Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.05.2008 11:15

Lainaus: Vampira_666

AaAaAh! Anteeksi! Tarkoitin vain että minulle ei ainakaan sopinut tuolloin tämä hiusmalli. Näkisit sen kuvan,kamala,kamala todellakin.

Jep, kaikille ei sovi kaikki. Itse tiesin että minulle sopii silloin kun leikkuutin, koska minulla on ollut polkka myös joskus kakarana. Blondi tosin silloin.
Kirjoittanut: Miro (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.05.2008 20:05
Menin siskojen kanssa kauppaan, mulla on adidaksen verkkarit josta lähtee ällösti levenemään ja niitten verkkareitten kanssa nahkatakki /,,/ Ja isosiskon poikaystävällä samanlaaset : DD Ei tietenkään siskoja nolottanu, niillä oli jokku yli hienot vaatteet jotka sopi yhteen, ja kammatut tukat ymymym.
Niin ja mulla on sitten tuhkanharmaankellertävä tukka,silloin mulla oli tummanliilat silmälasit ja maiharit(RIP) ahahahahah.
Niin ja ennen kun olin ratsastamassa silloisella hoitohevosellani, niin mulla oli punaiset dalmatialais-kumpparit ja leopardi kuvioiset housut, mutta olin silloon 6-vee joten siitä ei pidetä (:
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2008 12:55
Vaaleenpunasia ja valkosia rastoja oranssiin tukkaan, auts..
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 01:27
Se että ylä-asteella väänsin farkkutakin joka koostui bändien logoista jotka poikkesivat toisistaan sen verran että lähinnä hävetti... Tänä kesänä projektina olisi tehdä hihaton musta-farkkutakki jossa olisi Industrial (ja sen fuusiogenrejen sekä siitä syntyneiden genrejen) bändien logoja.
Tänään leikkautin Irokeesin lyhkäsemmäksi, koska tulee liikaa noottia pituudesta enkä yksinkertaisesti jaksa laittaa sitä (varsinkin kun luonnostaan on kiharat, ja prosessi kesti 20-30 minuuttia).... Ja kerta kun en sitä pystyssä pitänyt niin näytin joltakin helvetin emolta. Vaikkakin tuskin Emot kuuntelevat ''edustamiani'' bändejä, joita sitten olemuksestani näki.
Kirjoittanut: Devilina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.06.2008 02:26
värjään..leikkaan..Pahin moka oli kun värjäsin hiukseni kirkkaanpunaisiksi ja leikkasin itse itselleni hienon otsatukan.tukka ei ole vieläkään toipunut tuosta.
  • Lähetetty: 04.06.2008 03:08
jees, tuosta tulikin mieleen että irokeesin värjääminen on typerää...Lakka syö värin pois alta aika yksikön... Pitäisi kokeilla noita cyberin uv-sprayta... Olettaisin että muut irokeesit käyttävät väreinä niitä?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2008 15:22

Lainaus: Berzerker

Pitäisi kokeilla noita cyberin uv-sprayta... Olettaisin että muut irokeesit käyttävät väreinä niitä?

Useimmat mun tuntemat irokeesipäät(jotka siis shokkivärjää) käyttää Manic Panicin tai Stargazerin suoravärejä. Itseni mukaan lukien vaikken irokeesiä omistakkaan. Ne on toimivia, kauniin näköisiä, vegaanisia ja ei vahingoita tukkaa.

Ja niin irokeesin värjäämisessä ei oo mitään typerää! Eri väriset irokeesit on just siistin näkösiä.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 04.06.2008 17:58
jes, mokailin äsken pienimuotoisesti.
Tulin autolla yliopistolta ja menin käymään kaupassa. Mulla oli päällä lip servicen nyöritakamushame ja musta tiukka t-paita ja käsilaukku .Vasta kaupassa tulin ihmetelleeksi, miksi on niin lyhyt ja mukava olo. Sitten tajusin katsoa alas ja huomasin unohtaneeni jalkaani vanhat, reikäiset,likaiset ja haisevat Vansin pinkkimustat shakkiruututohvelit, joita käytän ajaessani (tolppakorot ei jostain syystä siihen hommaan oikein käy). Räikeät emotohvelit riiteli aikas pahasti muun asukokonaisuuden kanssa .
  • Lähetetty: 05.06.2008 00:14

Lainaus: HepZusi

Useimmat mun tuntemat irokeesipäät(jotka siis shokkivärjää) käyttää Manic Panicin tai Stargazerin suoravärejä. Itseni mukaan lukien vaikken irokeesiä omistakkaan. Ne on toimivia, kauniin näköisiä, vegaanisia ja ei vahingoita tukkaa.

Ja niin irokeesin värjäämisessä ei oo mitään typerää! Eri väriset irokeesit on just siistin näkösiä.

Toki tahtoisin tuollaista käyttää, mutta töihin mennessä pitää olla alter-egona ja siis enemmän korrekti. Hiukset kammataan ja lakataan sivulle tai sitten ei mitään. Eli olisiko nuo sprayt mun vaihto-ehto?
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.06.2008 10:13
Eilen en saanut keesiä pystyyn(lakka loppu) ja olin kaverin mielestä hauska näky.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit