
Minulla on viha-rakkaussuhde kehooni. Tykkään siitä kovin paljon, etenkin nyt kun olen saanut ~10kg pudotettua. Olen siis tälä hetkellä melko lihaksikas 159cm/57kg. Rintsikkani ovat kokoa 75D. MUTTA en löydä ikinä sopivia alusvaatteita! Monet kaupat eivät myy 75D koon liivejä täällä peräkylässä, paitsi tietysti sellaisia kammotuksia, joiden kohderyhmänä näyttäisivät olevan lypsylehmät. No, se on yhteiskunnan vika, ei minun. ;D

Ainiin. Tykkään kulmakarvoistani, hyvän malliset ja helppo nyppiä. Ja isosta nenästäni, onpahan joku katseenvangitsija kasvoissakin. Niin ja tissit on hyvät, pylly on hyvä ja hahaa olen jalkovälistä mukavan symmetrinen. XD
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.08.2009 12:03

Lainaus: werewolfette

Rintsikkani ovat kokoa 75D. MUTTA en löydä ikinä sopivia alusvaatteita!

Offailen jälleen kerran. Mulla on sama kuppikoko ja löysin Seppälästä nättejä ja tukea antavia rintsikoita. Ne olivat alennuksessa ja maksoivat kympin/kipale. Hyvät ja tukea antavat rintaliivit ovat mielestäni sen verran tärkeät, et kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan, tai siis shoppailemaan ;]
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.08.2009 12:56

Lainaus: Blackrat

Hymykuoppa on suloinen...

Miulla on hymykuoppa..ja ihmiset jaksavat muistutella siitä. >.< ärh..
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.08.2009 15:10
Pidän tällä hetkellä hirveästi hiuksistani; lyhyet, tuuheat ja mustat. Väri saa ihoni näyttämään entistä vaaleammalta ja kuulaammalta.
Myös silmieni väri on ihana; tummansininen kehys, sitten tulee sinivihreä alue, jonka jälkeen suklaanruskea joka ympäröi kauniisti pupillia. Moni on minua silmistäni kehunutkin.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2009 16:00
Lantion ja vatsan alue on ehdottomasti parasta ruumissaani. Se on oikeastaan ainoa ihanihan sopusuhtainen ja epämuodostumaton palanen minussa. Ihraa ei ole liikaa eikä myöskään liian vähän, iho on sileä ja kontrastit ovat ainakin jossain suhteessa kunnossa.

Myös silmäni ovat kivat, vaikka katseessani on jotain maanista
Kirjoittanut: werewolfette (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 09:57

Lainaus: FilthyVictorian

Hyvät ja tukea antavat rintaliivit ovat mielestäni sen verran tärkeät, et kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan, tai siis shoppailemaan ;]

Jep, lähes tulkoon aina kun olen varoissani ja reissun päällä raahan kotiin uuden alusvaatesetin. Harmi, että olen niin harvoin varoissani, yleensä edellinen setti ehtii kulua melkein puhki, ennen kuin saan hankittua seuraavan...

Lainaus: Elegia

Miulla on hymykuoppa..ja ihmiset jaksavat muistutella siitä. >.< ärh..

Minulla on kaksi ja inhoan niitä, vaikka muut tuntuvat niistä pitävän.
Kirjoittanut: ragdoll (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.08.2009 10:58
No, itse pidän nenästäni ja takapuolestani. Voin tunnustaa että joskus tuntuu että tissit on liian pienet! Mutta se on kai ihan normaalia. En oo ite oikeen koskaan pitänyt silmistäni koska mulla on aika raskaat luomet ja kulmakarvat on alhaalla, joten luomiväri ei harmiksi sovi oikeen hyvin!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.08.2009 11:02
ragdoll

Aiheena oli "mikä teissä on kaunista", nyt käytit enemmän rivejä sen kuvailemiseen mikä mielestäsi sinussa on pielessä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 02.08.2009 12:26
Heii..nuo lainaukset on vähän pielessä tuossa viestissäsi werewolfette! . :P

Lainaus: werewolfette

Minulla on kaksi ja inhoan niitä, vaikka muut tuntuvat niistä pitävän.

Minullakin on kaksi, mutta onneksi toinen on sen verran huomaamattomampi. :P Toisen taas huomaa kaikki. "voiii hymykuopat on niin söpöjä!" -_-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit